Achizitie publica - Modernizare mecanica si electrica ERC 1400-30/7, nr. 07, din fluxul tehnologic al Carierei Jilt Nord
Detaliu pentru invitatia numarul 321131
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321131/06.03.2012
Denumire contract: Modernizare mecanica si electrica ERC 1400-30/7, nr. 07, din fluxul tehnologic al Carierei Jilt Nord
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComplexul Energetic Turceni S.A.Cod fiscal: R 16302447, Adresa: Str. Uzinei, Nr.1, Turceni, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Uzinei, Nr.1, Turceni, Romania, cod postal: 217520, telefon: +40 253335045, fax: +40 253335068, persoana de contact: Vitejanu Ion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. Complexul Energetic Turceni S.A., Directia Comerciala, str. Uzinei, nr. 1, loc. Turceni, jud. Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare mecanica si electrica ERC 1400-30/7, nr. 07, din fluxul tehnologic al Carierei Jilt Nord
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: contractul este pentru elaborarea documentatiei tehnice (proiect tehnic) de executie si executia lucrarilor de modernizare mecanica si electrica a excavatorului ERC 1400 ? 30/7, nr. 07, din Cariera Jilt Nord.
II.1.6) CPV: 45255400-3 - Lucrari de montaj (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 000, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 100.000, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor (90 de zile de la data limita de primire a ofertelor).Forma de constituire a garantiei de participare, care va fi acceptata, este prin virament bancar in contul autoritatii contractante (cont IBAN RO 07 RZBR 0000060004536569, deschis la Raiffeisen Bank Tg Jiu), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data sedintei de deschidere a ofertelor sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original.In cazul in care un operator economic ofertant depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, suma de 8.560, 00 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este in procent de 10 % din valoarea contractului, fara T.V.A.Modul de constituirea garantiei de buna executie este prin: - orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- retineri succesive din valoarea facturilor partiale, cu conditia ca suma initiala care se depune de catre contractant intr-un cont deschis la Trezoreria Statului, sa nu fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului;Ofertantul va opta pentru una din modalitatile de constituire a garantiei de buna executie, din modelul de contract, parte a documentatiei de atribuire.Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea.Completarea formularului nr.12 A, anexatCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006.Completarea formularului nr.12 B, anexatNOTA: In cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 3Documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a celor locale.Prezentarea certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetul general si cel local, (formulare tip eliberate de autoritatile competente), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Completarea formularului nr.12 C, anexatCerinta nr. 5Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta.Completarea formularului tip, anexat.Cerinta nr.6Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006.Completarea formularului tip, anexat, de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General ? ec. Octavian Laurentiu Graure, DirectorDdirectie Comerciala ? ec. Gheorghe Copaci, Sef Serv. Achizitii Servicii si Lucrari ? ing. Ion Vitejanu. Cerinta nr. 1Persoane fizice/juridice romanePrezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/autorizatie de functionare/ alte documente echivalente, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data procedurii de achizitie, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din ONRC).La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca a prezentat la procedura acest document in copie.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similaraPrezentarea listei principalelor lucrarisimilare execute in ultimii 5 ani. Se va completa formularul 12 F, continand valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, etc. Se vor prezenta in copie, documente edificatoare privind executia unui contract de lucrari similare si prestarea unui contract de servicii de proiectare similar celui care face obiectul achizitiei si cate o recomandare de la beneficiarii contractelor prezentate pentru demonstrarea experientei similare., Informatii privind dotarea tehnica cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice.Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind dotarile cu utilaje specifice executiei lucrarii, instalatii, echipamente tehnice, etc., de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului sau dovada relatiei contractuale pentru inchirierea acestora.Se va completa formularul 12 H, anexat., Inform priv persPrez decl pe propria rasp priv efectivele medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de cond ale op ec, in ultimii 3 ani. Se vor prez docum din care sa reiese ca executdispune de: - pers resp cu calit lucr, in domeniul de activi al ob contr pru care se va prez dovada rel contract cu acesta;
- resp tehnic cu exec lucr, ptru carese vor prez in copie certif de atestare tehnico ? profes in dome de activ al ob contract (lucr de montaj util miniere de cariera), dovada rel contr cu acesta, legitimatie;
- expert tehnic autorizat pru pres serv de inspectie si expertizare tehnica a util, ptru care se va prez in copie autorizatia acestuia si dovada rel contr cu acesta;Ptru lucr de modernizare electrica, of va face dovada ca pers este autorizat ANRE, pentru lucru in tensiuni de 6 kV si 0, 4 kV.Ofertantul va face dovada ca dispune de personal autorizat pentru lucrul la inaltime.va ffa, Informatii privind subcontractantiiSe va completa formularul 12G, anexat, continand informatii privind partea din contract pe care operatorul economic ofertant are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiPrezentarea in copie a certificatului SR EN ISO 9001/2008, acordat de catre un organism de certificare acreditat pentru certificarea sistemului de asigurare a calitatii, pentru lucrari similare celei ofertate, alte documente echivalente., Cerinta nr. 2Standarde de asigurare a protectiei mediuluiPrezentarea in copie a certificatului SR EN ISO 14001/2005, acordat de catre un organism de certificare acreditat pentru certificarea sistemului de asigurare a protectiei mediului, pentru lucrari similare celei ofertate, alte documente echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: direct din SEAP sau gratuit de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 12:25