Achizitie publica - "MODERNIZARE LEA 110 kV TOPLET ? COZLA SI LEA 110 kV COZLA ? MOLDOVA NOUA VOL. 1 (LEA 110 kV COZLA ? MOLDOVA NOUA)"
Detaliu pentru invitatia numarul 348089
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348089/06.06.2013
Denumire contract: "MODERNIZARE LEA 110 kV TOPLET ? COZLA SI LEA 110 kV COZLA ? MOLDOVA NOUA VOL. 1 (LEA 110 kV COZLA ? MOLDOVA NOUA)"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE BANAT SA TimisoaraCod fiscal: RO 14490379, Adresa: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Timisoara, Telefon: 0256405306, Fax: 0256405309
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "MODERNIZARE LEA 110 kV TOPLET ? COZLA SI LEA 110 kV COZLA ? MOLDOVA NOUA VOL. 1 (LEA 110 kV COZLA ? MOLDOVA NOUA)"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de refacere a caciulilor fundatiilor cvadribloc a LEA 110 kV, curatirea vegetatiei, sapaturi pt indepartarea pamantului de pe caciuli, refacerea prizelor de pamant, betonarea zonelor in care betonul este cazut, retencuirea fundatiilor stalpilor la care tencuiale este deteriorata, protectia anticoroziva a confectiilor metalice, consolidare stalpi;Lucrarile se vor realiza conform PT+CS anexat prezentei documentatii de atribuire.Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi incheiat (functie de care se vor elabora si evalua ofertele) este 1.118.100 lei (fara T.V.A.) si Valoarea pentru cheltuieli diverse si neprevazute, conf.art.29 alin (21) din OUG 34/2006 (actualizat la zi) este 61.200 lei (fara T.V.A.), astfel cum au fost acestea definite de catre proiectant in Devizul General de lucrari.
II.1.6) CPV: 45315400-2 - Instalatii de inalta tensiune (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 179, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia Participare: 16.500 RON/8.250 RON pt I.M.M. Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original; O.P. sau fila CEC, cu confirmarea lor de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor, in contul ENEL DISTRIBUTIE BANAT Cod IBAN RO54CITI0000000700427005, deschis la CITIBANK EUROPE plc. DUBLIN, Suc.Romania. Daca este cazul, pentru incadrarea in categoria IMM se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere, completata cu datele de la 31.12.2012, valabila la data limita de depunere a ofertelor, in original. Garantia de participare este irevocabila. In cazul unei contestatii, in masura in care CNSC respinge contestatia, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in conformitate cu OUG 34/2006 (actualizata la zi) art. 278^1 alin. 1 lit. b).Autoritatea Contractanta va retine garantia de participare in situatiile prevazute la art. 87 alin.(1), lit. a), b) si c) din HG 925/2006 (actualizata la zi). Neprezentarea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei, conform HG 925/2006 (actualizata la zi) art. 33, alin. (3), lit. b).Valabilitatea garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta pentru garantiile de participare in euro, se va face la cursul BNR din data 08.05.2013 1 euro = 4, 3117 lei;Garantia de participare va fi postata in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, insotita de declaratia I.M.M., daca este cazul.
Garantie de buna executie
1.Cuantum: 10% (5% pt IMM) din valoarea contractului, fara TVA.2.Perioada pt care se constituie garantia este de 24 luni.3.Modul de constituire a garantiei: a) prin retineri succesive din facturile prezentate, cu depunerea in max. 15 zile de la semnarea contractului a 0, 5% din valoarea contractului de achizitie publica, intr-un cont de garantie bancara de buna executie, urmand ca pe parcursul indeplinirii contractului, Autoritatea Contractanta sa alimentez acest cont pana la cuantumul stabilit. Avand in vedere ca Autoritatea Contractanta este o societate comerciala cu capital majoritar privat si finantarea contractelor se face din surse proprii si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011 ref. la achitarea in conturile benef. deschise la Trezoreria de Stat. b)Instrument de garantare, emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devina anexa la contract, cu respectarea HGR 925/2006 (actualizata la zi) art. 86 alin. (2)-(4).3.Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 (actualizata la zi) art. 92 alin (4).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 (actualizata la zi) - Formularul F2-1;Formularul se va prezenta pentru ofertant/ofertant asociat/tertul sustinator (conform legii 279/2011);2) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 (actualizata la zi) - Formularul F2-2;Formularul se va prezenta pentru ofertant/ofertant asociat/tertul sustinator (conform legii 279/2011);Tertul sustinator, daca este cazul, va prezenta Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 lit. a), c1), si d) din OUG nr. 34/2006 (actualizata la zi);3) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 (actualizata la zi) - Formularul F2-3;Persoane cu functii de decizie din cadrul Autoritatii Contractante: - Director General - Giuseppe FANIZZI- Director Achizitii - Cosmin TROFIN- Manager Achizitii - Cristian Ljubomir BOGDAN- Presedinte Comisie de evaluare - Violeta PESTE- Membru Comisie de evaluare - Adina-Daniela TUDORAN- Membru Comisie de evaluare - Carmen IANCU- Membru Comisie de evaluare -Daniela SARBU- Membru Comisie de evaluare - Anca Irina MOCANUFormularul se va prezenta pentru ofertant/ofertant asociat/tertul sustinator/subcontractant (conform OUG 34/2006 modificata prin legea 279/2011, actualizata la zi);4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin nr. 314/2010 al presedintelui ANRMAP, privind punerea a aplicare a certificatelor de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul F 2-4;5) Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale - original, copie legalizata, copie lizibila certificata "conform cu originalul" (formulare tip, eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Certificatele mentionate mai sus tb sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. 