Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare instalatie de sincronizare a generatorului nr.7 de 330MW cu sen; Modernizare celule alimentare si instalatie AAR statie 6 KV 7BA ? 7BB


Detaliu pentru invitatia numarul 356846
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Numar invitatie: 356846/09.01.2014
Denumire contract: Modernizare instalatie de sincronizare a generatorului nr.7 de 330MW cu sen; Modernizare celule alimentare si instalatie AAR statie 6 KV 7BA ? 7BB
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala Electrocentrale Turceni, localitatea Turceni, str. Uzinei, nr.1, jud. Gorj, Turceni, Romania, cod postal: 217520, telefon: +40 253335045, fax: +40 253335068, persoana de contact: Biroul Proceduri de Achizitii Servicii si Lucrari
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Electrocentrale Turceni, localitatea Turceni, str. Uzinei, nr.1, jud. Gorj, Directia Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare instalatie de sincronizare a generatorului nr.7 de 330MW cu sen; Modernizare celule alimentare si instalatie AAR statie 6 KV 7BA ? 7BB
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta inLot.1 ? ?Modernizare instalatie de sincronizare a generatorului nr.7 de 330MW cu sen?, Lot.2 ? ?Modernizare celule alimentare si instalatie AAR statie 6 KV 7BA ? 7BB?, NOTA: NU ESTE APLICABILA prevederea art. 28 alin. 7 si art. 29 alin. 21 din OUG nr. 34/2006, astfel cum a fost completarea si modificarea prin OUG nr. 77/2012, aprobata prin Legea nr. 193/2013, privind mentionarea distincta a procentului aferent cheltuielilor diverse si neprevazute, cat si valoarea aferenta acestora, in cazul acestui contract de lucrari.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 440, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: Lot 1:1.800, 00 lei; Lot.2:7.000, 00. Garantia de participare este irevocabila. Data pentru care se determina echivalenta leu/alta valuta (curs BNR): 5 zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare, care va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, este de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art.86 alin.(1) din H.G. nr.925/2006: contul autoritatiicontractante (Societatea Complexul Energetic Oltenia S.A. - Sucursala Electrocentrale Turceni): RO 86 RZBR0000060014677273, deschis la Raiffeisen Bank ? Sucursala Tg ? Jiu).Retinerea garantiei de participare se face in conditiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006, cu modif. si compl. ulterioare; Daca CNSC respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta retine contestatorului din garantia de participare, suma calculata cf. art. 278^1, din OUG 34/2006.Nota: Pentru ofertantii I.M.M ? uri, garantia de participare va fi insotita de declaratie conf. cu conditiile art. 3 din Legea 346/2004, ofertantii beneficiind de reducerea cu 50%a garantiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este in procent de 10 % din valoarea contractului, fara T.V.A.Modul de constituirea garantiei de buna executie este conform art. 90 alin. 1-3 din H.G. 925/2006, cu modif. si compl. ulterioare.Nota: IMM constituie garantia de buna executie in procent de 50% din cuantumul garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea conform art 180 din OUG nr.34/2006(cu modificarile ?i completarile ulterioare), inclusiv de tertul sustinator, daca este cazul. Persoana sustinatoare nu se incadreaza in prev. art. 69^1/180/181 lit.a, c1, d, din OUG 34/2006.Completarea formularului nr.12 A, anexat.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, inclusiv de tertul sustinator, daca este cazul. Documentele solicitate pentru neincadrareain prev. art.181 lit. a), c)1 si d) din OUG 34/2006 se vor prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul. Completarea formularului nr.12 B, anexat.Cerinta nr. 3Documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a celor locale.Prezentarea certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetul general si cel local, (formulare tip eliberate de autoritatile competente), nu are datorii scadente la nivelul luni anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor?, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Prezentarea certificatelor eliberate de autoritatile competente.Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Completarea formularului nr.12 C, anexat.Cerinta nr. 5Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta- conf.Ord. ANRMAP nr. 314/12.10.2010.Cerinta nr.6Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, care se va prezenta de ofertantul/candidatul/ ofertantul asociat/ subcontractantul/tertul sustinator, conform Ordin ANRMAP nr.170/2012.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie, sunt: Director? dr. ing. Corneliu DITESCU; Director Operare Mentenanta- Octavian BARBANTA ; Director Financiar si Patrimoniu - ec. Adriana Luminita POPESCU; Director Conceptie Tehnica si Tehnologii ? ing. Catalin STANCULESCU; Director Achizitii- Ing. Cristian GHIGEANU; Compartiment Juridic- Daniela ONEA; Sef Birou Proceduri Achizitie Lucrari si Servicii- jr.Gheorghe GHEORGHE.Completarea formularului tip, anexat. Cerinta nr. 1Persoane fizice/juridice romanePrezentarea certificatului constatator eliberat de ONRC/autorizatie de functionare/ alte documente echivalente, din care sa rezulte ca are in domeniul de activitate, executarea de lucrarii, din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN).Certificatul constatatorse va prezenta, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Atentie: La solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc care a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, va prezenta certificatul constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata.Prezentarea certificatului constatator.Cerinta nr. 2Persoane fizice/juridice straine.Pentru persoane juridice straine pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana si legalizata.Se vorprezenta documenteleedificatoare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiaraPrezentarea bilantului contabil la data de 31.12.2012, vizat de organele competente., Cerinta nr. 2Informatii generale, inclusiv cifra medie de afaceri.Prezentarea informatiilor generale privind operatorul economic, potrivit formularuluiB2.Prezentarea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind experienta similara conform dispoz. art.188, alin. 3 din OUG 34/2006, respectiv, o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 2Prezentarea declaratiei pe propria raspundere, referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie lucrari., Cerinta nr. 3Informatii privind personalul.Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ale operatorului economic, in ultimii 3 ani siinformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor., Cerinta nr. 4Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Daca anumite parti din lucrare urmeaza sa fie subcontractate, atunci toti subcontractantii vor fi declarati, indiferent de procent. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatii: certificat SR EN ISO 9001/2008, acordat de catre un organism de certificare acreditatapentru certificare sistemului de asigurare a calitatii, pentru executie lucrari similare celui ofertat, alte documente echivalente., Cerinta nr. 2Standarde de asigurare a protectiei mediului: certificat SR EN ISO 14001/2005, acordat de catre un organism de certificare acreditat pentru certificare sistemului de asigurare a protectiei mediului, pentru executie de lucrari similare celui ofertat, alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.01.2014 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.01.2014 14:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer