Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare Piata Chilia veche


Detaliu pentru invitatia numarul 333428
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA PIETELOR SECTOR 6
Numar invitatie: 333428/08.08.2012
Denumire contract: Modernizare Piata Chilia veche
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA PIETELOR SECTOR 6Cod fiscal: RO4340447, Adresa: Sos. Virtutii, nr. 148, sector 6, Bucuresti, Telefon: 021.316.12.97, Fax: 021.316.12.99
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Virtutii, nr. 148, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060787, telefon: +40 213161297, fax: +40 213161299
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Virtutii, nr. 148, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060787, telefon: +40 213161297, fax: +40 213161299
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare Piata Chilia veche
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract executie lucrari de modernizare piata Chilia Veche
II.1.6) CPV: 45213141-3 - Lucrari de constructii de piete acoperite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 878, 383.93 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 95.000 leiGarantia de participare se poate constitui: ?prin virament bancar in contul Administratiei Pietelor Sector 6 cu nr. RO16 TREZ7065006XXX000133, deschis la Trezoreria Sector 6, cu conditia confirmarii sumei respective in contul autoritatii contractante de catre Trezorerie cel tarziu pana la data limita de depunere a ofertelor, sau?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurariGarantia de participare se prezinta in original la deschiderea ofertelor, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantatePerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile, de la data limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA, si poate fi constituita conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul 1). In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere in conformitate cu Formularul 2.-Declaratie privind privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006. (Formular 3 si Formular 4)- Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. (Formular 5). Persoanele de decizie din cadrul institutiei implicate cu organizarea/derularea/finalizarea procedurii sunt: -Leafu Elena Gabriela-Patrascoiu Adrian-Garac Leonard-Popescu Mihaela-Safta AlexandraPrezentarea urmatoarelor certificate: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 6)?Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent -din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.?Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.NOTA : In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care operatorul economic a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare (in original sau copie legalizata). 1) Prezentare in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul a Certificatului Constatator emis, cu cel mult 30 zile anterior datei la care operatorul economic depune oferta, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sarezulte urmatoarele: ?obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu cel in al carui domeniu este obiectul contractului;?nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006, privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Daca se depune in copie lizibila conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale dintara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?2) Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului - Atestat emis de ANRE tip B pentru: ?proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kv?;Conform L13/2007 si Ord ANRE nr.24/2007 este obligatoriu prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari in instalatiile electrice.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva3)Autorizatie ANRE pentru proiectare si executie a instalatiilor de utilizare a gazelor naturale care functioneaza in regim de presiune mai mica sau egala cu 6 bar, tip ED1 conform 15 din Regulamentul pentru autorizarea si verificarea operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in sectorul gazelor naturale Ordinul 89/20094)Autorizatie ISCIR conform PTA1 pentru: a) instalare, montare, reparare si intretinere, verificare tehnica in utilizare la aparate consumatoare de combustibil avand Pmax = 400 KWb) cazane apa calda avand Pmax = 400 KW
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii referitoare la: datele de identificare ale operatorului economic;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul 7., Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari rezultata din activitatea desfasurata: cel putin 5.250.000 lei. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul 8 completat.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare (cumularea) a resurselor tuturor membrilor asocierii. In acest caz, fiecareasociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara conform art. 186 din OUG 34/2006. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 180 si 181 lit. a, c1 si d, din OUG 34/2006, prezentand Formularul 3 si 4
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a lucrarilor executate in ultimii cinci ani. Formular 10. Prezentarea a maxim doua documente (contract/proces verbal de receptie etc) care atesta/confirma/probeaza/ executarea lucrarilor, Experienta similara. Se solicita prezentarea a cel putin unul maxim doua contracte dus/duse la bun sfarsit in ultimii cinci ani, cu obiect/obiecte similare lucrarilor ce fac obiectul prezentului contract, in valoare de 2.000.000 lei.Copie lizilibila cu mentiunea conform cu originalul din acele parti ale contractului prezentat pentru sustinerea experientei similare din care sa se identifice cel putin: partile semnatare ale contractului, obiectul contractului, durata contractului, valoarea contractului, garantii, semnaturi. Copii dupa procesul verbal de receptie partiala sau pv de receptie la terminarea lucrarilor sau pv de receptie finala. Experienta similara poate fi insotita si derecomandari din partea beneficiarilor., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor: Manager mediu(certificare profesionala privind calitatea de manager mediu)Manager proiect(certificare profesionala privind calitatea de manager proiect)Responsabil tehnic cu executia (studii superioare finalizate in domeniul constructiilor, atestat Ministerul Dezvoltarii Regionale si turismului)Responsabil tehnic cu calitatea lucrarilor (studii superioare finalizate in domeniul constructiilor)Sef santier (studii superioare finalizate in domeniul constructiilor, cu experienta profesionala in domeniu, dovedita prin participarea la cel putin o lucrare similara)Inginer instalatii electrice (studii superioare finalizate in domeniul instalatiilor)Inginer instalatii sanitare (studii superioare finalizate in domeniul instalatiilor), Programul de control, calitate, verificari si inspectii aplicat la lucrarea curenta lucrarilor conform reglementarilor in vigoare si a standardelor, Manualul calitatii aferent lucrarilor, Proceduri tehnice de executie, Declaratie cu privire la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Formularul 12., In cazul in care ofertantul decide sa subcontracteze mai mult de 10% din valoarea contractului, atunci are obligatia de a prezenta Lista cuprinzand subcontractantii (Formularul 13), cu precizarea partea/partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia, precum si specializarea acestora. Se va prezenta un acord preliminar de subcontractare, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si/sau profesionala conform art. 190 din OUG 34/2006. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute art. 180 si art 181 lit. a, c1 si d, din OUG 34/2006, prezentand Formularul 3 si 4 Daca un grup deoperatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz, fiecare asociat prezinta aceste documente iar cerinta este indeplinita in mod cumulativ Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalente in domeniul aferent investitiei., Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectia mediului ISO 14001 sau echivalente in domeniul aferent investitiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara Numar puncte pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei?= 70 puncte. Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat (70 puncte); b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: Pp(n) = [pret minim/pret(n)] x 70, unde: pret(n) = pretul din oferta financiara a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul Pp(n).
Durata de executie
30
Descriere: Numar puncte pentru factorul de evaluare ?durata de executie?= 30 puncte Durata minima de executie este de 2 luni. Durata maxima de executie este de 8 luni. Punctajul pentru factorul de evaluare ?durata de executie? se va acorda astfel: pentru durata minima de executie se acorda punctajul maxim alocat (30 puncte)pentru alta durata de executie decat cea prevazuta la lit.a) se acorda punctajul astfel: Pt(n) = [durata minima de executie / durata de executie(n)] x 30, unde: durata de executie(n) = durata de executie a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul Pt(n). In cazul in care se va oferta o durata de executie mai mica decat durata minima de executie prevazuta (2 luni) punctajul pentru acest factor de evaluare va fi tot de 30 de puncte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia poate fi descarcata de pe SEAP sau se poate obtine in format electronic de la sediul autoritatii contractante din Bucuresti, Sector 6, Sos. Virtutii nr. 148
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2012 10:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer