Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE PIATA NEPTUN


Detaliu pentru invitatia numarul 335594
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AGROPIETE S.A.
Numar invitatie: 335594/18.09.2012
Denumire contract: MODERNIZARE PIATA NEPTUN
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGROPIETE S.A.Cod fiscal: RO 18632522, Adresa: Tulcea, str.Slt.Gavrilov Corneliu, nr.91, Tulcea, Telefon: 0240514238, Fax: 0240514238
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Tulcea, str.Slt.Gavrilov Corneliu, nr.91, Tulcea, Romania, cod postal: 820119, telefon: +40 240514238, fax: +40 240514238, persoana de contact: S.C. AGROPIETE S.A.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Tulcea, str.Slt.Gavrilov Corneliu, nr.91, Tulcea, Romania, cod postal: 820119, telefon: +40 240514238, fax: +40 240514238
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii administrare piete agroalimentare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE PIATA NEPTUN
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract de executie lucrari, presupune constructia unei cladiri noi, pe structura metalica, cu regim de inaltime P, avand functiunea de piata agroalimentara.
II.1.6) CPV: 45213140-6 - Lucrari de constructii de piete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 581, 201 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da-Ofertantul va constitui o garantie de participare in valoare totala de 11.000, 00lei (RON).Perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 90 de zile calendaristice de la data termenuluilimita de primire a ofertelor.Instrumentul de garantare va fi emis in conformitate cu prevederile art.86 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? prezentat in original (model Formular 2 ? sectiunea formulare).Garantia de participare se retine in situatiile prevazute la art.87, alin. (1) din HG 925/2006. In cazul depunerii unei contestatii, daca aceasta va fi respinsa de CNSC, se vor aplica prevederile art. 278¹ din OUG 34/2006.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractana conform art.88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Forma de constituire a garantiei de participare: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;b) ordin de plata in contul autoritatii contractante : RO31BRDE370SV08956893700 ? B.R.D, suc. TULCEA;RO67BTRL03701202T00943xx ? BANCA TRANSILVANIA, suc. TULCEA.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie ( model Formular 5) este in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA sise va constitui prin: - Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari in original, sau- Retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale.In acest ultim caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului conform prevederilor art.90, alin.(3) din HG 925/2006, astfel cum a fost modificat prin HG 1045 /2011 . Returnarea garantiei de buna executie se va face cu respectarea art.92, alin.(4) din HG 925/2006 privind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria I.M.M.-conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare si garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sasolicite informatii directe de la autoritatile competente.Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180. si la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage dupa sine excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.III.2.1.a) 1. Prezentare Formular6.- declaratie privind eligibilitatea (ofertantul nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006). Cerinta obligatorie (daca estecazul) si pentru sustinator, asociat/i.III.2.1.a)2. Prezentare Formular7.- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 dinO.U.G. nr. 34/2006. Cerinta obligatorie (daca estecazul) si pentru asociat/i.III.2.1.a) 3. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice, in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta obligatorie (daca estecazul) si pentru asociat/i.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, respectivele oferte fiind considerate inacceptabile.III.2.1.a) 4. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice, in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerinta obligatorie (daca estecazul) si pentru asociat/i.In cazul unei oferte comune depusa in asociere de mai multi operatori economici, fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, are obligatia de a prezenta aceste documente.Documentele solicitate la pct.III.2.1.a)3 si III.2.1.a)4 sunt necesare pentru sustinerea declaratiei de la pct. III.2.1.a)2.III.2.1.a) 5. Declaratie din partea ofertantului privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006. Declaratia se va prezenta atat de catre asociat/i, subcontractant/i cat si de tertul sustinator (daca este cazul). (Formularul 8).Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, implicate in desfasurarea procedurii, conform si in sensul art.69¹ sunt: Stoica Mihail, Horobet Nina, Constantinescu Emil, Gaidanut Raluca, Pascale Rodica, Mihai Veronica, Grigore Elena, Pana Liliana, Chesca Rodica, Anastasiu Tamara, Micu Camelia Doina, Radu Lucian Ionel, Stanescu Maria.III.2.1.a) 6.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010. (Formularul 9). Persoane juridice/fizice romaneSe vor prezenta: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/ copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al operatorului economic corespunde obiectului procedurii, precum si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura de insolventa sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Cerinta obligatorie (daca estecazul) si pentru asociat/i.Operatorul economic ( lider, asociat, subcontractor) trebuie sa completeze : Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Prezentarea Formularului 10.Persoane fizice/juridice straineSe vor prezenta: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate alofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt mentiuni cu privire la procedura de insolventa sau ca societatea/compania se afla in incapacitate de plata.Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure inregistrarea societatii/companiei la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei din Romania in vigoare.In cazul unei oferte comune depusa in asociere de mai multi operatori economici, fiecare semnatar al acordului de asociere , este obligat sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Bilanturile contabilela 31.12.2011, 31.12.2010, 31.12.2009, vizate si inregistrate de organele competente, in conformitate cu prevederile legale nationale, in copie cu mentiunea , ,conform cu originalul??.- O declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri in domeniul executiei de lucrari de constructii pe anii 2009, 2010, 2011., Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului ( constructii) pe anii 2009, 2010, 2011 sa fie de minimum 1.150.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.a)Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani -se va prezenta, in copie cf. cu originalul, cel putin un contract de lucrari de constructii finalizat -conform art. 14 din Ordin 509/2011 -a carui valoare sa fie cel putin egala cu 581.000, 00 lei;b) recomandare/i la contractul/ele prezentate ;c) Fisa/fisele de informatii privind experienta similara., Cerinta 2: Lista cuprinzand subcontractantii, daca este cazul, ofertantii sunt obligati sa prezinte partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de subcontractanti, precum si datele de recunoastere ale acestora., Cerinta 3: Situatia privind efectivele de personal, Cerinte minime: a) declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011); b) nominalizarea expertilor responsabili in indeplinirea contractului, cu experienta profesionala in domeniul constructiilor: - responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat MDRT (fostul MLPAT) - documentul de atestare, in termen de valabilitate;
- sef de santier;
- responsabil cu sanatatea si securitatea in munca;
- responsabil cu controlul calitatii (CQ);Pentru persoanele responsabile cu indeplinirea contractului se vor prezenta in copie, CV-uri, atestate, autorizatii, decizii de numire.c) lista cu sudori atestati - se vor prezenta in copie autorizatiile ISCIR valabile la datadeschiderii ofertelor.Pentru persoanele care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului se vor prezenta copii ale contractelor de colaborare sau angajamente / acorduri de participare., Cerinta 4. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul sa aiba minimum: - macara;
- convertizor sudura actionat electric;
- vibrator de interior pentru beton;
- masina de fasonat otel-beton;
- schele;
- laboratoare de incercari autorizate cu grad corespunzator lucrarilor.Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/ echipament/statie/laborator, etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere/comodat, etc. se va permite prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie. Cerinta 1. Certificarea sistemului de management al calitatii, pentru domeniul de activitate care face obiectul acestei proceduri Certificat ISO 9001 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertei(prezentat in copie)., Cerinta 2. Certificarea sistemului de management de mediu, pentru domeniul de activitate care face obiectul acestei proceduri Certificat ISO 14001 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertei(prezentat in copie).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara: Punctajul pentru factorul de evaluare , ,pretul ofertei" (in lei) se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim, respectiv 85 puncte; b) Pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a), se acorda punctajul astfel: P(n)=[pret minim/pret(n)]x85. Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile din oferta, pentru totalitatea lucrarilor, fara TVA.
Durata de executie a lucrarilor
15
Descriere: Componenta tehnica: Punctajul pt. fact de eval , ,durata de executie a lucrarii" (in luni) se acorda astfel: a) pt. cea mai mica durata de executie, se acorda punctajul maxim, respectiv 15 puncte; b) pt. o durata mai mare decat cea prevazuta la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n)=[durata min/durata(n)]x15. Prezentarea unei durate de executie a lucrarilor, mai mare de 8 luni va duce la declararea ofertei ca neconforma, iar pentru o durata mai mica de 3 luni - durata minima realista, sub care oferta nu va fi punctata suplimentar urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site-ul www.e-licitatie.ro (SEAP)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2012 10:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer