Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizare parc si amenajare centru civic in comuna Ciupercenii Noi, sat Ciupercenii Noi, judetul Dolj?.


Detaliu pentru invitatia numarul 335817
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA CIUPERCENII NOI (CONSILIUL LOCAL CIUPERCENII NOI)
Numar invitatie: 335817/20.09.2012
Denumire contract: ?Modernizare parc si amenajare centru civic in comuna Ciupercenii Noi, sat Ciupercenii Noi, judetul Dolj?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CIUPERCENII NOI (CONSILIUL LOCAL CIUPERCENII NOI)Cod fiscal: 5001880, Adresa: Str. DUNARII Nr. 2, Ciupercenii Noi, Telefon: 0251321002, Fax: 0251321002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. DUNARII Nr. 2, Ciupercenii Noi, Romania, cod postal: 207200, telefon: +40 0251321002, fax: +04 0251321072, persoana de contact: Macamete Marius Pichi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. DUNARII Nr. 2, Ciupercenii Noi, Romania, cod postal: 207200, jud. Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizare parc si amenajare centru civic in comuna Ciupercenii Noi, sat Ciupercenii Noi, judetul Dolj?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Modernizare parc si amenajare centru civic in comuna Ciupercenii Noi, sat Ciupercenii Noi, judetul Dolj?.
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 778, 257 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Garantia de participare 15.000 lei.2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.3. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta, Formularul 1. Cand se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO93TREZ2935006XXX000297, cod fiscal 5001880, deschis la Trezoreria Calafat.4.Retinerea garantiei de participare, in conditiile prevazute de art.87, alin. 1 din HG 925/2006 si in conditiile art.278^1 din OUG 34/2006. In cazul indeplinirii conditiilor prevazutede art.278^1, alin 1, lit.b din OUG 34/2006, suma care va fi retinuta este de 4.558, 25 lei.5.Restituirea garantiei de participare se face in conformitate cu art.88 din Hg 925/2006.
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie10% din valoarea contractului fara TVA2. Mod de constituire: a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutab) Retineri succesive din sume datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis de executant la Trezoreria Statului, la dispozitia autoritatii, conf. Hg 1045/2011. Suma initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.3. Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92, alin4 din Hg.925/20064. Retinerea garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.91 din Hg 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: . Declaratie privind neancadrarea in disp. art.180 din OUG 34/2006 ?Formularul 3;2. Declaratie privind neancadrarea in disp. art.181 din OUG 34/2006 ?Formularul 2;3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Formular 7;4. Certificatului de participare cu oferta independenta?Formular 6;5. Declaratie privind neicadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, intr-o situatie de conflict de interese, cu urmatoarele persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste initierea, derularea si finalizarea procedurii: Mungiu Gheorghe ? primarManea Nelu Valentin ? viceprimarMindruMarioara ? secretarNetoiu Vetuta ? consilierMacamete Marius Pichi ? juristStoica Genica -responsabil achizitii publiceConsilieri local: Belcineanun Constantin, Caras Marcel, Doican Stelian, Duta Constantin, Grasu Dorinel, Kupferman Ana, Lucan Mariean, Miroescu Gabriel Marian, Privantu Gigel Dorel, Privantu Gigi, Raboveanu Atanasie, Rosescu Marian, Stancu Emi, lTigae GrigoreCompletare formular nr.8 -se va prezenta de ofertant/ subcontractant/ tertul sustinator6. Certificat de atestare fiscala privind indep. oblig. de plata a impozitelor si taxelor locale;7. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea oblig. de plata a imp. taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Nota;
- Certificatele de atestare fiscala vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificatele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalulPersoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) care sa prezinte situatia oblig. scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele, doc. se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducerea autorizata in limba romana.Daca un grup de operatori depun oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInforma?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice / fizice romane.Certificat constatator emis de ORC, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 de zile inaintede data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice /fizice straine.In cazul persoanelor juridice/fizice straine, se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesonal, conforme legii tarii de rezidenta a op. ec.. Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate doc. vor fi transmise in limba de origine, insotite de o trad. autorizata a acestora in limba romana.Nota: Ofertantului situat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, doc. in original sau copie legalizata, pentru conformitatea cu doc. depus in oferta, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul este o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest document
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani-Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unui nivel minim al cifrei medii anuale globale de afaceri pe ultimii 3 ani egal sau mai mare decat: 1.500.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 353.948, 88 euro (1 Euro =4, 2379)., 2.Tert sustinator financiar - daca este cazulsustinatorul prezinta angajament de sustinere, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Va prezenta: -Anexa nr.19?Angajament Tert sustinator financiar.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in disp. art.180Formularul 5- Declaratie privind neincadrarea in disp. art. 181 lit. a, c1, si d - Formularul 4-Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict deinterese -Formular nr.8.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie insotita de lista cu lucrarile similare executate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor raporta de la data depunerii ofertelor) in original, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, , insotita de unul sau mai multe contract/contracte de executie lucrari similare, de natura si complexitate similara procedurii derulate, duse la bun sfarsit, a carui/caror valoare cumulata sa fie de cel putin 700.000 lei.Se vor prezenta: 1.Anexa nr.16 ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.2.Formular nr.15-experienta similara.3.Copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor prezentate in formularul nr.15 in copie conform cu orig.;4. Proces verbal de receptie, in copie conform cu orig.5.Recomandare din partea beneficiarului, 2. Declaratie referitoare la echipamentele tehnice, utilaje, instalatii echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.-se va completa Anexa nr. 13-se vor prezenta doc. care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie), 3. Declaratie privind efectivul mediu anual al personaluluiangajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani-Anexa 14.Cerinte minime: Obligatoriu in echipa de lucru trebuie sa fie inclus urmatorul personal: - un sef de santier, inginer studii superioare tehnice- un inginer, specializarea instalatii in constructii;
- un resp. tehnic cu executia, atestat, domeniul constructii edilitare;
- un resp. cu protectia muncii;
-unresp. cu controlul calitatii(CQ), desemnat prin decizie interna de catre ofertant.Pentru personalul nominalizat cu indep.contr., se vor prezenta obligatoriu urmat. doc.: - CV- angajament de participare al pers resp pentru indeplinirea contr- diplome studii de profil, acte calificari, atestari, decizia de numire pentru responsabil cu controlul calitatii(CQ), 4.Informatii privind subcontractantii- daca este cazul-se va completa Anexei nr. 18 ? Model decl subcontractanti-subcontractantii declarati vor completa Formular nr.8 - Decl privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese., 5.Informatii privind asocierea/daca este cazul.-In acordul de asociere va fi mentionat ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile.- In acordul de asociere se va preciza concret partea/partile din contract pe care le va executa fiecare asociat in parte.- Acord de asociere conform Anexei nr.44? Model de acord de asociere din Sectiunea Formulare., 6. Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazulangaj ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate-Anexa nr. 20 ? Angaj tehn si prof.-Anexa nr. 21 si 22-Decl neinc in disp. art.180, - F 5-Decl neinc in disp art. 181 lit. a), c1) si d - F4-Decl privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese -F8. Sistem de management al calitatii implementat: certificat emis de organisme de certificare pentru sistemul de management al calitatii (ex. ISO 9001 sau echiv.), pentru lucrari de constructiisau amenajari peisagistice, valabile la data limita de depunere a ofertei, incopie conform cu originalul., Sistem de management al mediului implementat: certificat emis de organisme de certificare pentru sistemul de management de mediu (ex. ISO 14001 sau standarde echiv), pentru lucrari de constructiisau amenajari peisagistice, valabile la data limita de depunere a ofertei, in copie conform cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2012 16:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer