Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare LEA j.t. Lunca Ilvei PTA 1


Detaliu pentru invitatia numarul 353422
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Numar invitatie: 353422/05.09.2013
Denumire contract: Modernizare LEA j.t. Lunca Ilvei PTA 1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: +40 0264205435, Fax: +40 0264205425
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Vasile Conta, nr. 11, Bistrita, Romania, cod postal: 420025, telefon: +40 0263205702, fax: +40 0263205704, persoana de contact: Secretarit
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Vasile Conta, nr. 11, Sediul S.D.E.E. Bisstrita, et 1, Sala 16, Bistrita, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare LEA j.t. Lunca Ilvei PTA 1
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul lucrarii consta in evidentierea lucrarilor necesare inretelele electricede joasa tensiune alimentate din PTA1 lunca-Ilvei(20/0, 4KV ; 250KVA), pentru readucerea acestora la parametrii functionali si constructivi care sa prezinte siguranta in functionare si exploatare si asigurarea calitatii corespunzatoare a energiei electrice la consumatori.Valoarea estimata a lucrarilor de baza a contractului ce urmeaza a fi incheiat a fost calculata avandu-se in vedere devizul general al fiecarui obiect si este de 416.331 lei fara TVA, la care se adauga, conf. Art. 29 ali.(2^1) din OUG 34/2006 actualizata, cheltuieli diverse si neprevazute in valoare de 19.151 lei, reprezentand 4, 60% din valoarea lucrarii de baza.
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 435, 482 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantumul de 8.600 lei (respectiv 4.300 lei pentru IMM-uri) 2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei 3.Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare se va prezenta, la deschidere, in original 4.Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: a)Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform Formularului 11 din sectiunea ?Formulare?; scrisorile de garantie bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania b)Acte de garantare emise de catre o Societate de asigurare in favoarea autoritatii contractante c)Ordin de plata in original, vizat de banca, in contul autoritatii contractante - cont bancar RO32 RNCB 0038 0144 4037 0008 deschis la B.C.R. Bistrita. In cazul in care garantia de participare se va constitui in valuta, echivalenta leu/valuta se face tinand cont de cursul valutar BNR din ziua publicarii invitatiei de participare. d)Numerar la casieria S.D. Bistrita 5. In orice situatie dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor; ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse 6. Garantia de participare se va restitui de catre autoritatea contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie publica, pe baza cererii conform Formularului 19 din sectiunea ?Formulare? in cazul ofertantului castigator.
Garantie de buna executie
1. Durata garantiei de buna executie este de cel putin 24 de luni 2. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari reprezinta 10% (respectiv 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului de lucrari fara TVA; in cazul decalarii termenului contractual, se va urmari si prelungirea perioadei initiale de valabilitate a garantiei de buna executie 3. Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 si conform HG 1045/2011 : a) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale; in acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului b)orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. 4. Ofertantul va specifica in oferta modul in care se va constitui garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare. Observatie: vor depune toti participantii la procedura (ofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori) o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 completat in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare.5.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunre a ofertelor. 6.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de Primaria locala - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunre a ofertelor.7.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, exceptie facand operatorii economici care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, conform art.9 din Ordinul 509/2011 emis de presedintele ANRMAP.Nota: -Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: din partea SDEE Bistrita: Alexandru Roman, Ioan Raica, Adriana Baciu, Dan Patrascu, Liliana Anca, Alexandru Pop, Horatiu Botan, Maria Lari. 1.Atestat de tip C2A si B, emis de catre Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei (A.N.R.E.), valabil la data limita de depunere a ofertelor si obligatia reannoirii acestuia in momentul expirarii atat pe perioada de valabilitate a ofertei cat si pe perioada de derulare a contractului - atestat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau atestate echivalente emise de organismul de reglementare in domeniul energiei din tara de rezidenta, conform art. 183 din OUG nr. 34/2006 referitor la atestarea din punct de vedere profesionala.2. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.3. Pentru persoane fizice romane: document edificator care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. Pentru persoane fizice/juridice straine: document edificator care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident- documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se traducerea autorizata in limba romana.5. In etapa de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelor in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2012 , vizat/insotit de dovada depunerii la organele competente (cu formularele 10; 20; 30; si 40)., Cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani: 2010, 2011, 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Experienta similara. Se va demonstra ca a fost efectuat in conformtate cu normele profesionale din domeniu si ca a fost dus la bun sfarsit minim un contract de lucrari similar cu cel care face obiectul prezentului contract de achizitie publica., Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat, la cadrele de conducere din ultimii 3 ani., Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Ofertantul are obligatia de a preciza proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, Declaratie pe propria raspundere privind asocierea. Asocierea va fi legalizata la notariat in cazul in care vor castiga licitatia. Cerintele de la cap. III.2.1.a) Situatia personala a candidatului, ofertantului si III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat. Cerintele de la cap.III.2.2 Capacitatea economico-financiara si III.2.3.a) Capacitatea tehnica si/sau profesionala trebuie sa fie indeplinite, prin cumul, de grupul de asociati. Liderul de asociatie care este parte in contractul de executie este cel care va constitui integral garantia de buna executie, va factura si i se va achita aceasta factura conform graficului de plati, anexa la contractul de executie si numai prin el se va purta intreaga relatie contractuala. Sistemul de management al calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent, emis de un organism de certificare acreditat - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Sistemul de management de mediu conform ISO 14001/2005 sau echivalent, emis de un organism de certificare acreditat - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2013 15:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer