Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare infrastructura rutiera, infiintarea retea de canalizare si statie de epurare, extindere retea alimentare cu apa, infiintarea centru de zi batrani, modernizare si dotare camin cultural in comuna Sona, jud. Alba.


Detaliu pentru invitatia numarul 352628
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Sona
Numar invitatie: 352628/13.08.2013
Denumire contract: Modernizare infrastructura rutiera, infiintarea retea de canalizare si statie de epurare, extindere retea alimentare cu apa, infiintarea centru de zi batrani, modernizare si dotare camin cultural in comuna Sona, jud. Alba.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna SonaCod fiscal: 4562036, Adresa: Strada Lunga nr.2, sona, Telefon: 0258.884144, Fax: 0258.884144
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Lunga nr.2, sona, Romania, cod postal: 517755, telefon: +40 258884144, fax: +40 258884144, persoana de contact: Olimpia Viorica Padureanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Sona, sala de sedinte, Strada Lunga nr.2, Sona, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare infrastructura rutiera, infiintarea retea de canalizare si statie de epurare, extindere retea alimentare cu apa, infiintarea centru de zi batrani, modernizare si dotare camin cultural in comuna Sona, jud. Alba.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru Lot 1Lucrarile de constructie pentru modernizarea infrastructurii rutiere in comuna Sona includ: ?Lucrari de constructie infrastructura rutieraValoare estimata: C+M= 4.508.001, 00 lei/ Div. si neprevazute = 219.990, 45 lei, reprezentand un procent de 4, 88% din valoarea lucrarilorPentru Lot 2Canalizare si statie de epurare: ? infiintare retea canalizare;? montare statii pompare? construire statie de epurare;? lucrari bransamente electrice;Valoare estimata: C+M= 4.224.043 lei/ Div. si neprevazute = 224.514, 65 lei, reprezentand un procent de 5, 31% din valoarea lucrarilorPentru lot 3Alimentare cu apa: ? extinderea sistemelor de alimentare cu apa;? montare hidranti supraterani;? motare camine de vaneValoare estimata: C+M= 50.954 lei/ Div. si neprevazute = 2.588, 46 lei, reprezentand un procent de 5, 08% din valoarea lucrarilorPentru lot 4Infiintarecentru de zi pentru persoane varstnice? Lucrari de constructii? Tencuieli;? Placaje;? Zugraveli, vopsitorii, tapete;? Lucrari gipscarton;? Izolatii termice;? Lucrari tamplarie si dulgherie;? Invelitori si tinichigerii;Valoare estimata: C+M= 480.064 lei/ Div. si neprevazute = 24.435, 26 lei, reprezentand un procent de 5, 09% din valoarea lucrarilorPentru lot 5Modernizare si dotare camin cultural? Lucrari de pardoseli;? Tencuieli;? Placaje;? Zugraveli, vopsitorii, tapete;? Lucrari gipscarton;? Izolatii termice;? Lucrari tamplarie si dulgherie;? Invelitori si tinichigerii;? Dotari;Valoare estimata: C+M= 403.937 lei/ Div. si neprevazute = 20.439, 21 lei, reprezentand un procent de 5, 06% din valoarea lucrarilor
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 158, 967.03 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 - 90.000 lei Lot 2 - 84.000 lei Lot 3 - 1.000 leiLot 4 ? 9.600 leiLot 5 ? 8.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare minim 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Data la care se va face echivalenta garantiei de participare din lei in euro este data publicarii invitatiei de participare, la cursul BNR din acea data.In cazul in care oferta se depune pe mai multe loturi, garantia de participare este egala cu suma garantiilor de participare aferente fiecarui lot ofertat.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. (Formular nr. F 2) ;sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata in contul: RO72TREZ0035002XXX000910, cod fiscal 4562036 deschis la Trezoreria Blaj, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare si garantia de buna executieIn orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Suma ce urmeaza a se retine in situatia respingerii contesta?iei de catre CNSC, potrivit art. 278 (1) din OUG 34/2006 este: Lot 1 - 8.010, 8 lei Lot 2 - 7.982, 4lei Lot 3 ? 509, 54 leiLot 4 - 4.260, 06 leiLot 5 ? 4.039, 4 lei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. (Formular nr. F 16)Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din facturile aferente situatiilor de plata intermediare, in procent de 10%. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de contractant in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor art. 92 (4) din HG925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 11 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareConditie de calificare: Ofertantul (lider, asociat si dupa caz tertul sustinator) nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotararedefinitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. F 8)Cerinta nr. 22. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareConditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local(indiferent de cuantumul acestora) - documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentrupersoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul, insotite de traducere autorizata silegalizata.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul (lider, asociat) va prezenta Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. F 7)De asemenea, tertul sustinator va prezenta acest document, in care va face referire numai la lit. a), c1) si d) ale art. 181 din ordonan?a.1) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are punctul de lucru implicat in derularea contractului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, prezentat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? - documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Nu se accepta la procedura ofertanti care nu si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sau sunt in faliment ori lichidare, afacerile le sunt conduse de un administrator judiciar sau activitatile comerciale sunt suspendate ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii sau sunt intr-o situatie similara cu cele anterioare, reglementate de lege. (alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie Cerinta obligatorie: completare Formular nr. F 4In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69-1Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. F23)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Primar: Horsia Ioan Viceprimar: Posa Gheorghe Secretar: Buda Olimpia Viorica Contabil: Boanea MariaConsilieri locali: Barbat Emil, Burja Vasile, Campean Ioan Marius, Crisan Petru, Dulau Ghedeon, Pepelea Ioan, Sabau Ioan, Szollosi Francisc, Tulea Florin, Tulea Ghedeon, Veres Iosif, Vincze ZoltanOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta Cerinta nr. 5Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. F 6)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, (informatiile cuprinse in certificate sa fie reale la momentul depunerii oferte)din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRCNota: In etapa de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului aflat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte, pentru conformitate, certificatul constatator in original sau copie legalizata.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Cifra med. de afaceri glob. pe ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu suma de: Lot1 -6700000 lei;Lot2 -6200000 lei;Lot3 -100000 lei; Lot4 -900000 lei;Lot5 -800000 lei. Doc. relevante: bilantul contabil pt anii 2010-2011/extrase de bilant inreg. la organele comp, raport de audit / orice alte doc. echivalente. Pt. calc. Cifrei medii de afaceri in euro se va folosi cursul mediu BNR: 2010:4, 2099 lei; 2011:4, 2379 lei; 2012:4, 4560 lei. Pt. pers. jurid. straine se accepta orice act doveditor privind sit. financiara, elib. de catre organele competente din tara de origine a operatorului economic, traduse si legalizate la un notar publ. din Romania. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, sit. economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei terte pers, situatia econ. si financiara se demonstreaza in conditiile prev. de lege, Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow-ul de executie a lucrarii pentru minim 4 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de: LOT 1-3.005.333, 33 lei, LOT 2- 2.816.028, 66 lei, LOT 3- 33.969, 33 lei, LOT 4- 320.042, 66 lei, LOT 5 -269.291, 33 leiModalitatea de indeplinireScrisoare din partea bancilor/societatilor finantatoare, sau alte documente relevante prin care sa demonstreze in conditiile prezentate mai sus ca au acces, sau au disponibile resurse reale in suma de: LOT 1-3.005.333, 33 lei, LOT 2- 2.816.028, 66 lei, LOT 3- 33.969, 33 lei, LOT 4- 320.042, 66 lei, LOT 5 -269.291, 33 leipentru o perioada de 4 luni, Cerinta nr.3: Daca candidatul isi demonstreaza sit. econ. si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta pers (conf. art.186 - OUG34/2006), atunci acesta are oblig. de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conf. Form nr. F27, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invoc. Pers ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in sit. care determina exclud. din procedura de atribuire conf. preved. art.180, art.181 lit.a), cA1), d) si art.69A1 - OUG34/2006, cu toate modif. si compl. ulterioare si va prezenta Form. nr.F8, Form. nr.F7A, Form. nr.F23, Form. nr.27APentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele (se va selecta dupa caz): Pt lot1 - Experienta similara: Ofertantul a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani implin. la data termenului limita pt depun. ofertei, max 3 contr. de lucrari de Modernizare infrastr. rutiera, in valoare cumulata de min. 4508001 lei fara TVA. Pt lot2 - Experienta similara: Ofertantul, operator economic / membrii asocierii impreuna a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pt depun. ofertei, max 3 contracte de lucrari de Infiintare retea de canalizare si statie de epurare, in valoare cumulata de min 4224043 lei fara TVA. Pt lot3 - Experienta similara: Ofertantul, operator economic / membrii asocierii impreuna a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pt depun. ofertei, max 3 contracte de lucrari de Extindere retea de alimentare cu apa, in valoare cumulata de minim 50954 lei fara TVA. Se vor prezenta formulare 1. Lista principalelor principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Formular nr. F 9;
2. Fisa experienta similara Formular nr. F 9A;, continuare cerinta 1: Pt lot4- Experienta similara: Ofertantul / membrii asocierii impreuna a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depun. ofertei, max 3 contr. de lucrari de constr. cladiri, in valoare cumul. de min 480064 lei fara TVA. Pt lot5: Experienta similara: Ofertantul, operator econ/membrii asocierii impreuna a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depun. ofertei, max 3 contr. de lucrari de modernizare cladiri, in valoare cumul. de min 403937 lei fara TVA. Se va prezenta pt dovedirea exp. similare: Decl. privind lista princip. lucrari exec. in ultimii 5 ani; Fisa exp. similara: - Certificari emise de catre beneficiari (autoritati contractante sau privati) din care sa rezulte beneficiarul, valoarea, perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor, continuare cerinta 1: care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conf. cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit. - In situatia in care ofertantul a avut calitatea de asociat/subcontractant se va prezenta doc. din care sa reiasa partea de contract pe care a executat-o, precum si valoarea aferenta acesteia. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila certificata ?Conform cu originalul?, purtand stampila si semnatura reprezentantului legal al operatorului economic care a realizat experienta similara. Recomandarile si contractele aferente lucrarilor din afara Romaniei se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana. Pt conversia in RON, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR pt anul respectiv :2008:3, 6827lei; 2009:4, 2373lei; 2010:4, 2099 lei; 2011:4, 2379 lei; 2012:4, 4560 lei., In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. F 27al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), cA1) si d) si art .69A1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. F8, Formular nr. F7A, Formular nr. F 23, Formularul nr. 27A, Cerinta 2: Ofertantul va face dovada ca detine pers. de specialitate pt indepl. obiectului contr. prin prezentarea de informatii privind resurs. umane propuse pentru a fi implicate in proiect, dupa caz: Pt Lot1 -sef de santier, specialist cu studii super. in domeniul drumuri si poduri, absolvent cu dipl. de licenta in domeniul respectiv, cu min 3 ani exper. specifica; -Min 1 resp. tehnic cu executia lucrarilor de constructii in domeniul drumuri si poduri, cu atestat valabil la data limita de depunere a ofertelor; -min 1 inginer drumuri si poduri, cu min 3 ani exp. specifica. Prezentare: CV formular 19, diploma de licenta in domeniul drumuri si poduri si dovada angajarii/declaratie de disponibilitate pt ingineri, atestat si/sau legitimatie pt RTE. Pt Lot 2: -sef de santier, specialist cu studii super. in domeniul constructii tehnico -edilitare, absolvent cu dipl. de licenta in domeniul respectiv, cu min 3 ani exp. specifica
Cerinta obligatorie:
1. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. - Formular nr. F11
2. Lista personalului de specialitate - Formular nr. F10, de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru indeplinirea contractului de lucrari. Pentru persoanele propuse se vor prezenta Curriculum Vitae - Formular nr. F19, ,continuare cerinta 2 -Min 1 RTE in dom. Constr. tehnico-edilitare, cu atestat valabil la data limita de depunere a ofertelor conf. art. 14 alin. 2 din Lg. nr. 10/1995; -min 1 ing. Constr. tehnico-edilitare, cu min 3 ani exp. specifica;. Prezentare: CV formular 19, diploma de licenta in dom. drumuri si poduri si dovada angajarii/declaratie de disponibilitate pt sef sant si inginer, atestat si/sau legitimatie pt RTE.
Pt Lot 3 -sef de santier, specialist cu studii super. in domeniul constructii tehnico -edilitare, absolvent cu dipl de licenta in dom. respectiv, cu min 3 ani experienta specifica; - Min 1 RTE in dom. Constr. tehnico-edilitare, cu atestat valabil la data limita de depunere a ofertelor conf. art. 14 alin. 2 din Lg. nr. 10/1995; -min 1 ing. constructii tehnico-edilitare, cu min 3 ani exp. specifica; - Prezentare: CV formular 19, diploma de licenta in domeniul drumuri si poduri si dovada angajarii/declaratie de disponibilitate pt sef sant si ing., atestat si/sau legit. pt RTE., Cont. cer. 2 Pt Lot4: -sef de santier, speci. cu studii super. in domeniul constr. cladiri, absolvent cu dipl. de licenta in domeniul, cu min 3 ani exp. specif;
-Min 1 resp. tehnic cu exec. lucrarilor de constr. in domeniul constr. cladiri, cu atestat valabil la data limita de depunere a ofertelor conf. art. 14 alin. 2 din Lg. nr. 10/1995; - Min 1 ing. constr. cladiri, cu min 3 ani exp. specifica; Pt Lot 5 -sef de santier, speci. cu studii super. in domeniul constr. cladiri, absolvent cu dipl. de licenta in domeniul, cu min 3 ani exp. specif;
-Min 1 resp. tehnic cu exec. lucrarilor de constr. in domeniul constr. cladiri, cu atestat valabil la data limita de depunere a ofertelor; - Min 1 ing. constr. cladiri, cu min 3 ani exp. specifica; Prezentare pt lot 4 si 5: CV formular 19, diploma de licenta in domeniul drumuri si poduri si dovada angajarii/declaratie de disponibilitate pt sef sant si inginer, atestat si/sau legitimatie pt RTE; Pt toate loturile: Decl. privind ef. Med. anuale ale pers. Ang. si al cadr. de cond. in ultimii 3 ani, Cerinta 3 - Informatii privind dotarile specifice. Ofertantul trebuie sa prezinte dovada ca dispune de utilajele si echip. tehnologice, inclusiv dotarile necesare pt indepl. coresp. a contr. de lucrari, dupa caz: Pt Lot1: Ofertantul trebuie sa dispuna de min urm. utilaje: 1 Autogreder pana la 175cp; 1 Compactor static autoprop., cu rulouri(valturi), r8-14;de 14tf; 1 Compactor static autoprop. pe pneuri10, 1-16tf; 1 Repartizator finisor mixturi asfaltice mot term. fara palpator 92cp;1 Autocisterna cu disp.de strop cu m.a.j. 5-8t;1 Autogudronator 3500-3600l; Incarcator frontal pe pn-uri pina la 2, 6-3, 9. Form. nr.F12 va fi insotit de urm. documente, dupa caz: Ofertantul va prezenta Doc. justificative edificatoare prin care sa demonstreze atat dreptul de proprietate sau de folosinta cat si capacitatea si/sau caracteristicile tehnice ale utilajelor, instal. si/sau echipam. Dovada disponibilitatii utilajelor si a echipamentelor se poate face si prin angajament de punere la dispozitie., continuare cerinta 3 Ofertantul trebuie sa dispuna de minim urmatoarele instalatii: -statie preparare mixturi asfaltice si -statie preparare betoane. Form. nr.F12 va fi insotit de urm. documente, dupa caz: Ofertantul va prezenta Doc. justificative edificatoare prin care sa demonstreze atat dreptul de proprietate sau de folosinta cat si capacitatea si/sau caracteristicile tehnice ale utilajelor, instal. si/sau echipam. Dovada disponibilitatii utilajelor si a echipamentelor se poate face si prin angajament de punere la dispozitie., continuare cerinta 3 .Ofertantul trebuie sa prezinte: -copia cont de prestari servicii incheiat intre ofertant si laboratorul de analize si incercari, min grad II, autorizat ISC conform prevederilor Legii 10/1995, Ordin MDRT nr.1497/2011, cu pers. specializat pt efectuarea de incercari si verificari de laborator, valabil la data limita de depunere a ofertelor; prezentarea autorizatiei de laborator, a anexei privind incercarile autorizate, precum si a personalului autorizat., continuare cerinta 3 Copiile prezentate vor fi certificate " in conformitate cu originalul" si vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. Pt Lot 2 si 3 Ofertantul trebuie sa dispuna de min urmatoarele utilaje si instalatii: 1 Ap de sudura; 1 Buldoexcavator pneuri; 1 Excavator pe senile; 1 Electrovibrator; 1 Generator; 1 Masina de taiat beton asfalt; Form. nr.F12 va fi insotit de urm. documente, dupa caz: Ofertantul va prezenta Doc. justificative edificatoare prin care sa demonstreze atat dreptul de proprietate sau de folosinta cat si capacitatea si/sau caracteristicile tehnice ale utilajelor, instal. si/sau echipam. Dovada disponibilitatii utilajelor si a echipamentelor se poate face si prin angajament de punere la dispozitie, continuare cerinta 3 Loturile 4 si 5 Ofertantul trebuie sa dispuna de min urm. utilaje/ echipamente: 1 Schela metalica tubulara de exterior G= 11-13, 5 t - Form. nr.F12 va fi insotit de urm. documente, dupa caz: Ofertantul va prezenta Doc. justificative edificatoare prin care sa demonstreze atat dreptul de proprietate sau de folosinta cat si capacitatea si/sau caracteristicile tehnice ale utilajelor, instal. si/sau echipam. Dovada disponibilitatii utilajelor si a echipamentelor se poate face si prin angajament de punere la dispozitie, cerinta 4Informatii privind subcontractantii: Informatii privind partea din contr. pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Ofertantul va indica in oferta sa partile din contr. ce vor fi subcontractate, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si ponderea acestora. Inlocuirea unui subcontractant dupa incheierea contract. se poate face numai cu acordul autoritatii contractante si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentata initial. Subcontractantul raspunde pt executarea/exec. defectuoasa a unei parti din contr. de achizitie publica numai in fata contractantului, iar acesta va raspunde in fata autoritatii contractante pentru modul de indep. a obligatiilor contractuale In cazul in care parti din lucrare nu vor fi date in sarcina vreunui subcontractant se va prezenta form. declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, cu mentiunea ?Nu este cazul?. Prezentare formulare: F14, F15, F23., continuare cerinta 4 Subcontractantul nu trebuie sa se afle in sit. care determina excluderea din procedura conf. preved. 691 - OUG nr.34/2006. Asociatii isi vor asuma raspunderea colectiva si solidara pt indep. contr. Liderul asoci. va fi imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asoci. si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contr. Ofertantii vor prezenta un acord preliminar de asoci, - in care se va stabili liderul. Acordul de asoci. trebuie sa mentioneze faptul ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asoci. pe durata a contr, faptul ca acestia raspund in solidar in fata autoritatii contractante. La oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, care este declarata castig., operatorii economici isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului. Niciunul dintre asociati nu trebuie sa se afle in situatia care determina excl. din procedura conf. preved. 691 -OUG nr.34/2006. Se va prezenta Formular F13 si F23. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalentOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit .Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.In cazul asocierilor, conditia se va considera indeplinita daca toti membrii asocierii o indeplinesc. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, se vor accepta certificate echivalente emise de organisme din tara contractorului., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalentOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.In cazul asocierilor, conditia se va considera indeplinita daca toti membrii asocierii o indeplinesc. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, se vor accepta certificate echivalente emise de organisme din tara contractorului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din S.E.A.P. la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.08.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 27.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2013 08:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer