Achizitie publica - Modernizare piata agroalimentara Salonta Piata Haiducilor nr. 1 Salonta, judetul Bihor
Detaliu pentru invitatia numarul 320607
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320607/22.02.2012
Denumire contract: Modernizare piata agroalimentara Salonta Piata Haiducilor nr. 1 Salonta, judetul Bihor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SalontaCod fiscal: 4593423, Adresa: Str. Republicii nr. 1, Salonta, Telefon: 0259-373243, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Republicii nr. 1, Salonta, Romania, cod postal: 415500, telefon: +40 0259-373243, fax: +40 0359409733, persoana de contact: Laszlo Torok
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Salonta, Str. Republicii Nr. 1, Salonta, Sala de sedinta, Camera 9, etaj I.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare piata agroalimentara Salonta Piata Haiducilor nr. 1 Salonta, judetul Bihor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de modernizare a pietei agroalimentare din municipiul conform unui proiect tehnic existent.
II.1.6) CPV: 45213140-6 - Lucrari de constructii de piete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 600, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 24.000 leiIn cazul in care ofertantul face parte din categoria IMM in conf. cu Legea nr. 346/2004, pentru a beneficia de reducerea de 50%, va atasa garantiei de participare si declaratia de incadrare in categoria IMM.Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: a) ordin de plata, insotit de extrasul de cont, in contul RO39TREZ0835006XXX000030, deschis la Trezoreria Municipiului Salontab) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? Formularul 24Scrisorile de garantie vor fi eliberate de o banca din Romania, sau dupa caz, de o banca din strainatate, de preferintaacu corespondent in Romaaia.c) achitarea sumei la casieria Primariei municipiului Salontad) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada solicitata. Acesta trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- Perioada de valabilitate a garantiei - 90 zile de la data depunerii ofertelor.- Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare (in original) prezentata in partea exterioara a plicului, nu va fi deschisa si va fi considerata respinsa in cadrul sedintei de deschidere, conform art. 33 alin. 3 din HG 925/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va reprezenta 10% din valoarea fara TVA a contractului / 5 % pentru IMM, si se va putea constitui prin una din urmatoarele modalitati, in termen de maximum 5 zile de la semnarea contractului, devenind anexa la contractul incheiat: 1. scrisoare de garantie bancara ? formularul 242. instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari3. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Dovada neincadrarii la prevederile art. 180, 181 siart. 69?1 din OUG 34/2006.Declaratie privind situatia personala a ofertantului, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului.- Formularul 4Certificarea faptului ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Certificat de participare la procedura de cerere de oferta cu oferta independenta - in baza ORDINULUI nr. 314/2010. - Formularul 5Declararea calitatii in care operatorul economic participa la procedura -iin nume propriu/asociat/subcontractant.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formularul 3NOTA: In situaIia in care din documentele solicitate mai sus, reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180, art. 181 sau de art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare iregistrate la ANRMAP, care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art. 181 din OUG nr. 34/2006, respectiv ale art. 97^1 din HG nr. 925/2006 actualizata. Dovada faptului ca obiectul de activitate al ofertantului autorizeaza executia lucrarilor ce fac obiectul achizitiei publicesi ca la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990. Certificatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Mentionarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, care sa fie minimum2.500.000 lei. Din fisa de informatii generale sa rezulte sediul, datele de identificare, numarul de telefon, fax, contul deschis la Trezorerie si contul pentru restituirea garantiilor de participare la procedura a ofertantilorInformatii privind situatia economico- financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Dovada executarii in ultimii 5 ani a cel putin unui contract avand ca si obiect lucrari similare cu cele care fac obiectul procedurii, cu o valoare minima sau egala cu 1.500.000 lei fara T.V.A.Modul de indeplinire a obligatiilor contractuale si calificativul pentru lucrarile executate.Dovada detinerii personalului necesar pentru executarea lucrarilor.Dovada ca ofertantul are utilaje, instalatii, echipamente tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Dovada asigurarii managementului calitatii si de mediu.Dovada ca ofertantul este autorizat sa execute lucrari de instalatii electrice de iluminat si forta pentru constructii civile si industriale cu tensiuni sub 1 KV
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit de pe S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 13:04