Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare infrastructura rutiera si asfaltare strada Vaii, strada Morii, strada Mihai Viteazu, strada Pomilor in comuna Unirea, jud Alba


Detaliu pentru invitatia numarul 353184
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA UNIREA (CONSILIUL LOCAL UNIREA)
Numar invitatie: 353184/28.08.2013
Denumire contract: Modernizare infrastructura rutiera si asfaltare strada Vaii, strada Morii, strada Mihai Viteazu, strada Pomilor in comuna Unirea, jud Alba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA UNIREA (CONSILIUL LOCAL UNIREA)Cod fiscal: 4562087, Adresa: STRADA MURESULUI NR.596, Unirea, Telefon: 0258-876151, Fax: 0258-876151
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA MURESULUI, NR.597, Unirea, Romania, cod postal: 51775, telefon: +40 258-876151, fax: +40 258-876151, persoana de contact: ALBA GHEORGHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA UNIREA, SALA DE SEDINTE, STRADA MURESULUI, NR.597, Unirea, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare infrastructura rutiera si asfaltare strada Vaii, strada Morii, strada Mihai Viteazu, strada Pomilor in comuna Unirea, jud Alba
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare infrastructura rutiera si asfaltare strada Vaii, strada Morii, strada Mihai Viteazu, strada Pomilor in comuna Unirea, jud AlbaC+M: 1.327.614 leiDiverse+neprevazute: 66.380, 7 leiTotal: 1.393.994, 7 leiValoarea cheltuielilor diverse si neprevazute reprezinta 5% din valoarea estimata a contractului.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 393, 994.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare este de 26.552 leiData la care se va face echivalenta garantiei de participare din lei in euro este data publicarii invitatiei de participare, la cursul BNR din aceadata.2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertei3. Modul de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006Garantia de participare poate fi constituita si sub urmatoarele forme: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original infavoarea Primariei Unireab)prin virament bancar in contul: Primaria Unirea, cont IBAN R051TREZ0045006XXX001317 deschis la Trezoreria Aiud.Codul Fiscal al Institutiei este 4562087c)Ordin de plata vizat de banca, in contul Autoritatii Contractante4. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabilaInstrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoaneigarantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratieiacestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimulareaIntreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica saumijlocie prin atasarea Formularului Nr. 16 - completat. In cazul in care ofertantul depune contestatie, iar C.N.S.C.respinge contestatiaautoritatea contractanta va retine din garantia de participare sumele prevazute in conformitate cu art. 278^1 din OUG34/ 2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 %, din pretul contractului de lucrari fara TVA si se va constitui prin scrisoare de garantiebancara (formular 15), prin retineri succesive sau prin orice alt instrument de garantare (conform art. 90 din HG 925/2006).In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrareaacestuia, un cont de disponibil distinct pus la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contuldisponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Executantul areobligatia de a deschide contul pentru garantia de buna executie, in termen de maxim 7 zile dupa semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea - Completare Formularul Nr.1 - Declaratie privind eligibilitateaTertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile care determina excluderea din procedura conform prev. art. 180 din OUG 34/2006Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006. Tertul sustinator nu trebuie sa se gaseasca in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181 lit. a) c1 si d) - Completare Formularul Nr.2 - Declaratieprivindneincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG nr 34/2006 - Completare Formularul Nr.3 - Declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006. Tertul sustinator si subcontractantii nutrebuie sa se incadreze in situatiile care determina excluderea din procedura conform prev. art. 69¹ din OUG nr 34/2006.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derulare si finalizarea procedurii deatribuire sunt urmatoarele: prof Alba Gheorghe - Primarec. Nicoara Marcela - sef serviciu buget - contabilitateing. Stoica Stefan - inspector in cadrul serviciului urbanism ? investitiiIegar Eugenia ? secretarVincze Andrei - viceprimarAlexa Florin iosif - consilier localCadar Nicolae- consilier localComan Dan- consilier localCornea Aurel- consilier localCrisan Teodor- consilier localDumitrescu Ciprian Grigore- consilier localFrancu Calin Aurel- consilier localIndreiu Lucia- consilier localKiss Stefan- consilier localLaszlo Titi- consilier localMetea Adrian- consilier localPeriat Danuta- consilier localPopa Maria- consilier localSzekely Istvan-consilier localCerinta nr.4Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale - Prezentarea de Certificate constatatoare privindindeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarilesociale de stat (formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Aceste documente se depun inoricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele fiscalesa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si trebuie sa rezulte din ele lipsaobligatiilorscadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare Formularul Nr.4 ? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr.6Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare Formularul Nr.5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Persoane juridice / fizice romane: Prezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul din razateritoriala unde ofertantul isi are sediul, din care sa reiasa: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unicdeinregistrare; sediul social; structura actionariatului; reprezentantul / reprezentantii legal; domenii de activitate. Datele inscrise in Certif.constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Acesta se depune in oricare dintre urmatoarele forme: in original, incopie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceduri de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicitaprezentareacertificatului constator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu documentul depus in oferta.Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare, Atestare ori apartenenta din punct de vedereprofesional. Acesta se depune in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea?conformcu originalul? insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico ? financiara: Informatii generale ? Ciframedie globala de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012) trebuie sa fieminimum 2.655.228 lei. Cifra de afaceri solicitata este cea globala.In sustinerea acestei cerinte minime de calificare se va completa Formularul6 I- nformatii generale. Pe langa completarea formularului 6, vor fiprezentate de ofertanti si alte documente in sustinerea cerintei din care sarezulte cifra de afaceri, documente care sunt lasate la latitudineaoperatorului economic.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anuallei/valutacomunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, impreuna cu anexaOfertantul va completa si prezenta Documente justificative edificatoare princare sa demonstreze atat dreptul de proprietate sau de folosinta cat sicapacitatea si/sau caracteristicile tehnice ale utilajelor, instalatiilor si/sauechipamentelor. Dovada disponibilitatii utilajelor si a echipamentelor se poate face si prin angajament de punere la dispozitie., Declaratie pe propria raspundere privind efectivul mediu anualalpersonalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Declaratie pe propria raspundere privind personalul de specialitate care varaspunde de indeplinirea contractului. Declaratia va fi insotita de CVurile persoanelornominalizate, a diplomei/ certificatului/documentului in bazacaruia a fost desemnat expert pentru executarea contractului: - Expert 1 ? Responsabil tehnic cu executia- Expert 2 ? Inginer constructor.- Expert 3 ? Responsabil cu atributii de control privind calitatea in constructii(CQ)Pentru toti membrii echipei de lucru care nu sunt angajati ai operatoruluieconomic se va depune un angajament de participare (formularul 10 dinsectiunea formulare) asociat cu o declaratie de disponibilitate (formularul 11din sectiunea formulare). Pentru CQ se admite si prezentarea deciziei interne de numire a acestuia in aceasta functie, conform legislatiei invigoare.Pentru RTE se va prezenta doar atestatul/legitimatia si dupa caz, declaratia de disponibilitate.In cazul asocierii, criteriile de calificare privind situatia personala sicapacitatea de exercitare a activitatii profesionale, vor fi indeplinite defiecare asociat iar criteriile de calificare privind situatia economicofinanciarasi capacitatea tehnico-economica vor fi indeplinite prin cumul., Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniLista va cuprinde lucrarile executate in ultimii 5 ani (calculati pana la datalimita de depunere a ofertelor). Din lista trebuie sa rezulte ca ofertantul aexecutat lucrari similare celor care constituie obiectul achizitiei , in baza amaxim 2 contracte, lucrari in valoare cumulata de minim 1.327.614 lei.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRpentru fiecare an in parte., Experienta similara - Conditia minima de calificare pentru demonstrareaexperientei similare se considera prezentarea a maxim 2 contracte delucrari similare, a caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare de 1.327.614 lei.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRpentru fiecare an in parte.Se considera lucrari similare: lucrari de reabilitare a infrastructurii de transport. Acesta trebuie sa fie insotita de: certificari de buna executie emise sau contrasemnate de beneficiariilucrarilor/copii parti relevante contracte/pv receptie lucrari/recomandari/etc, din care sa reiasa beneficiarul lucrarilor, valoarea, locul si perioada de executie. Certificatul SR EN ISO 9001:2008 sau orice alte documente echivalente cuo astfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea acestei cerinte., Certificatul SR EN ISO 14001:2004, sau orice alte documenteechivalentecu o astfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent indeplinirea acestei cerinte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din S.E.A.P., la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2013 20:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer