Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare LEA 0,4 kv loc Bacaia jud Hunedoara


Detaliu pentru invitatia numarul 354498
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Comerciala Filiala de Distributiea Energiei Electrice "Electrica Distributie Transilvania Sud" S.A.
Numar invitatie: 354498/08.10.2013
Denumire contract: Modernizare LEA 0, 4 kv loc Bacaia jud Hunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Comerciala Filiala de Distributiea Energiei Electrice "Electrica Distributie Transilvania Sud" S.A.Cod fiscal: RO14493260, Adresa: Brasov, str. Pictor Luchian nr. 25, Brasov, Telefon: +40 0268305320/+40 0728137596, Fax: +40 0268305004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Consiliul Europei nr.1, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510096, telefon: +40 258805999, fax: +40 258812410
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SDEE Alba str Piata Consiliul Europei nr. 1 loc Alba Iulia jud Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare LEA 0, 4 kv loc Bacaia jud Hunedoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari electrice privind reteaua LEA 20 kv.Valoare estimata totala de 90.285, 00 euro cuprinde si valoare de 4.660, 00 euro reprezentant un procent de 5, 16 % Cheltuieli diverse si neprevazute astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general aprobat.Pentru linia bugetara cheltuieli diverse si neprevazute se va avea in vedere incadrarea si respectarea cu strictete a procentului de 5, 16% din valoarea de baza a ofertei(VBO). Oferta care nu va contine procentul de 5, 16% din valoarea ofertei de baza ca si cheltuieli diverse si neprevazute va conduce la declararea ofertei ca neconforma.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 285 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val.garantiei de participare este de 7.000lei, echivalent a 1.563, 90 euro. Curs echivalenta lei/alta valuta comunicat de BNR din data de 17.09.2013.IMM beneficiaza de reduceri cu 50%, conform legii 346/2004. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se constituie Conform art 86 alin (1) din HG 925/2006. ContRO79RNCB0003021057310399BCRAlba pentru ordin de plata. Trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei departicipare vor fi respinse.Ofertantul pierde garantia de participare conform art. 87 din HG 925/2006 si cota parte din garantie in conformitate cu art.278^1 din OUG34/2006. Garantia pentru participare se restituie conf art. 88 din HG 925/2006.Perioada de valabilitate a garantia de participare este de 100 zile de la termenul limita de primire a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia buna executie in cuantum de 5 % din val. contract fara TVA.IMM beneficiaza de reducerea cu 50%, cf.L346/2004.Modalitatea de constituire este conform art 90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documente din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180, (formular04), art.181(formular05) si art.69^1(pers cu functii de decizie in cadrul autoritatii Dir Gen Ion Dobre, Dir Ec Monica Radulescu, Dir Distrib Radu Holom, Dir Teh 110kvNicuConstandache, Dir Dezv Catalin Grama, Dir Adj Ioan Toma, Manica Vochin, Dir SDEE Ioan Perju, Ileana Tudoran, Canciu Lucica, Ioan Suciu, Bogdan Medrea)(formular06) din OUG 34/2006.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular03).Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta(Formular02).Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (Formular14).Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte ca nu are datorii scadente la plata la nivelul lunii anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul".Certificat privind plata impozitelor si taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa rezulte ca nu are datorii, scadente la plata la nivelul lunii anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".Persoanele juridice/fizice straine pot depune documente doveditoare in conformitate cu prevederile art.182 din OUG 34/2006 Atestat ANRE tip B, C1A, C2Aconf. Ordin nr.24/2007Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are cod CAEN care corespunde cu obiectul contractului: lucrari de instalatii electrice. Datele inscrise in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoanele juridice/fizice straine pot depune documente doveditoare in conformitate cu prevederile art.183 din OUG 34/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nivelul minim impus pt media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani : media cifrei de afaceri globale trebuie sa fie mai mare sau egala cu valoarea de 140.000 euro echivalent a 626.640 lei.Curs echivalenta lei/euro 1euro=4, 4760 lei comunicat de BNR din data de 17.09.2013. Pentru echivalenta din alta valuta in lei a cifrei globale de afaceri se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR. IMM beneficiaza de reducerea cu 50% apragului cifrei de afaceriglobale, cf.L346/2004. Depunerea uneideclaratii cu informatii generale referitoare la Media cifrei de afaceri globalepe ultimi trei ani. (formular 13) Cerinta: Lichiditatea generala >90%.Bilantul contabil al ultimul an financiar incheiat-2012. Lichiditatea generala(Lg=active circulante total /datorii curente platibile panala un an)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.-Prezentarea unei liste privind lucrari executate in ultimii 5 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) din care sa rezulte faptul ca ofertantul a executat lucrari similare prin cumularea valorilor mai multe contracte sa fie de minim 68.000 euro echivalent a 304.368 lei. Curs echivalenta lei/euro 1euro= 4, 4760 lei comunicat de BNR din data de 17.09.2013.formular0.7).Pentru echivalenta valorilor experientei similare dinalta valuta in lei se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Cerinta 2-Prezentarea unei liste/declaratii privind personalul de specialitate minim necesar, de care ofertantul dispune pentruexecutarea contractului: 1.Responsabil tehnic cu calitatea in executia lucrarilor electrice- se va prezenta copiedupa certificatul responsabilului tehnic cu calitatea in executia lucrarilor electrice conf. Legea 440/2002. 2.Responsabil tehnic cu executia-se va prezenta copiedupa certificatul responsbilului tehnic cu executia atestat MDRL conf Lg10/1995.3.Responsabil cu Protectia Muncii- se va prezenta in acest sens o copie dupa certificatul de absolvire de cursuri in acest sens Ordin ANRE 24/2007.Cerinta 3 -Declaratie referitoare la dotarea tehnica tilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de lucrari( formular 10)Cerinta 4-Declaratie privind informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si alepersoanelor responsabile pentruexecutia lucrarilor (formular12)Cerinta 5- Declaratie referitoare la efectivelemedii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3ani(formular 11)Cerinta 6 - Declarartie privind partea din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora(formular 09) Lista lucrarilor executate va fi insotita de certificari de bunaexecutie .Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestiasunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si loculexecutiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cunormele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii si protectiei mediului prindetinerea certificatelor ISO 9001/2008 si ISO 14001/2005 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.10.2013 10:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer