Achizitie publica - MODERNIZARE PIATA CENTRALA A MUNICIPIULUI TARGU JIU CORP B
Detaliu pentru invitatia numarul 320731
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320731/23.02.2012
Denumire contract: MODERNIZARE PIATA CENTRALA A MUNICIPIULUI TARGU JIU CORP B
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului Targu JiuCod fiscal: 4956065, Adresa: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Telefon: 0253 211661, Fax: 0253 214878
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210192, telefon: +40 0253211661, fax: +40 0253205035, persoana de contact: Cocolea Simion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Targu Jiu Sala de sedinte etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE PIATA CENTRALA A MUNICIPIULUI TARGU JIU CORP B
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de construire cladire hala piata din structura metalica , regim de inaltime p+1 , Arie construita 584, 80 mp., Arie construita desfasurata 1220, 58 mp. , instalatiile interioare aferente : sanitare, electrice, termice si aer conditionat precum si utilajele si dotarile aferente : centrala termica , centrala tratare aer, 140 mese din fibra de sticla, 10 scaune material plastic , 10 stingatoare portabile cu praf.
II.1.6) CPV: 45213141-3 - Lucrari de constructii de piete acoperite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 381, 685 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie participare: 27.000 lei ( 1, 1% din valoareaestimata), perioada de valabilitate ? 60 zile de la data limita de depunere aofertelor .In cazul in care exista o contestatie respinsa de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine din garantia contestatarului suma de 6.162 lei , conform Art.278^1(1) lit.b din OUG 34/2006 introdus de pct.68 al art.Idin OUG 76/2010Modul de constituire: Virament bancar , instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractanteIn cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria de intreprinderi mici si mijlocii, stabilita conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare se va constitui in procent de 50% din suma precizata, ofertantul prezentand, obligatoriu pentru aceasta, documente care dovedesc incadrarea ofertantului in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului constituita prinretinerisuccesive din sumele datorate pentru facturi partiale , contractantul avand obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria Tg-Jiu . Suma initiala depusa de catre contractant in contul astfel deschis va fi minim 0.5% din valoarea contractului .In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM, se va constitui in procent de 50% din suma precizata, ofertantul prezentand obligatoriu pentru aceasta, documente care dovedesc incadrarea ofertantului in categoria intreprinderilor mici si mijlociiGarantia de buna executie seva restituidupa cum urmeaza :70%din valoarea garantiei in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor , restul de 30%din valoarea garantiei , la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate , in baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea -Formularul 12A , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 -Formularul 12B, Declaratie conform cu ORD 314/2010 al ANRMAP -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formularul 1Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formularul 2 , Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul de stat si bugetul local- situatia obligatiilor scadente trebuie sa fie in termen de valabilitate in luna anterioara celei in care se depune oferta .Declaratie pe proprie raspundere prin care se confirma aceasta cerintaNota: In cazul in care a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat , se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari .Certificatele de atestare fiscala pentru bugetul local si bugetul de stat grevate de datorii vor conduce la eliminarea ofertei ca fiind inacceptabila. Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator eliberat cu cel mult 30 zile inaintea deschiderii ofertelor, emis de oficiul registrului comertului din care sa rezulte obiectele de activitate de natura contractului ce urmeaza a fi atribuit(constructii cladiri ), certificat necesar si pentru verificarea respectarii dispozitiilor Art.69^1 din OUG 34/2006Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare sa care dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine vor fi prezentate traduceri autorizate in limba romana.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-Formularul 12FCerinta minima : pentru demonstrarea experientei similare valoarea impusa va fi realizata prin cumul din 1 contract - maxim 3 contracte , iar aceasta valoare va fi cel putin egala sau mai mare decat valoarea estimata a contractuluiSe vor prezentacopii informatii relevante din contracte-recomandari beneficiari/procese verbale de receptie ., Declaratie privind echipamentele tehnice, instalatii - formularul 12HObligatoriu : Se vor prezenta informatii privind dispunerea delaborator pentru incercari nedistructve pentru metalul ce va fi folosit in realizarea structurii metalice de rezistenta , respectiv pentru sudurile ce vor fi realizate (laborator propriu sau contract colaborare cu un tert), Se va prezenta declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului pe ultimii 3 ani Formularul 12 I.informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii: -Se vor prezenta informatii privind responsabilul tehnic cu executia pentru categoria de lucrari constructii civile industriale si agrozootehnice (copie atestat emis deMDRT, CV-ul)-conducatorul de lucrari (seful de santier) : inginer constructor / subinginer /maistru (, copie diploma , CV-ul)- personalul muncitor declarat/autorizat pentru indeplinirea contractuluiin concordanta cu lista consumurilor de mana de lucru si cu durata de executiepropusa prin oferta.Pentru sudori vor fi prezentate autorizatiile ISCIR ., Informatii privind subcontractantiiSe solicita, completarea unui formular cu subcontractatii si specializarea acestora. Formularul 12 G Informatii privind asigurarea calitatii si indeplinirea sistemelor de management a calitatii precumsi respectarea standardelorde protectie a mediului.Prezentarea certificatului ISO 9001, ISO 14001sau echivalent pentru lucrari de constructii civile si/sau industriale , valabilela data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.02.2012 08:55