Achizitie publica - Modernizare Piata Vest-Inlocuirea pavimentului si a retelei interioare de preluare a apelor pluviale
Detaliu pentru invitatia numarul 329119
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329119/11.06.2012
Denumire contract: Modernizare Piata Vest-Inlocuirea pavimentului si a retelei interioare de preluare a apelor pluviale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHALE SI PIETE S.A. PLOIESTICod fiscal: 1356295, Adresa: STR. GRIVITEI NR.15, Ploiesti, Telefon: 0244/591934, Fax: 0244/514438
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GRIVITEI NR.15, Ploiesti, cod 100044, Ploiesti, Romania, cod postal: 100004, telefon: +40 244591934, fax: +40 244514438, persoana de contact: DANIEL MARIAN CIUCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. GRIVITEI NR.15, Ploiesti, cod 100044, Ploiesti, Romania, cod postal: 100004, telefon: +40 244591934, fax: +40 244514438, persoana de contact: DANIEL MARIAN CIUCA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Inchirierea si subanchirierea bunurilor proprii sau inchiriate cod CAEN 6820)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare Piata Vest-Inlocuirea pavimentului si a retelei interioare de preluare a apelor pluviale
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrare de executie pentru inlocuirea pavimentului si a retelei interioare de preluare a apelro pluviale.
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 266, 473 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de: 5.300 leiGarantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garanie emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 5.300lei, valabila pentru o perioada de 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul in care un ofertant introduce o contestatie care va fi respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare suma de 2.664, 730 lei.Garantiava fi platita in contul de virament RO57RNCB0205044876960001, deschis la Banca Comerciala Ploiesti.Modalitati de constituire acceptate: -Prin depunere in numerar la caseria autoritatii contractante;
-Virament bancar in contul autoritatii contractante, confirmat prin extras de cont emis de Banca Comerciala pentru autoritatea contractanta;
- Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, pentru obiectivul : ?Modernizare Piata Vest-Inlocuirea pavimentuluisi a retelei interioare de preluare a apelor pluviale?
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractului pana la concurenta sumei de stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va dispune ca banca sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor lucrari similareexecutate in ultimii 5 ani.Se vor prezenta acele parti din contractele de lucrari similare executate unde se vor regasi valoarea contractului, lucrarile ce fac obiectul contractului si perioadele de executie-parti din unul sau mai multe contracte de lucrari similare executate, insotite de procesele verbale de receptie prin care sa confirme executia lucrarilor, a caror valoare sa fie mai mare sau egala cu valoarea estimata. Acestea vor fi insotite de copii de pe procesul?verbal/ procesele-verbale de receptie partiala/finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost executate pana la data depunerii ofertelor, lucrari similare executate.Din lista principalelor lucrari similare executate sa faca parte cel putin un contract de lucrari, a caror valoare cumulata sa fie mai mica sau egala cu valoarea estimata. Formularul nr.5-Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimi 5 ani, din sectiunea III Certificare pentru calitate ISO 9001/2000 valabila la data depunerii ofertelor-copie conform cu originalulCertificare pentru sanatate si securitate OHSAS 1800 valabila la data depunerii ofertelo-copie conform cu originalulCertificare pentru mediu ISO 14001 valabila la data depunerii ofertelo-copie conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP din sectiunea Documentatie, cu mentiunea ca, Caietul de sarcini este arhivat in volume, se descarca toate arhivele se dezarhiveaza cu orice soft (exista atasat acolo si ub soft)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 10:33