Achizitie publica - Modernizare infrastructura rutiera si platforme in comuna Apahida, jud. Cluj
Detaliu pentru invitatia numarul 352324
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA APAHIDA
Numar invitatie: 352324/08.08.2013
Denumire contract: Modernizare infrastructura rutiera si platforme in comuna Apahida, jud. Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA APAHIDACod fiscal: 4485243, Adresa: sat APAHIDA com.APAHIDA str.Libertatii nr.122, Apahida, Telefon: +40 264231777, Fax: +40 264231475
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat APAHIDA com.APAHIDA str.Libertatii nr.122, Apahida, Romania, cod postal: 407039, telefon: +40 264231777, fax: +40 264231475, persoana de contact: Petrus Alexandru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Apahida com.APAHIDA str.Libertatii nr.122, Apahida, Romania, cod postal: 407039, telefon: +40 264231777, fax: +40 264231475, persoana de contact: Petrus Alexandru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SERVICII PUBLICE LOCALE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare infrastructura rutiera si platforme in comuna Apahida, jud. Cluj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata totala a contractului de achizitie publica este de 3.378.000 ron, formata din : Cheltuieli pentru investitia de baza = 3.378.000 leiOrganizare de santier = 0 leiCheltuieli diverse si neprevazute=0 lei?Modernizare infrastructura rutiera si platforme in comuna Apahida, jud. Cluj?Localitatea APAHIDA- str. Liliacului = 470 m- str. 8 Martie = 186 m- str. Libertatii = 125 m- str. Crisan = 452 m- str. Avram Iancu = 52 m- str. Parcului = 76 m- str. M. Eminescu = 169 m- str. Cimpenesti = 915 m- Amenajare ?Intre blocuri ? = 1050 mp- Platforma ?Curtea Scolii ? = 920 mp- Platforma ?Camin Cultural ? = 645 mpLocalitatea CORPADEA- Str. Horea DC 42 = 1349 m- Str. Crisan = 255 mLocalitatea SINNICOARA- Str. Horea = 479 m- Str. Tineretului = 412 m- Str. Parcului = 383 m- Str. I.L.Caragiale = 523 mLocalitatea DEZMIR- Str. Popeni DC 80 = 1013 mLocalitatea PATA- Str. Scolii = 134 m- Str. M. Eminescu = 385 mTOTAL asfaltari drumuri = 7378 m ; platforme = 2615 mp
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 378, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP?60.000 lei-Perioada de valab. a GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valab a ofertei, 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor.Forma de constituire a GP: Scrisoare de Garantie Bancara-F.original sau?Chit emisa de caseria aut.contra-original sau?OP conf de banca emitenta Original(contul Primariei Apahida nr.RO60TREZ2165006XXX006926 deschis la Trez Cluj CF 4485243)sau* instrument de garantare emis de o societate de asigurari;Pentru o garantie de particip depusa in valuta, echival se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile;reducere 50 % pentru IMM-uri definite conform legii nr.346/2004, actualizata. Obs. In cazul in care ofertantul a constituit GPla procedura de achizitie publica in calitate de IMM (50 % din valoarea GP) si nu face dovada ca este IMM(F.16)oferta acestuia va fi respinsa la deschidere.In orice situatie, GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Neprez dovezii constit GP la deschiderea ofertelor duce la descalif automata a op ec.Nota: In conf.cu art.278^1, alin.(1), lit.c) din OUG 34 din 2006, AC retine contestatorului suma de 7.158 lei din garantia participare.Ofertantul pierde GP, atunci cand se afla in oricare dintre urmat situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valab a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valab a ofertei in care urmeaza sa se semneze contractul;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valab a ofertei.Ofertantii de tip IMM care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare(L.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, modific si completata prin OG.27/2006) si doresc sa depuna 50% din valoarea GP, vor depune documente prin care dovedesc ca sunt IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din valoarea contractului de lucrari, fara TVA, constituita prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile totale/partiale, contractantul avand obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Municipiului . Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trez Municipiului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trez Municipiului , cat si de unitatea Trez la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract, dar nu inainte de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original si care devine anexa la contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: - Declaratie privind eligibilitatea ? formular nr. 1 in original ( Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului )- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 ? formular nr. 2 in original ( in cazul in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de ar. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului )- Declaratie privind calitatea de participant la procedura , completat, semnat si stampilat ? formular nr. 3 in original- Declaratie privind calitatea de participant la procedura cu oferta independenta ? formular nr 4 in original- Certificat fiscal - directia de impozite si taxe locale- Certificat de atestare fiscala ? taxe si impozite catre bugetul consolidat al statuluiCertificatele fiscale vor prezenta lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleDocumentele vor respecta prevederile ordinului ANRMAP nr. 509 din 28.09.2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie .- Documente doveditoare apartenentei ofertantului la categoria IMM ? formular nr. 16 daca este cazul.Potrivit dispozitiilor art. 11 alin 4 din HG nr. 925/2006 in varianta modificata de HG nr. 834/2009 pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute mai sus (certificatele fiscale), ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal prin care sa confirme indeplinirea cerintelor de calificare enumerate la subpunctele de mai sus. Ofertantul are obligatia de a prezenta aceste certificate atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in intervalul prevazut in respectiva solicitare. Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata-Se completeaza Formular nr. 5 - Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 si Tabelul nominal ( conf. art. 69 indice 2 din OUG 34/2006) cu numele persoanelor ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante se regaseste in Anexa la Formularul nr. 5 si sunt: Grigore Fati - primar, Alexandru David-secretar, Dana Mihaela Astilean-sef serviciu economic, Anca FlorinaBucur ?consilier jurist, Alexandru Petrus-inspector-responsabil achizitie, Felecan Ovidiu Aurel ? consilier, Mircea Teodor Paglesan -consilier , Barna Robert ?Inspector de specialitate, Oltean Sanda Maria ? consilier, Tatiana Simona Pop- consilier Cerinta obligatorie: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (original, copie legalizata sau xerocopie lizibila certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila) din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor . In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, oferta depusa va fi considerata inaceptabila sau neconforma, dupa caz, conform art.36 din HGR 925 din 2006.Persoane juridice /fizice straine Cerinta obligatorie: -Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati, de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident, sa exercite activitati profesionale conform caietului de sarcini. Informatiile cuprinse in documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor . Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, oferta depusa va fi considerata inaceptabila sau neconforma, dupa caz, conform art.36 din HGR 925 din 2006.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea, oferta depusa va fi considerata inaceptabila conform art.36 din HGR 925 din 2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte obligatorii: -Ultimul bilant financiar contabil sau prezentarea oricaror documente din care sa rezulte cifra de afaceri? xerocopie lizibila certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. - Declaratie privind cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) , trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 3.378.000 lei, faraTVA. Se va completa Formular nr. 6 - Informatii generale. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea, oferta depusa va fi considerata inaceptabila conform art.36 din HGR 925 din 2006. Informatii privind sustinerea de catre o alta persoana a capacitatii economice si financiare - Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. - Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care il sustine - Angajamentul ferm de sustinere financiara reprezinta un act juridic unilateral prin care persoana care sustine operatorul economic confirma faptul ca va pune la dispozitia acestuia resursele financiare invocate. Se solicita Formular nr. 7 Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 Nota: cursul mediu de referinta aferent fiecarui an in parte pentru care se solicita cifra de afaceri in domeniul contractului este : anul 2010-curs mediu euro comunicat de BNR 4, 2099 lei, anul 2011-curs mediu euro comunicat de BNR 4, 2379 lei, anul 2012-curs mediu euro comunicat de BNR 4, 4560 lei .Pentru conversia valorilor cifrelor de afaceri prezentate in alte monede decat leul, se va utiliza cursul mediu leu/valuta comunicat de BNR pentru anii in cauza .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani (model Formular nr. 8 si anexa) insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa reiasa valoarea, perioada de executie, beneficiari, care sa confirme executia lucrarilor similareprin unul sau mai multe contracte din ultimii cinci ani, a caror valoare cumulata trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 3.378.000 lei-Pentru demonstrarea experientei similare ofertantii vor prezenta un numar de maxim 3 contracte de lucrari similare, prin care sa confirme executarea de lucrari similare cu cele care fac obiectul prezentului contract .Prin ?lucrari similare? se inteleg lucrari de constructii/modernizare/reparatii drumuri si platforme.Pentru o evaluare unitara a ofertelor prezentate in alte monede decat leul va fi luat in calculul experientei similare, cursul mediu leu/valuta comunicat de BNR pentru anii in cauza .Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., 2. Declaratie referitoare la echipamentele tehniceOperatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de echipamente si utilaje necesare indeplinirii contractului .1) Se va completa Formularul nr. 9 ? Declaratieprivind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.2) Se va face dovada dispozitiei ofertantului asupra utilajelor/echipamentelor solicitate: a) Pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Certificatele de inmatriculare sau contractelor de inchiriere ale autospecialelor solicitate.b) Pentru echipamentele inchiriate se vor atasa precontractele/contractele de inchiriere in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?c) Angajament de punere la dispozitie3) In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180.Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul nr. 10 - Angajament privind sustinerea tehnica si Formularului nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.Utilajele si dotarile considerate necesare pentru realizarea in bune conditii a investitiei sunt : Utilajele si dotarile considerate necesare pentru realizarea in bune conditii a investitiei sunt cele stabilite de proiectant prin Extrasul de utilaje din Proiectul Tehnic , afisat integral pe SEAP.Cerintele minime privind capacitatile tehnice ale utilajelor vor fi cele care au reiesit in urma realizarii proiectului tehnic prin extrasul de utilaje.1. MOTOCOMPR.AER MOBIL JOASA PRESIUNE 4, 0-5, 9 MC/MIN 2. CIOCAN PNEUM.(EXCLUSIV CONSUM AER) 8-15 KGs 3. EXCAVATOR PE SENILE CU O CUPA CU MOTOR TERMIC 0, 40-0, 70MC4. AUTOGREDER PINA LA 175CP 5.BULDOZER PE SENILE 81-ISOCJ 6. VIBRATOR UNIVERSAL CU MOTOR TERMIC 2, 9-4CP 7. COMPACTOR TOPROP.CU RULOUR.(VALTURI) PINA LA 12TF8. COMPACTOR STATIC AUTOPROP., CU RULOURI(VALTURI), R8-1 4;DE 14TF 9. COMPACTOR STATIC AUTOPROP.PE PNEURI 8-IOTF 10. COMPACTOR STATIC AUTOPROP.PE PNEURII O, I-1 6TF 11. PERlE MEC.PT CURA TAT FUND A Til DRUMURI 6 CP 12. CELULA DE BITUM PT.INST.MIXTURI ASFALTICE 20T 13. REPARTIZA TORFINISORMIXTURIASFAL TICEMOT.TERM.FA RAPALPATOR92CP 14. AUTOGUDRONA TOR 3500-3600L 15. RASPINDITOR DECRIBLURAAUTOPURT ATFARAMOTOR(ECLUSJV AUTOVEHICO) 16. MASINADETRASATBENZIDECJRCULA TIEMOTOR AEDERE INTERNA 40-45CP 17. AUTOCISTERNA CU DISP.DE STROP CU M.A.J. 5?8T 18. TRACTOR PE PNEURI CU REM ORCA DE 3T 65CP 19. MACARA PE PNEURI PINA LA 9, 9TF 20. INCARCATOR CU 0 CUPA Sl GREFER CU FURCII'T.TRACT.U650 21. LONGRINA METALICA 3M 22. RECICLATOR WR250023. AUTOCISTERNA DE APA 16 T 24. AUTOGREDER 25. CILINDRU VIBRATOR HAMM 26. CILINDRU COMPACTOR PE PNEURI 27. DISTRIBUITOR CIMENT 28. TRACTOR PE PNEURI 29. AUTOCISTERNA CU DISPOZITIV DE STROPIRE 30. MOTOPOMPA HONDA 31. GRUP ELECTOGEN MOBIL 32. TRAILER20T 33. TRAILER40T34.AUTOBASCULANTE PT TRANSPORT PAMANT, 3. Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului)-1RTE atesat in domeniul lucrari de constructii de drumuri . Se va prezenta atestatul emis de MDRT, valabil la data limita de depunere a ofertelor .Pentru RTE se va depune numai atestatul si angajamentul de participareLista consumurilor cu mana de lucru :1.ASFALTATOR; 2.BETONIST 3. DRENOR CANA LIST 4. DULGHER CONSTRUCTII5.DULGHER I'ODURI 6. FINISOR TERASAMENTE 7. IZOLA TOR I IIDROFUG 8. MONTATOR I'REF.BETON 9. PAVATOR 10. ZIDAR 11. SAI'ATOR 12. MUNCITOR DESERVIRE C rll.13. MUNCITOR DESERV.CTII MAS! 14. MUNCITOR INC-DESC.MAT. 15. ASFALTATATOR16. TOPOGRAF 17. PILOT DE DIRIJA RESe vor atasa: 1 ) Formularul nr. 11 - Informatii generale privind angajatii completat.2)Formularul nr. 12 - Personal ce va fi angajat in contract completat.3) Angajamentul ofertantului ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele doua nominalizate, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei. Se va atasa Formularul nr. 13 -Angajamentul ofertantului privind resursele umane completat.4) Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original, pentru specialistii angajati in contract conform Formularului 12, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate mai sus) si indeplinirea cerintelor precizate. Se va atasa Formularul nr. 14 -Curriculum Vitae completat, pentru fiecare persoana in parte.5) Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de specialistii angajati in contract conform Formularului 12, necesare pentru dovedirea cerintelor minime.6) Formularul nr. 15 - Angajament in nume personal se va completa pentru fiecare dintre specialistii angajati in contract conform Formularului 12, in cazul in care nu sunt angajati ai ofertantului.7) In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180. din O.U.G. 34/2006.Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul nr. 16 - Angajament privind sustinerea profesionala si Formularului nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.Observatii: 1)Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitie.2) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., 4. SubcontractantiIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.1) Se va atasa Formularul nr. 17 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora completat.Atentie! Formularele privind asocierea si/sau subcontracterea se vor introduce in documenta?ia de calificare chiar daca ofertantul nu a nominalizat subcontractan?i pentru executia lucrarii. In acest caz se va preciza (pe formular) ?Nu este Cazul?Mentiune: Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., 5. AsociatiIn cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si orice alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrul Documentatiei de atribuire. Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.1) Formularul nr. 18 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora completat.2) Acordul de asociere, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.3) Formularul nr. 19 ? Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezentaasociatia la procedura de atribuire completat.4) Toate documentele solicitate la Situatia personala a operatorului economic, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala, Standardele de asigurare a calitatii (dupa caz) pentru fiecare asociat.Aten?ie! Formularele privind asocierea si/sau subcontractarea se vor introduce in documenta?ia de calificare chiar daca ofertantul nu a nominalizat subcontractan?i pentru executia lucrarii. In acest caz se va preciza (pe formular) ?Nu este Cazul?Mentiune: Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.a, Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 23.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2013 14:38