1.a)Pentru persoane juridice romane - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document tb sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor;b)Pentru persoane juridice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Documentul se va prezenta insotit de traducere in limba romana.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in echivalentul codului CAEN din documentul care dovedeste o forma de inregistrare ca persoana juridica. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document tb sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor;Ofertantii declarati castigatori, inainte de a primi comunicarea privind rezultatul procedurii, vor prezenta pt conformitate, documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in copie cu mentiunea "conform cu originalul".2. Document edificator considerat necesar pt dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului: - Atestat ANRE privind executia de lucrari in instalatii 110 kV - tip C2B si F;In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este indeplinita daca unul din asociati, respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.Conform L13/2007 si Ord. ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari in instalatiile electrice. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este indeplinita daca unul din asociati, respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea de contract pentru care este solicitata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) tb sa fie minim 2.200.000 ron (1.100.000 ron - pt. I.M.M.), in masura in care informatiile respective sunt disponibile, conf. art. 185 lit. c) din OUG 34/2006 (actualizata la zi).Se va prezenta Formularul F3.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, si anume: 2010 -1 euro=4, 2099 ron, 2011 - 1 euro=4, 2379 lei, 2012 - 1 euro=4, 4560 lei;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, conform Ordin presedinte ANRMAP nr. 509/2011. Aceasta lista va fiinsotita de maxim trei documente prin care sa se confirme executarea lucrarilor similare obiectului contractului, in valoare de cel putin 880.000 ron, fara T.V.A.Se va prezenta Formularul F5 insotit de Contracte sau procese verbale sau certificari de buna executie, etc., Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea cu personal tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere, persoane responsabile de indeplinirea contractului. Personalul/organismul tehnic de specialitate tb sa fie calificat in domeniile aferente obiectivului de investitii.Se va prezenta Formularul F6., Ofertantul va face dovada cel putin a unei persoane responsabile pe tema securitatii si sanatatii in munca.Se va prezenta CV persoana responsabila SSM., Informatii privind asociatii (daca este cazul). In Formularul F21 se va prezenta liderul asociatiei. Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare, la standarde de asig. a calitatii si a standardelor de protectia mediului) tb prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economica si financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala sedemonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asociatiei. Declaratia SSM (Formularul F26) se va prezenta de fiecare asociat in parte. In cazul in care o asociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatia contractuala si facturarea se va face in conformitate cu modul in care vor declara asociatii in Acordul deasociere prezentat la data limita de deschidere a ofertelor.Se va prezenta Formularul F21., Informatii privind subcontractantii - in situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze parti din contractul de executie, are obligatia de a preciza: 1. Partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, respectiv indicarea procentajului din total lucrare.2. Indicarea activitatilor ce se vor realiza de subcontractanti si valoarea acestora.3. Datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora.4. La incheierea contractului, in situatia in care este desemnat castigator, ofertantul are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care tb sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui anexa la contract. Subcontractantii nu pot subcontracta la randul lor parte din activitatile alocate, conform L13/2007;Se va prezenta Formularul F8., Declaratie care contine informatiile privind dotarile cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie pt a demonstra casocietatea are capacitatea organizatorica de executare a lucrarilor prevazute in Caietul de Sarcini, pe intreaga durata de derulare acontractului. Pentru resursele tehnice inchiriate, ofertantul castigator va transmite in 5 zile lucratoare de la comunicarea privind rezultatul procedurii, copii ale contractelor sau conventiilor de inchiriere sau ale altor documente corespunzatoare pentru alte forme de punere la dispozitie a resurselor tehnice necesare.Se va prezenta Formularul F7. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante - ISO 9001:2008.Se vor prezenta Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate conform ISO 9001:2008 saucertificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene sau orice alte probe sau dovezi in masura in careprobele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare., Informatii privind asigurarea protectiei mediului, pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului - ISO 14001:2005Se vor prezenta Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului conform ISO14001:2005 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene sau orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2013 13:06