Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare Piata agroalimentara, In Municipiul Bailesti,jud. Dolj


Detaliu pentru invitatia numarul 350556
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BAILESTI
Numar invitatie: 350556/17.07.2013
Denumire contract: Modernizare Piata agroalimentara, In Municipiul Bailesti, jud. Dolj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BAILESTICod fiscal: 5002240, Adresa: Revolutiei, nr 1 - 3, Bailesti, Telefon: 0251/311017, Fax: 0251/311956
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Revolutiei, nr 1 - 3, Bailesti, Romania, cod postal: 205100, telefon: +40 251/311017, fax: +40 251/311956, persoana de contact: Emanoel Sclipcea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Revolutiei, nr 1 - 3, Bailesti, Romania, cod postal: 205100, telefon: +40 251/311017, fax: +40 251/311956, persoana de contact: Emanoel Sclipcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare Piata agroalimentara, In Municipiul Bailesti, jud. Dolj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare Piata agroalimentara, In Municipiul Bailesti, jud. Dolj, conform caietului de sarcini.Facem precizarea ca : Valoarea estimata a achizitiei este de 2500895.00 lei si cuprinde: - valoarea lucrarilor de executie: 2454651.00 lei- valoarea aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute de 46244.00 lei, reprezentand 1.88% din valoarea contractului de executie
II.1.6) CPV: 45213141-3 - Lucrari de constructii de piete acoperite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 500, 895 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 49093.00lei.(IMM beneficiaza de 50% reducere din suma mentionata)Valabilitatea garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui prin orice alt instrument de garantare conf. art. 86 din H.G. 925/2006 : - virament bancar in contul deschis la Trezoreria BAILESTI: RO71TREZ2925004XXX000176(OP vizat de banca/trezorerie), - numerar la caseria unitatii contractanta sau - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, formular 25 .Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia se va retine in urmatoarele cazuri: Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valab;Oferta sa fiind castigatoare nu constituie garantia de buna exec. in perioada de valabil. a ofertei sau nu mai tarziu de 15 zile de la semnare contract;Oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valab. a ofertei;Nota: Avand in vedere valoarea estimata, se va retine contestatorului contravaloare din garantia de participare in conditiile art. 278ยน din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare . In situatia in care operatorii economici doresc sa constitue garantia de participare in valuta, echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in procent de: 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de osoc.bancara sau de o soc.de asigurari, care se va prezenta in original. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului, in conformitate cuprevederile art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006, modificata de HG nr.1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contulastfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlociigarantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va completa Formular nr.1 ? Declaratie privind eligibilitateaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 Modalitate de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: 1) Se va completa Formular nr.2 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.2)Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente, catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inregistrarea de datorii restante va atrage eliminarea ofertantului in cauza.(Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.)-Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3)Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit.Inregistrarea de datorii restante va atrage eliminarea ofertantului in cauza(Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.)-Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele se vor prezenta in traducere autorizata ? limba romana.Cerinta nr. 3Calitatea de participant la procedura . Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. Se va completa Formular nr.3 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura . In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta . Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Se va completa Formular nr.4 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr.5Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.691 din OUG nr.34/2006.Se va completa Formular nr.5 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioarePersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Pistritu Costel ? Primar; Musuroi Irinel ? Viceprimar; Motataeanu Violeta - Director Economic; Barbu Mihai ? Secretar ; Mitran Iustina ? Consilier Judridic ; Stoian Xenia - Sef Serviciu Gospodarire Comunala ; Petcut Stan ? Referent ; Pirvulescu Florea ? Consilier Superior ; Bonci Victor ? Referent ; Mustatea Firu ? Referent ; Tanasie Simona ? Referent ; Padureanu Doru ? Consilier Superior ; Cojocaru Emanuela ? Sef Birou Relatii cu Publicul ; Sclipcea Emanoel- Consilier Asistent.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta Cerinta nr.1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba domeniul de activitate corespunzator obiectului procedurii.Persoana juridice/fizice romana1)Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , emis de Oficiul Registrul Comert ului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine1)Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2)Se vor atasa documente relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati adresa);d) structura actionariatuluie) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domenii de activitate secundare;Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatiile generale precum si declararea cifrei medii de afaceri globala, pentru ultimii 3 ani ( 2010, 2011, 2012).Se va completa Formular nr.6 ? Informatii generaleBilanturile contabile pentru ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente, sau in cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, se vor prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a acestora si din care sa reiasa cifra globala de afaceri aferenta anilor: 2010, 2011, 2012, in vederea indeplinirii cerintei minime de calificare. Persoanele juridice straine vor prezenta, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana., Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoanarespectiva.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica sifinanciara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186 alin.(2) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006. Se vor prezenta de catre tertulsustinator: Angajamentul privind sustinerea economica si financiara +anexa; Decl. privind eligibilitatea; Decl. privind neincadrarea in prev. art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006; Decl. privind neincadrarea in prev.art.69^1 din OUG nr.34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani, calculatiprin raportarea la data limita de depunere a ofertelor, a cel putin un contract sau maxim 2contracte de lucrari similare a carui/caror valoare cumulata este de cel putin 2454651 lei fara T.V.A. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importantelucrari si/sau procese verbale la terminarea lucrarilor sau procese verbalede receptie partiala sau procese verbale de receptie finala. Respectivelecertificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritaticontractante sau client privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilorsi precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionaledin domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Nota: Prin formularea: ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptiepartiala; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarealucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.In situatia in care valorile prezentate in contractele similare, sunt exprimatein valuta pentru conversia in lei se va utiliza cursul leu/valuta mediu anualcomunicat de Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro) pentru aniirespectivi., Declaratie privind efectivele medii anuale ale pers.angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani; Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si alepersoanelor responsabile pentru executia lucrarilor;Ofertantul trebuie sa dispuna de urmatoarele resurse umane, considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului de lucrari: - min.1 responsabil tehnic cu executia, cu atestatul in domeniile: constructii civile, constructii cai ferate, drumuri si poduri, conform Legii nr.10/1995 privind calitatea in constructii sau documente echivalente;
- min.1 responsabil cu asigurarea calitatii, cu decizia de numire sau atestatulCQ in domeniile: constructii civile, constructii cai ferate, drumuri si poduri;
- min.1 responsabil cu sanatatea si securitatea in munca (SSM) ? cu atestatul/certificatul in domeniul securitatii si sanatatii, conf. Normametodologica din 11/10/2006 de aplic. a prev. Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006.Note: 1. Se vor nominaliza persoane distincte pentru fiecare pozitie mai sus precizata.2. Pentru resursele umane angajate in contract, se vor prezenta: Curiculum vitae, declaratii de disponibilitate, diplome, certificate/atestate, valabile la data limita de depunere a ofertelor., Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje si echipamente tehnicenecesare indeplinirii in bune conditii a contractului de lucrari. Cerinta minima obligatorie a dotarilor tehnice: automacara ;convertizor sudura ; buldoexcavator ;compactor cu rulouri ;compactor pe pneuri ;placa vibratoare ; incarcator frontal pe pneuri ;autobasculanta; autobetoniera., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art.45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte dincontractul respectiv. Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. art.69^1 din OUG nr.34/2006 actualizata. Autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinireaunor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.Nota.Se admite subcontractarea in proportie de 25 % din contract., In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a ofertantului si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale. Capacitatea economica si financiara precum si capacitatea tehnica si/sau profesionala va fi evaluataprin insumarea resurselor intregului grup.Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor., Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prev.art.190 alin.(2) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prev. art. 180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006. Se vor prezenta de catre tertul sustinator: Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala+anexe; Decl. privind eligibilitatea; Decl.privind neincadrarea in prev. art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006; Decl. privind neincadrarea in prev. art.69^1 din OUG nr.34/2006. Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului) valabil la data limita de depunere a ofertelor., Certificat valabil la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardelor de management de mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalentul, corespunzator obiectului procedurii. Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificatului. Exista posibilitatea ca cerinta in discutie sa fie indeplinita daca ofertantul face dovada ca raportul de audit a fost finalizat si din acesta reiese ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.08.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2013 09:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer