Achizitie publica - Modernizare LEA 110 kV Calarasi - PIETROIU
Detaliu pentru invitatia numarul 320051
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320051/10.02.2012
Denumire contract: Modernizare LEA 110 kV Calarasi - PIETROIU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.Cod fiscal: RO 14500308, Adresa: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Constanta, Telefon: 0241.80.53.05, Fax: 0241.80.53.04
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd Ion Mihalache nr 41-43, sector 1, BUCURESTI, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 212065087, fax: +40 372871911
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bucuresti, Bd Ion Mihalache nr 41-43, sector 1, corp C, etaj 1, responsabil procedura: Nicoleta Popovici.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare LEA 110 kV Calarasi - PIETROIU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Caracteristicile princip ale lucrarii Modernizare LEA 110kv Calarasi-Pietroiu: lucrari de montare a conduct de protectie tip OPGW pe LEA;asig de materiale, proiectare, teste si receptii, reparatii stalpi metalici, hidroprotectia stalpilor de beton, inloc conductor active deteriorate, realiz conditiilor NPM pe LEA, realiz prize pamant pe toata LEA, demontare conductor existent si montare conductor de protectie, montare seturi noi de sustinere si intindere, montare cutii jonctiune si accesorii; Serviciile de proiectare constau: doc de proiectare faza DDE ce va fi facuta de executantul lucrarilor in fct de materialele ofertate; doc As-build: partea scrisa si desenata.Pe plansa se va nota: "Executat cf desenului" cu semnatura si stampila Executantului.Avizul CTA EDD la documentatie.
II.1.6) CPV: 45315400-2 - Instalatii de inalta tensiune (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 159, 867.95 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
40.000 lei(20.000 lei pt I.M.M). Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari-in original;OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data depunerii ofertelor in contul: ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA (CIF RO14500308), IBAN RO62 CITI 0000 0007 0008 6003, deschis la CITIBANK ROMANIA. Se va prezenta si declr pe proprie raspundere privind incadrarea in cat IMM(daca este cazul), in original.In conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in mas in care CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatarului din garantia de particip in rap cu val estim a ct urmat suma: 5.940 lei. (calculat conform litera b). Valab Gar Part curge de la data limita de depunere a ofertelor si este valab. cel putin 90 zile de la data limita de dep oferte.
Garantie de buna executie
10%(5%ptIMM)din val ct fara T.V.A.Perioada pt care se constit gar este egala cu durata ct. Modul de constit a gar de buna exec: -prin ret succesive din fact prezentate;Avand in vedere faptul ca AC este o soc comerciala cu capital majoritar privat si finantarea ct se face din surse proprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011?care fac referire la faptul ca«?sumele datorate de instit publice operat ec, incl cele datorate de op ec beneficiari de subventii sau transf altor op. ec, se achita in conturile benefic deschise la trezoreria statului».Sau-Scrisoare de gar bancara de buna executie(la solicitarea ofert)care va constitui anexa la ct.Sau-Instrum de garantare emis in condit legii de o soc de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin.(2)-(4).Restit gar de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art.92 alin.(4), asa cum este prevazut si in CGL-RO rev.1
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare F2-12) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-23) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69(1) (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-3. Persoane cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante: -Director Achzitii si Servicii-Cosmin Trofin-Director Adjunct Achzitii -Camelia Grigoruta si Responsabil Proced. Nicoleta Popovici- Responsabil derulare contract si SSM: Marius Nestea - Diriginte santier4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta F2-45) Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat inclusiv referitoare la bugetul localCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. 1)Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului-Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul? cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii candidaturilor/ofertelor .Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?2) Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Atestat emis de A.N.R.E. tip: - pentru proiectare- atestat C1B sau D1; - pentru executie- atestat C2B sau D2 si F.Conform L13/2007 si Ord ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari in instalatiile electrice.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de cel putin: 4.200.000 lei (2.100.000 lei pentru I.M.M.) Declaratie privind cifra de afaceri globala; Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: (2008-1 euro=3, 6827 lei; 2009- 1 euro=4, 2373 lei; 2010-1 euro= 4, 2099 lei).In cazul in care, op ec si-a inreg bilantul contabil af anului 2011, acesta poate indepl nivelul impus si prin raportare la ultimii 3ani financ incheiati(2009, 2010, 2011)-curs euro mediu 2011=4, 2379 lei., Informatii privind situatia financiara - Elemente privind capacitatea financiara a contractantului/ofertantului la data de 31.12.2010 din bilantul ultimului an. In cazul in care formularul nu este vizat de D.G.F.C.F.S. se va prezenta si bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista de luc. sim., care va cuprinde luc.de natura celor descrise in CS, exec.in ultimii 5 ani. Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un doc.sau max 3 doc. (contracte, PV de receptie, etc) prin care sa se confirme exec. lucrarilor in val.de cel putin 1.700.000 lei (fara TVA), numai pt partea de executie. Luc. cuprinse in aceasta lista vor fi insotite de certificari de buna exec.(aferente lucr. respective), emise de benef. lucrarilor respective si vor preciza cel putin urmat.aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contrac. pe parcursul derularii contrac.respectiv;
-daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari, cazuri de accid. tehnice produse din vina exclusiva a contract., receptii amanate sau respinse datorita nerespectarii parametrilor de calitate; Obs.: Nu se vor lua in considerare la insumarea valorii, lucrarile care nu sunt de natura similara cu prezenta lucrare., Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant. Informatiii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. (nu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului).Indicarea persoanei responsabile pe tema SSM/prezentare CV a persoanei responsabile SSM, Declaratie care contine informatii privind dotarile cu spatii tehnologice/netehnologice, utilaje, unelte/scule/dispozitive, dispozitive de masurare, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie specifice lucrarilor de inalta tensiune de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Pentru resursele tehnice inchiriate ofertantul castigator va transmite achizitorului in 5 zile lucratoare de la comunicarea rezultatului procedurii, copii ale contractelor sau conventiilor de inchiriere., Info priv subcontractantii(daca estecazul).Dc op ec nu are subcontractanti, se va completa form cu datele de identificare si cu textul: ?Nu exista subcontractanti?.In sit in care of intentioneaza sa subcontracteze parti din crt de exec, are oblig de a preciza: 1. Partea/partile din crt pe care urmeaza sa le subcontracteze respectiv indic procent din total lucr;2.Indic activ ce vor fi realizate de subcontractanti si val acestora;3.Datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea ac;4.La incheierea crt(in sit in care este desemnat castigator)are oblig de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care tb sa fie in concordanta cu of si care se vor constitui in anexa la crt.Subcontractantii nu pot subcontracta la randul lor parte din activ alocate.Conform L13/2007 si Ord.ANRE NR.24/2007 este obliga prezent atest ANRE de catre toti op ec, pers jurid romane si straine(of, asociati, subcontractanti)care exe/proiecteaza lucr in inst el, pt partea de lucr., Informatii privind asociatii (daca este cazul) Dep.propriului dosar de calif.de asoc.. In F21 se va specif.liderul as. Criteriile de calif. ref. la sit. pers. a of., la capacit de exercitare a active. prof. la standard de asig a calitatii si a standard de protectie a mediului trebuie prez. de fiecare asoc. in parte. Sit. ec.fin. si cap. teh. si/sau prof. se demonst. prin luarea in consid. a resurselor tuturor memb. as. Dos SSM se va prez. de fiec. asoc. ce exec.lucrari, in parte.Cf L13/2007 si Ord. ANRE NR.24/2007 este oblig preze. atest. ANRE de toti op. ec, pers. Jurid. romane si straine (of, as, subc.) care exec. lucrari in instal. electrice, pt partea de lucrari care o executa. In cazul unui grup de op. ec. care depun of. comuna, cerinta privitoare la atest. ANRE este considerata indeplinita daca unul dintre asociati-respectiv subc, daca este cazul- detine aut. solic.si numai cu conditia ca acesta sa execute integ. partea din ctr. pt care este solicitata autoriz. resp. Inform priv asig calitatii in conform cu standardele europene relevante: ISO 9001:2008, Inform priv asig protectiei mediului ? pe care op econ le poate aplica in timpul indepl contr: ISO 14001:2005.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Intreaga documentatie este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.03.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.02.2012 08:15