Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE INSTALATIE DE INCALZIRE CENTRALA- S.D.E.E. SATU MARE, MIRCEA CEL BATRAN NR 10


Detaliu pentru invitatia numarul 348520
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Numar invitatie: 348520/13.06.2013
Denumire contract: MODERNIZARE INSTALATIE DE INCALZIRE CENTRALA- S.D.E.E. SATU MARE, MIRCEA CEL BATRAN NR 10
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: +40 0264205435, Fax: +40 0264205425
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Mircea cel Batran nr.10, Satu Mare, Romania, cod postal: 440012, telefon: +40 261805830, fax: +40 261805704, persoana de contact: Dr.ing.Mircea Tamas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SDEE SATU MARE, Str.Mircea cel Batran nr.10, Satu Mare, Romania, cod postal: 440012
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE INSTALATIE DE INCALZIRE CENTRALA- S.D.E.E. SATU MARE, MIRCEA CEL BATRAN NR 10
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Instalatia de incalzire noua a fost proiectata in sistemul bitubular, sistemul de alimentare cu agent termic folosit fiind sistemul cu doua tevi, pentru circulatia agentului termic(90/70°C).Corpurile de incalzire prevazute sunt radiatoare existente, amplasate conform planselor desenate si completate cu doua radiatoare noi.Centralele termice existente vor fi inlocuite cu central termice noi de 15KW, dotate cu pompa de circulatie si vas de expansiune. Fiecare central termica va fi dotata cu automatizare ce va permite programarea regimului de incalzire in timpul zilei si al saptamanii.Datorita gabaritului mai mare, centralelor termice noi vor fi montate in afara casetelor existente pentru central vechi, deasupra lor.Aerisirea instalatiei se va face prin prevederea de robinete manuale de aerisire, la fiecare radiator, golirea instalatiei se va face prin prevederea de robinete de golire in punctele cele mai joase ale instalatiei.Radiatoarele vor fi prevazute cu robinete tur termostate, robinete de reglaj retur, precum si robinetele manual de aerisire .In fiecare circuit vor fi doua radiatoare echipatecu robinet cu ventil cu dublu reglaj tur, netermostat.Pozitia radiatoarelor va fi aleasa pe cat posibil in dreptul suprafetelor vitrate .Valoarea total estimata a achizitiei este de 213161.43 , compunandu-sedin valorile estimata a lucrarii de baza 193783.12 lei si valoarea cheltuielilor diverse si neprevazutein suma de 19378.31 , reprezentand 10% din valoarea estimata a lucrarilor de baza. Cheltuielile diverse si neprevazute au fost definite de catre proiectant in devizul general aprobat.
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 213, 161.43 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3875.66 lei (1937.83 lei pentru IMM-uri). Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare se va prezenta, la deschidere, in original. Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Contul bancar pentru depunerea garantiilor este: RO58RNCB0221011950910001Echivalenta leu/valuta se face tinand cont de cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare. In cazul in care CNSC respinge o contestatie/contestatii, in conformitate cu art 278^1 lit a) din OUG34/2006, respectivul ofertant ii va fi retinuta din garantia de participaresuma de 1937.83
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari reprezinta 10% (respectiv 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului de lucrari fara TVA. In cazul decalarii termenului contractual se va urmari si prelungirea perioadei initiale, de valabilitate a garantiei de buna executie. Moduri de constituire a garantiei de buna executie a contractului : se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin (1) din H.G. 925/2006 In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, numai la Trezoreria statului. - orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Ofertantul va specifica in oferta, modul in care se va constitui garantia de buna executie. Durata garantiei de buna executie este de cel putin 24 de luni si cuprinde si durata garantiei lucrarii executate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea- Completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 dinOUG 34/2006- Completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul?4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale- eliberat de Primaria locala- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul?NOTA* : -Pentru a fi valabile, din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse conform art. 36 alin 1 lit b din HG 925/2006 actualizata , exceptie facand operatorii economici care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu , conform art. 9 din Ordinul ANRMAP 509/20115.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006- Completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare ? in original.Observatie: Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Tertii sustinatori/Subcontractantii participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.Nota: In cadrul SDEE Satu Mare persoanele cu functie de decizie sunt: Director ing. Pribilean Viorel , Contabil Sef ec. Orosz Ana, Inginer Sef ing. Pop Teofil, Cons. Juridic Szabo Melinda, Sef Serv Contractari si Urmarire lucrari investitii Dr. Ing Tamas Mircea7.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP - completat in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare. Certificat constatator: Pentru persoane juridice romane : Certificat constatator (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"), eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: domeniu de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorPentru persoane fizice romane: - autorizatia de functionare, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? precum si orice alt documentedificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (in copie nelegalizata).Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenentaprofesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in original , copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul"anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).Ofertantii trebuie sa faca dovada ca sunt autorizati ISCIR conform PT CR4-2010 pentru efectuarea de lucrari la instalatii sub presiune in conformitate cu legea 64/2008. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati-respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca aceasta sa presteze integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din ultimii trei ani(2010, 2011, 2012), Bilantul contabil aferent anului 2012, vizat/insotit de dovada depunerii la organele competente;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, Experienta similara se va demonstra prin prezentareaunei liste a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie care vor indica beneficiarii, indiferent daca acestiasunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea , perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, Declaratie pe proprie raspundere privind asocierea Standarde de asigurare a sistemului de management al calitatii, ISO 9001/2008 sau echivalent, Standarde de asigurare a sistemului de management al mediului, ISO 14001/2005 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2013 07:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer