Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare LEA JT in municipiul Oradea zona Decebal 1 si zona Iosia


Detaliu pentru invitatia numarul 356492
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Numar invitatie: 356492/13.12.2013
Denumire contract: Modernizare LEA JT in municipiul Oradea zona Decebal 1 si zona Iosia
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: +40 0264205435, Fax: +40 0264205425
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Grivitei, nr. 32, Oradea, Romania, cod postal: 410520, telefon: +40 259405702, fax: +40 259405704, persoana de contact: Secretariat SDEE Oradea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Grivitei, nr. 32, Oradea, Romania, Sala de sedinte SDEE Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare LEA JT in municipiul Oradea zona Decebal 1 si zona Iosia
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Procurare si montare conductoare TYIR, LES JT, BMP-uri, demontare retele cu conductoare neizolateValoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 1, 42 % din valoarea estimata a contractului 1.706.450, 00 lei adica 24.364, 00 lei
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 730, 814 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
12.000 lei (respectiv 6.000 lei pentru IMM-uri)- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Garantia de participare va fi exprimata in lei euro sau o alta moneda la cursul de schimb al BNR publicat cu 5 zile inainte data publicarii invitatiei de participare si poate fi constituita in urmatoarele forme: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Modelul de scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante este prevazut in sectiunea Formulare - Fromular F18 Dovada platii prin virament se va face cu ordin de plata (in original) vizat de banca in contul autoritatii contractante, cont bancar RO69 RNCB 0032 0220 5210 0001 deschis la BCR Oradea. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse la deschidere.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie depusa de ofertant sau contestatorul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 5.486, 45 lei.
Garantie de buna executie
10% (respectiv 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului de lucrari fara TVA. Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau in conformitate cu art. 90 alin. 3) daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Valabilitatea instrumentului de garantare va acoperi intreaga perioada de garantie de buna executie; Scrisoarea de garantie bancara va fi intocmita in conformitate cu formularul 18. Ofertantul va specifica in oferta, modul in care se va constitui garantia de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- Completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 - Completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;
- Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), in original sau copie lizibila cu mentiunea: conform cu originalul;
- Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, in original sau copie lizibila cu mentiunea: conform cu originalul.Certificatele fiscale vor atesta ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate fiscale operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere portivit art 11 alin 4(4) din HG 925/2006. Operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat, bugetele asigurarilor sociale de stat sau catre bugetul local vor fi exclusi de la procedura conf.art.181 lit.c), din OUG 34/2006. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate a fi indeplinite daca operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, conf.art.9, alin.(1) din Ordinul 509/2011.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006- Completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare.Observatie: Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Tertii sustinatori/Subcontractantii participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.Nota: In cadrul FDEE EDTN Cluj persoanele cu functie de decizie sunt: Director General Ing. Vasile Filip, Director Economic Ec Olivia Stanca, Director Dezvoltare Ing. Cristian Muresan, Sef Serviciu Juridic cons. jr. Mihaela Torje, Sef Birou Disciplina Contractuala Ec. Maria Mandrean, Sef Serviciu Achizitii Ing. Mihaiela Oltean, Sef Serviciu Investitii Ing. Ada Pintican, Director SDEE Oradea dr. ing. Ionel Boja, Inginer Sef SDEE Oradea ing. Mircea Popa, Contabil Sef SDEE Oradea ec. Rodica Marnea, Sef Serviciu CULI SDEE Oradea ing. Emil ZahaCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010- completat in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare. Certificat constatator: Pentru persoane juridice romane : Certificat constatator (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"), eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: domeniu de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorPentru persoane fizice romane: - autorizatia de functionare, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? precum si orice alt documentedificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (in copie nelegalizata).Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).Copie dupa Atestat de tip C2A emis de ANRE conform Ordinului ANRE nr.23/17.04.2013. Conform L13/2007 si Ord ANRE nr. 24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati) care executa lucrari si presteaza servicii in instalatiile electrice. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati-respectiv asociatul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca aceasta sa presteze integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale - Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani - Date de identificare si inregistrare, Ultimul bilant contabil anual inregistrat, vizat/insotit de dovada depunerii la organele competente. Bilantul va cuprinde formularele 10, 20, 30 si 40Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora Se va completa si depune, in original, Formularul D1 din Sectiunea Formulare, Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Se va completa si depune, in original, Formularul E din Sectiunea Formulare, Declaratie pe proprie raspundere privind asocierea. Se va prezenta doar in cazul in care ofertantul are asociati. Asocierea va fi legalizata la notariat in cazul in care vor castiga licitatia. Cerintele cu privire la situatia personala a candidatului ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat. Cerintele cu privire la situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si sau profesionala pot fi indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Formularul D2, privind asocierea, completat se introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de asociati pentru executarea lucrarilor.Liderul de asociatie va factura si i se va achita aceasta factura conform graficului de plati anexa la contractul de executie si numai prin el se va purta intreaga relatie contractuala., Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati Se va completa si depune, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" formularul C3 din Sectiunea Formulare., Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Se va completa si depune, in original, formularul F din Sectiunea Formulare., Experienta similara. Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca a executat lucrari similare celei supuse achizitiei. Formularul B4 va fi insotit de orice certificate/documente care sa confirme executia lucrarilor respective . Se va completa si depune, in original formularul B4, care va fi insotit de orice certificate/documente care sa confirme executia lucrarilor respective Standarde de asigurare a sistemului de management de mediu, ISO 14001/2005 sau echivalent, Standarde de asigurare a sistemului de management al calitatii, ISO 9001/2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Garantia acordata lucrarii
22
Descriere: Componenta tehnica
Durata garantiei echipamentelor
18
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.12.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.12.2013 09:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer