Achizitie publica - Modernizare infrastructura rutiera forestiera in comuna Girda de Sus, jud. Alba
Detaliu pentru invitatia numarul 325428
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325428/02.05.2012
Denumire contract: Modernizare infrastructura rutiera forestiera in comuna Girda de Sus, jud. Alba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GIRDA DE SUS (PRIMARIA COMUNEI GIRDA DE SUS)Cod fiscal: 4562494, Adresa: COMUNA GIRDA DE SUS, Garda de Sus, Telefon: 0258778141, Fax: 0258778141
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA GIRDA DE SUS, Garda de Sus, Romania, cod postal: 517310, telefon: +40 258778141, fax: +40 258778141, persoana de contact: ref. RADAC GHEORGHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Garda de Sus, COMUNA GIRDA DE SUS, sat. Garda de Sus, nr. 46/a, jud. Alba, Romania, cod postal: 517310
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare infrastructura rutiera forestiera in comuna Girda de Sus, jud. Alba
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de executie consta in modernizarea a doua drumuri forestiere, drumul forestier care face legatura intre localitatile Girda de Sus si Girda Seaca si drumul forestier Varful Clujului ? Calineasa, care face legatura intre DJ 750 si pasunatul comunal Girda, din Muntii Calineasa. Tot in cadrul proiectului se au in vedere reabilitarea podetelor tubulare, a podurilor dalate, podului peste Paraul Ordincusa si construirea unui pod nou peste Paraul Garda Seaca, prin demolarea celui vechi, pe traseul celor doua drumuri forestiere. Pe langa refacerea propriu ? zisa a sistemului rutier se au in vedere si lucrari conexe, in principal terasamente, acostamente, statii de incrucisare, platforme de intoarcere, santuri de pamant, lucrari de refacere a mediului.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 760, 076 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Garantia de participare se constituie prin virament bancar, in contul mentionat mai jos, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Cuantumul garantiei de participare este de 100 000 LEI. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004, anexata Scrisorii de garantie, in original), garantiade participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat (Formular nr. 1- declaratie privind incadrarea in categoria IMM).- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile calendaristice. - contul in care se poate constitui garantia de participare este: RO35TREZ0065006XXX000123 deschis la Trezoreria Campeni;cod fiscal: 4562494 In cazul Scrisorii de garantie se va completa Formularul nr. 2. Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de Autoritatea Contractanta incel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie. In cazul in care unul dintre ofertantii participanti la procedura face o contestatie la C.N.S.C., iar Consiliul respinge contestatia, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: 8.136 lei (conform art. 278 alin. (1), lit. c) din O.U.G. 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 10% din pretul fara TVA al contractului.- Modul de constituire a garantiei de buna executie va fi specificat de catre ofertant in oferta sa, alegandu-se una din urmatoarele modalitati: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, care devine anexa la contract ? Formular nr. 3 anexat.- retineri succesive si proportionale din facturile ce se vor deconta; Daca garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive se vor respecta prevederile HG nr.1045/2011 privind modificarea art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006. In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea doc. prevazute in Legea nr. 346/2004), garantia de buna executie se constituie in procent de 50%. Ofertantul castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie la data incheierii contractului de lucrari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Completarea si prezentarea Formularului nr. 5 - Declaratie privind Eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 dinOrdonanta de Urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificari si completari prin Legea nr. 337/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta declaratie trebuie completata decatre fiecare asociat in cazul depunerii unei oferte comune sau de catre tertul sustinator, daca este cazul;Completarea Formularului nr. 6 Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Completarea si prezentarea Formularului nr. 7 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare.Aceasta declaratie trebuie completata de catre fiecare asociat in cazul depunerii unei oferte comune. Declaratia se va solicita si tertului sustinator in ceea ce priveste neincadrarea in art 181, doar lit a), c1), d). daca este cazul.Prezentare certificate din care sa reiasa obligatiile exigibile la plata in luna anterioara depunerii ofertei, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei, pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe propria raspundere/ declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens;In cazul depunerii unei oferte comune, certificatele trebuie prezentate de catre fiecare asociat.Fiecare ofertant/candidat la licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Se cere sa se completeze Formularul nr. 8.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificarile aduse prin art. 13 din Legea nr. 279/ 2011), prin completarea Formularul nr. 16.Persoanele cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea, finalizarea procedurii sunt: Primar Virciu Marin, Contabil Dig Virgil Andrei -membru, Secretar Matei Daciana - membru, Referet Nicoara Simona - membru, Referent Stan Dorel - membru, Referent Radac Gheorghe ? presedinte comisie.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.Aceasta declaratie va fi depusa si de eventualii subcontractanti sau terti sustinatori. Daca este cazul1. Completarea si prezentarea Formularului nr. 9 cu subcontractantii, specializarea si acordul acestora.2. Informatii privind partea din contract ce urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.3. Se vor prezenta acordurile de subcontractare.4. Autoritatea contractanta nu solicita indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePersoane juridice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent)? in original, copie legalizata, sau copie certificata(poarta mentiunea ?Conform cu Originalul? alaturi de stampila si semnatura reprezentantului legal al ofertantului) valabil la data deschiderii ofertelor.Certificatele trebuie depuse si de catre asociati in cazul depunerii unei oferte comune si/ sau de catre subcontractanti, daca este cazul.In cazul ofertantului castigator se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii sa se prezinte pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.Persoane juridice straine: Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care operatorul economic este stabilit.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.Documente de atestare asupra urmatoarelor, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident: denumirea completa, durata de functionare, sediul social, asociati/actionari, persoane imputernicite/ administratori, domenii de activitate, subunitati/ sedii secundare, activitati autorizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri realizata in ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului. Valoarea medie a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egalacu 6.000.000 lei IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% a cifrei medii de afaceri.Curs mediu BNR 31.12.2008 - 1 EURO=3, 6827 lei Curs mediu BNR 31.12.2009 - 1 EURO=4, 2373 lei Curs mediu BNR 31.12.2010 - 1 EURO=4, 2099 lei Curs mediu BNR 31.12.2011 - 1 EURO=4, 3197 lei, Bilant contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat la organele competente sau balanta de verificare la 31.12.2010. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009. In cazul in care operatorul economic nu si-a depus bilantul pt anul 2011, pt indeplinirea acestei cerinte, acesta poate prezenta orice document relevant din care sa rezulte cifra de afaceri a anului 2011., Potrivit art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva., Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare pentru sustinerea financiara din resurse proprii a investitiei pentru o perioada de 3 luni.Suma necesara pt. cash-flow este 1440000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 (cinci) ani, contracte de lucrari de drumuri, de natura si complexitate similara, ce trebuie sa fi avut o valoare cumulata (minim 1 contract, maxim 3 contracte)de cel putin 5.700.000 lei.Prezentarea listei principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Angajamentul ofertantului, prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului de lucrari, va prezenta in original asigurarea pentru toate riscurile lucrarilor de constructii montaj si raspunderea constructorului -raspundere civila, Informatii privind utilajele si dotarile alocate pentru aceasta lucrare, Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii sau ca are asigurat accesul la un Laborator de grad II, autorizat de Inspectoratul de Stat in Constructii, corespunzator pentru determinari siincercari specifice lucrarilor ce urmeaza a seexecuta. Autorizatiile laboratorului trebuie sacuprinda in profilele autorizate toate determinarile de laborator necesare in vederea executiei lucrarilor.Atat contractul de colaborare incheiate intre ofertant si laboratorul respectiv, cat si autorizatia laboratorului, trebuie sa fie in vigoare la data depunerii ofertelor., Cerinte minime recomandate in legatura cuspecializarea si experienta personalului implicat in executie: - Coodonator proiect ? 1 inginer constructii de infrastructura dovedind participarea la cel putin un proiect similar- Sef de santier ? 1 inginer constructii de infrastructura dovedind participarea lacel putin un proiect similar;
- Inginer certificat RTE;, Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cuspecializarea acestora.Nedeclararea subcontractorilor duce la descalificarea ofertantului in cazul in care se constata ca acesta nu are capacitatea tehnica si experienta necesara pentru a desfasura diverse activitati Standarde de asigurare a calitatii ? ISO 9001, Standarde de protectie a mediului ? ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 01.05.2012 12:43