Achizitie publica - Modernizare pietonal Stefan cel Mare, tronson II + circulatie parter 2
Detaliu pentru invitatia numarul 342383
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342383/05.02.2013
Denumire contract: Modernizare pietonal Stefan cel Mare, tronson II + circulatie parter 2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ROMANCod fiscal: 2613583, Adresa: Piata Roman Voda, nr. 1, Roman, Telefon: +40 233741119, Fax: +40 233741604
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Roman Voda, nr. 1, Roman, Romania, cod postal: 611022, telefon: +40 233741119, fax: +40 233741604, persoana de contact: Manuela Mihalache
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Roman, Directia Tehnica, Piata Roman Voda, nr. 1, Roman, Romania, cod postal: 611022, telefon: +40 233741119, fax: +40 233741604
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare pietonal Stefan cel Mare, tronson II + circulatie parter 2
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inlocuirea pavajului actual; Construirea unui grup sanitar, Realizarea unui nou sistem de evacuare a apelor pluviale.Valoarea estimata a contractului include si: - cuantumul aferent procentului pentru organizarea de santier, acesta reprezentand 1, 5% din valoarea estimata pentru constructii si instalatii (fara utilaje, echipament tehnologic, transport), adica 54.390 lei.- cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, acesta reprezentand 10% din valoarea estimata pentru constructii si instalatii (fara utilaje, echipament tehnologic, transport), adica 362.600 lei.
II.1.6) CPV: 45215500-2 - Toalete publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 388, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10000 lei. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de participare cf. L 346/2004. In acest caz, ofertantul va atasa dovezii garantieiFormularul nr. 19. Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de depunerea ofertelor. Garantia de participare va fi irevocabila. Forma de constituire: - instrument de garantare emis in conditiile legii in favoarea autoritatii contractante - Formular nr. 20 ? ?Scrisoarea/instrument de garantare? eliberat de o banca/societate de asigurari din Romania, sau dupa caz, de o banca/societate de asigurari din strainatate. Instrumentul de garantare, eliberat de o banca/societate de asigurari din strainatate va fi prezentat in original si va fi insotit de traducerea legalizata si autorizata in limba romana.- ordin de plata cu viza bancii in contul nr. RO46TREZ4925006XXX000154, deschis la Trezoreria Roman. Ordinul de plata trebuie sa contina confirmarea transferului sumei catre MUNICIPIUL ROMAN, procedura de achizitie publica si amplasamentul si urmeaza a fi depus in ORIGINAL.Data la care se va face echivalenta leu/euro: 11.02.2013
Garantie de buna executie
5% (2, 5% pentru IMM ? uri) din valoarea contractului fara TVA Garantia de buna executie se constituie in orice forma prevazuta de art. 90 din HG 925/2006, republicata.Autoritatea contractanta va restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii p-vreceptie la terminare lucrari, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza p-v receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl. elig. ? Formular 1 ? in original.Decl. art. 181 din OUG 34/2006 ?Formular2 ? in original.Decl. calitate de participant la procedura ?Formular 3 ? in original.Decl. art. 691 din OUG 34/2006 ?Formular 4 ? in original.In cazul unei asocieri, toti agentii economici asociati vor prezenta aceste documente. Lista personal cu functii de conducere: Leoreanu Laurentiu Dan ? primar; Micu Lucian Ovidiu ? viceprimar; Bojescu Ovidiu ? administrator public; Carnariu Gheorghe ? secretar municipiu; Alexe Ana-Maria ? arhitect sef; Pisica Gabriela ? director executiv Directia Impozite si Taxe Locale; Plaii Mihai ? director executiv Directia Economica; Ionita Dan Felician ? director executiv Directia Tehnica si Investitii; Grajdeanu Remus Ioan ? director executiv Directia Administrare Infrastructura Rutiera si Autorizari Comercial, Transport; Monac Sorina ? director executiv Directia de Asistenta si Protectia Sociala; Cazacu Daniel ? director executiv Directia Politia Locala; Maftei Doinita ? director executiv Directia Administratia Pietelor, Bazar, Obor; Cristian Ana-Maria ? sef Birou financiar-contabil D.A.P.B.O.;Murarescu Constantin - sef Serviciu Bazar, Obor, Lac agrement D.A.P.B.O., Moraru Corina ? sef Serviciu Impozite si Taxe Persoane Fizice; Maftei Lilieana ? sef Serviciu Impozite si Taxe Persoane Juridice; Prajescu Cristina ? sef Serviciu Buget, Contabilitate; Galateanu Otilia ? sef Serviciu Resurse Umane, Salarizare; Enache Costel ? sef Serviciu Investitii si Lucrari Publice; Vacaru Mihail ? sef Serviciu Achizitii Publice; Cocea Mioara ? sef Serviciu Monitorizare Servicii Comunitare si de Utilitati Publice; Tataru Manuela ? sef Serviciu Administratie Publica Locala; Ilie Irina ? sef Serviciu Unitatea de Implementare a Proiectelor; Botezatu Cristian -sef Serviciu Administrativ; Stanciu Carmen Ernestina ? sef Serviciu Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor; Panaite Cristina Nicoleta ? sef Biblioteca Municipala; Ursu Daniel Dumitru ? sef Birou pentru Situatii de Urgenta; Munteanu Vasile ? sef Serviciu Public de Gospodarire Comunala; Petrea Danut ? sef Formatie Salubritate si Transport; Mocanu Valentin ? sef Formatie confectii metalice si instalatii electrice; Butnaru Ioan ? sef Formatie Intretinere drumuri; Ouatu Constanta ? asistent medical sef cresa.Lista consilieri locali: AchiriloaeiLeonard, Alexandru Doru Mihai, Andrici Gabriel, Andries Bogdan Cristinel, Benchea Maricel, Capraru Petrica, Chiriac Lenuta Nusa, Farcasi Petru, Fron Andrei, Gindulescu Petru, Havrici Tomsa Iulia, Lazar George, Lichiardopol Mihai Danut, Mocanu Vasile, Ouatu Dumitru, Palancianu Catalina Elena, Patrascu Livia Nicoleta, Paulet Eugen, Petrea Daniel, Tanovici Mihaela.Lista posibililor membri ai comisiei de evaluare oferte: Dima Luminita ? inspector Serviciu Achizitii Publice, Maria Clapon -inspector Serviciu Achizitii Publice, Manuela Mihalache - inspector Serviciu Achizitii Publice, Mioara Cazoni ? inspector Serviciu Investitii si Lucrari Publice, Gheorghe Cotianu - inspector Serviciu Investitii si Lucrari Publice, Corina Ionela Popa inspector Serviciu Juridic.Certificat Ordin 314/2010 ? Formular 5 ? in original.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor la bugetul consolidat din care sa reiasa obligatii exigibile de plata la data de 25 ale lunii anterioare depunerii ofertelor. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local din care sa reiasa obligatii exigibile de plata la data de 25 ale lunii anterioare depunerii ofertelor. Certificatele fiscale se vor depune in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care s-a stabilit operatorul nu se emit astfel de documente se accepta documente similare prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorzata in limba romana. Va fi exclus din procedura operatorul economic care nu si-a indeplint obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la asigurarile sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, cf. art. 181, lit. c) din OUG 34/2006.In cazulunei asocieri fiecare asociat este obligat sa depuna aceste documente 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului contractului. Infomatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Certificatul constatator se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru persoanejuridice/fizice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" insotite de traducerea autorizata in limba romana. Informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului. In cazulunei asocieri fiecare asociat este obligat sa depuna aceste documente.2. Atestat ANRE pentru operatori economici tip B.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat: min. 3.000.000 lei.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor.Conform art. 16, alin. 2) din Legea 346/2004 intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiazaprin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari similare din ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Pentru sustinerea experientei similare ofertantul trebuie sa faca dovada ca a dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, cel putin un contract similar de min. 3000000 lei fara TVA sau a max 3 contracte similare a caror valoare cumulata sa fie de min. 3.000.000 lei fara TVA. Contract similar se refera la construire/reabilitare/modernizare/reparatiiconstructii civile, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, indeplinirea acestei cerinte se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea cu personal tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii(1 responsabil tehnic cu executia ? constructii civile; 1 responsabil cu controlul calitatii).Pentru personalul de specialitate care va participa la indeplinirea contractului se vor atasa: C.V. ? ui in original, decizii de numire in functie in original, declaratii de disponibilitate (Formular 22) in original, copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa: atestate, diplome de studii, contracte de munca/colaborare sau angajamente.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, indeplinirea acestei cerinte se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiazaprin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate., Declaratie privind partea/parti din contract care sunt indeplinite de subcontractanti.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract (devizele respective cu valori) pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Inainte de semnarea contractului ofertantul castigator va prezenta contractul/contractele incheiat/incheiate cu subcontractantul/subcontractantii, in copie.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. ISO 9001/2008 sau echivalent in copielizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in domeniul constructii civile. Pentru ofertantii ce au in curs de certificare sistemul de management al calitatii se vor accepta doar cei care dovedesc ca raportul de audit a fostfinalizat si din el reiese ca se va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.02.2013 11:05