Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE LEA 20 KV COSERENI, JUD. IALOMITA


Detaliu pentru invitatia numarul 333605
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Numar invitatie: 333605/13.08.2012
Denumire contract: MODERNIZARE LEA 20 KV COSERENI, JUD. IALOMITA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.Cod fiscal: RO 14500308, Adresa: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Constanta, Telefon: 0241.80.53.05, Fax: 0241.80.53.04
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Constanta, Romania, cod postal: 900587, telefon: +40 212065082, fax: +40 3787911, persoana de contact: Maricela Vitan - Directia Achizitii, email: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul I. Mihalache, nr. 41-43, sector 1, Bucuresti, tel: +40 212065084, fax: +40 3787911, persoana de contact: Maricela Vitan - Directia Achizitii, email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE LEA 20 KV COSERENI, JUD. IALOMITA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MODERNIZARE LEA 20 KV COSERENI, JUD. IALOMITA
II.1.6) CPV: 45315500-3 - Instalatii de tensiune medie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 944, 981.46 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar partic: 30.000/15.000lei-IMM. Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari-in original;OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor in contul: ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA: Cod IBAN RO62CITI0000000700086003, deschis la Citibank EUROPE plc. DUBLIN Suc. ROMANIA; Se va prezenta si decl.pe proprie raspundere privind incadrarea in cat.IMM (daca este cazul), la data de 31.12.2011, in original. In cazul unei contest., in conf. cu art. 278^1 alin.(1), lit.b) din OUG 34/2006 (actualizata), in masura in care CNSC respinge contestatia, aut. contr. va retine contestatorului din garant.de particip.in raportcu val. estimata a contractului-suma: 6.349, 98 lei fara TVA(calculat conform litera b). Valabilitatea garantiei de participare curge de la data limita de depunere a ofertelor si este de cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
10%(5% ptIMM)din val contr fara T.V.A.Per pt care se constit gar este egala cu durata contr .Modul de constit a gar de buna exec: - prin retineri succesive din fact prezentate; Avand in vedere faptul ca AC este o soc comerciala cu capital majoritar privat si finantarea ct se face din surse proprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011?care fac referire la faptul ca «?sumele datorate de instit publice operat ec, incl cele datorate de op ec beneficiari de subventii sau transf altor operatori ec, se achita in conturile benefic deschise la trezoreria statului».Sau- Scrisoare de gar bancara de buna executie(la solicitarea ofert)care va constitui anexa la ct.Sau- Instrum de garantare emis in condit legii de o soc de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin.(2)-(4).Restit gar de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art.92 alin.(4), asa cum este prevazut si in CGL-RO rev.1
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare F2-1 - Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Tertul sustinator (conform legii 279/2011); 2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-2;Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Tertul sustinator (conform legii 279/2011); 3) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-3. Persoane cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante: -Aprobare buget: Director General Enel Distributie Dobrogea - Giuseppe Fanizzi;
-Director Dezvoltare Enel Distributie Dobrogea - Adrian Pascu;
-Director Adj.Juridic si Afaceri Corporatiste-Alina Dumitrascu-Director Achzitii si Servicii-Cosmin Trofin-Director Adjunct Achzitii -Camelia Grigoruta-Responsabil procedura achizitie - Maricela Vitan-Responsabil cu derularea contractului-Marius Pismis- Biroul Proiectare si Constructie Medie Tensiune-Responsabil cu gestiunea materialelor-Marius Pismis- Biroul Proiectare si Constructie Medie Tensiune-Responsabil cu aspecte SSM-Marius Pismis- Biroul Proiectare si Constructie Medie Tensiune-Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator (conform legii 279/2011);4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta F2-4. 5) Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat inclusiv referitoare la bugetul local. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator- Persoane juridice romane Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul? cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii candidaturilor/ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat peprimul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunal in original/copie legalizata emis recent (cel mult cu 30 zile inaintea licitatiei) numai in situatia in care a prezentat acest document in copie simpla.Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?2) Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea AC.- Atestat ANRE de tip C2A -executarea de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni de 0, 4 kv-20kv si posturi de transformare cu tensiune nominala superioara de cel mult 20 kv- Atestat ANRE de tip C2B -executarea de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni de 0, 4 kv-110 kv si posturi de transformare cu tensiune nominala superioara de cel mult 20 kvIn cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (pentru anii 2009, 2010, 2011) sa fie cel putin: - 5.000.000 lei (2.500.000lei pentru I.M.M). Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: 2009-1 euro = 4.2373 lei; 2010-1 euro = 4.2099 lei; 2011-1 euro = 4.2379 lei. Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani a fost solicitata deoarece reprezinta un indicator relevant pentru demonstrarea situatiei economico-financiare a operatorului economic. Valoarea cifrei de afaceri globale s-a raportat la valoarea estimata a contractului de achizitii ce urmeaza a fi atribuit
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista care va cuprinde lucrari similare care va cuprinde lucrari de natura celor descrise in caietul de sarcini realizate in ultimii 5 ani. Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document sau maxim 3 documente (contracte, procese verbale de receptie, etc), si a caror valoare sa fi cel putin egala cu: 2.055.000 lei. Valoarea lucrarii din Lista de lucrari similare solicitata s-a raportat la valoarea estimata a contractului, respectiv 80% din valoare. Lucrarile cuprinse in aceasta lista vor fi insotite de recomandari(aferente lucrarilor respective), emise de beneficiarii lucrarilor respective., Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de pecialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor deconducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, Declaratie care contine informatii privind dotarile cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie, pentru a demostra ca societatea are capacitatea organizatorica de executare a lucrarilor prevazute in caietul de sarcini, pe intreaga durata de derulare a contractului, Informatii privind subcontractantii- In situatia in care ofertantul intentioneazasa subcontracteze parti din contractul de executie, are obligatia de apreciza: 1. Partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontractezerespectiv indicarea procentajului din total lucrare; 2.Indicarea activitatilor cevor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora; 3. Datele derecunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora; 4. Laincheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) areobligatia de a prezenta contractul/ contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexala contract. Subcontractantii nu pot subcontracta la randul lor parte dinactivitatile alocate, Informatii privind asociatii (daca este cazul). Se va specif liderul asociatiei.Crit de calif ref la sit pers a ofertantului, la cap de exercit a activ prof(inregistrare, la standardele de asig a calit si a standardelor de prot a mediului) tb prez de fiecare asoc in parte.Sit econ-financ si cap tehn/prof sedemonstr prin luarea in consid a resurselor tuturor membrilor asoc.Dosarul SSM se va prez de fiecare asoc in parte.In cazul unui grup de op econ care depun oferta comuna, cerinta priv la atestarea ANRE se consid indepl dacaunul dintre asociati detine autoriz sol. cu cond ca ac sa execute integral partea din contr pt care este solicitata autoriz resp.In cazul in care o asociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatiacontractuala si facturarea se va face in conformitate cu modul in care vor declara asociatii in Acordul de asociere prezentat la deschiderea ofertelor. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante -ISO 9001:2008, Informatii privind asigurarea protectiei mediului ? pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Intreaba documentatie de atribuire este atasata prezentei invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.08.2012 15:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer