Achizitie publica - Modernizare LEA 0,4 kV Inau + racord MT Inau, LEA JT PT 1 Valea Stejarului, LEA JT Viseu de Sus, str. Colnice, Primaverii
Detaliu pentru invitatia numarul 347499
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347499/28.05.2013
Denumire contract: Modernizare LEA 0, 4 kV Inau + racord MT Inau, LEA JT PT 1 Valea Stejarului, LEA JT Viseu de Sus, str. Colnice, Primaverii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: +40 0264205435, Fax: +40 0264205425
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei nr. 64, Baia Mare, Romania, cod postal: 430142, telefon: +40 262205829, fax: +40 262205704, persoana de contact: Serv. Contractarea si Urmarirea Lucrarilor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SDEE Baia Mare, str. Victoriei nr. 64, Baia Mare - sala de sedinte, corp A, etj. 3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare LEA 0, 4 kV Inau + racord MT Inau, LEA JT PT 1 Valea Stejarului, LEA JT Viseu de Sus, str. Colnice, Primaverii
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: INVESTITIA 1: Modernizare LEA 0, 4 kV Inau + racord MT InauObiectul 1. LEA JT1.1.1 Lucrari la PTA 1 existent, 20/0, 4 kV-63 kVA1.1.2 Lucrari pe LEA 0, 4 kV existent1.1.3 Adaptarea bransamentelor1.1.4 Adaptarea corpurilor de iluminat public1.1.5 Selectivitatea retelelor1.1.6 Inscriptionarea stalpilor1.1.7 Defrisari1.1.8 DemontariObiectul 2. Lucrari pe LEA (racord) 20 kV existent1.2.1 Inlocuire stalpi de lemn, iolatorii ceramici degradati si se va schimba conductorul neizolat OlAl 50 mmp, pe o portiune de 2358 m cu conductor preizolat 35/8 mmp.1.2.2 Inscriptionarea stalpilor1.2.3 Defrisari1.2.4 DemontariValoarea estimata a investitiei "Modernizare LEA 0, 4 kV Inau + racord MT Inau" este de 576.973, 16 lei, compunandu-se din valoarea estimata a lucrarii de baza 574.973, 16 lei si valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute in suma de 2.000, 00 lei, reprezentand un procent de 0, 35 % din valoarea de baza. Cheltuielile diverse si neprevazute au fost definite de catre proiectant in devizul general aprobat.INVESTITIA 2: Modernizare LEA JT PT 1 Valea Stejarului2.1 Lucrari la PTA 1 20/0, 4 kV ? 100 kVA existent2.2 Lucrari pe LEA 0, 4 kV existenta2.3 Adaptarea corpurilor de iluminat2.4 Sectionarea retelelor2.5 Adaptarea bransamentelor2.6 Inscriptionarea stalpilor2.7 Defrisari2.8 DemontariValoarea estimata a investitiei "Modernizare LEA JT PT 1 Valea Stejarului" este de 560.307, 94 lei, compunandu-se din valoarea estimata a lucrarii de baza 558.307, 94 lei si valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute in suma de 2.000, 00 lei, reprezentand un procent de 0, 36 % din valoarea de baza. Cheltuielile diverse si neprevazute au fost definite de catre proiectant in devizul general aprobat.INVESTITIA 3: Modernizare LEA JT Viseu de Sus, str. Colnice, Primaverii3.1 Lucrari la PTA 10 existent3.2 Lucrari pe LEA 0, 4 kV existenta3.3 Adaptarea corpurilor de iluminat3.4 Sectionarea retelelor3.5 Adaptarea bransamentelor3.6 Demontari3.7 Defrisari3.8 Inscriptionarea stalpilorValoarea estimata a investitiei "Modernizare LEA JT Viseu de Sus, str. Colnice, Primaverii" este de 537.110, 92 lei, compunandu-se din valoarea estimata a lucrarii de baza 482.100, 84 lei si valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute in suma de 55.010, 08 lei, reprezentand un procent de 11, 41 % din valoarea de baza. Cheltuielile diverse si neprevazute au fost definite de catre proiectant in devizul general aprobat.Valoarea totala estimata a achizitiei este de 1.674.392, 02 lei, compunandu-se din valorile estimate ale celor trei lucrari de baza (574.973, 16 + 558.307, 94 + 482.100, 84 = 1.615.381, 94 lei si valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute (2000 + 2000 + 55010, 08) in suma de 59.010, 08 lei, reprezentand 3, 65 % din valoarea estimata a lucrarilor de baza. Cheltuielile diverse si neprevazute au fost definite de catre proiectant in cele trei devize generale aprobate.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 615, 381.94 - 1, 674, 392.02 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
25.000 lei (12.500 lei pentru IMM-uri). Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; - Acte de garantare emise de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante; - Ordin de plata (in original) vizat de banca, in contul autoritatii contractante. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare se va prezenta, la deschidere, in original. Contul bancar pentru depunerea garantiilor este: RO52 RNCB 0182 0116 5961 0001 deschis la BCR Baia Mare. Echivalenta leu/valuta se face tinand cont de cursul valutar BNR din ziua publicarii invitatiei de participare. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse la deschidere. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie publica. In cazul in care CNSC respinge o contestatie/contestatii, in conformitate cu art. 278^1 lit.b din OUG 34/2006, respectivului ofertant ii va fi retinuta din garantia de participare, suma de 5.395, 38 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari reprezinta 10% (respectiv 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului de lucrari fara TVA. In cazul decalarii termenului contractual se va urmari si prelungirea perioadei initiale, de valabilitate a garantiei de buna executie. Moduri de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - scrisoare de garantie bancara privind cuantumul valoric al garantiei de buna executie (formularul 18) - orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, numai la Trezoreria statului. Ofertantul va specifica in oferta, modul in care se va constitui garantia de buna executie. Durata garantiei de buna executie este de cel putin 24 de luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea: completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181: completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare ? in original;3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale: eliberat de Primaria locala ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".NOTA*: Pentru a fi valabile, din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care depun ofertele. Oferta depusa de operatorul economic care figureaza cu datorii scadente catre bugetele de stat si bugetul local vor fi respinse conform art. 36, alin. 1 lit. b din HG 925/2006 actualizata, exceptie facand operatorii economici care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, conform art. 9 din Ordinul ANRAMP nr. 509/20115. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006: completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare.Observatie: Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Tertii sustinatori/Subcontractantii participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP si completat in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare.Nota: In cadrul FDEE EDTN Cluj persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Director General ing. Ilie Simion Tura, Director Economic ec. Olivia Viorica Stanca, Director Dezvoltare ing. Cristian Muresan, Director Distributie ing. Vasile Filip, Sef Serv. Juridic cons. jr. Mihaela Torje, Sef Serviciu Investitii ing. Ada Pintican, Sef Birou Disciplina Contractuala ec. Maria Mandrean, Sef Serviciu Achizitii, ing. Mihaiela Oltean.Persoanele de la SDEE Baia Mare care aproba/semneaza documente legate de procesul de atribuire sunt: Director SDEE Baia Mare ing. Doru Lese, Ing. Sef ing. Mircea Guran, Contabil Sef ec. Ioan Pop, Sef Serv. CULI ing. Porfire Vasile. Pentru persoane juridice romane : - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"), din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor;Pentru persoane fizice romane: - autorizatia de functionare, (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).In etapa de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original-copie legalizata.Atestat de tip C2A sau C2B emis de ANRE valabil la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul declarat castigator va avea obligatia reinoirii atestatului daca expira in perioada de executie a lucrarilor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil anual la 31.12.2012 depus si inregistrat/insotit de dovada depunerii la organele competente (cu formularele 10, 20, 30 si 40)., Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile, conform art. 185 lit. c din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, trebuie sa fie de cel putin 3.000.000, 00 lei (1.500.000, 00 lei pentru IMM-uri)., Declaratii bancare privind bonitateaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind asocierea. Asocierea va fi legalizata la notariat in cazul in care vor castiga licitatia. Cerintele cu privire la situatia personala a candidatului/ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat. Cerintele cu privire la situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Liderul de asociatie care este parte in contractul de executie este cel care va constitui integral garantia de buna executie, va factura si i se va achita factura, conform graficului de executie si plati, anexa la contractul de executie si numai prin el se va purta intreaga relatie contractuala., Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora., Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Experienta similara privind finalizarea a cel putin unui contract sau cumul de contracte, avand ca obiect modernizare LEA 0, 4 kV, dus la bun sfarsit in ultimii 5 (cinci) ani, de natura si complexitatea celor solicitate in prezenta procedura (certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele prefesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit) cu o valoare de minim 1.615.381, 94 lei, in conformitate cu prevederile art. 12 si 14 din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 509/14.09.2011., Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Standarde de asigurare a sistemului de management al calitatii, ISO 9001/2008, Standarde de asigurare a sistemului de management al mediului, ISO 14001/2005Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 15:00