Achizitie publica - MODERNIZARE POD ARGES.
Detaliu pentru invitatia numarul 322147
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322147/20.03.2012
Denumire contract: MODERNIZARE POD ARGES.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTICod fiscal: 4317967, Adresa: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Telefon: 0248-213994, Fax: 0248-212166
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Romania, cod postal: 110017, telefon: +40 248-213994, fax: +40 248-212166, persoana de contact: Oprescu Adrian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Pitesti, strada Victoriei nr.24
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE POD ARGES.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizareapodului peste raul Arges ( aprox. 4.541, 77 mp) pe parcursul a 24 de luni, prin urmatoarele operatiuni: reparatii cu mortare si betoane speciale ale zonelor cu beton degradat ale suprastructurii si infrastructurii, injectarea fisurilor din structura de rezistenta, desfacere cale, trotuare, spatii verzi, inlocuire borduri la partea marginala si centrala, repararea suprafetelor cu betoane degradate, hidroizolatii din materiale performante, refacere cale, refacere trotuare, schimbarea parapetului pietonal, montarea de dispozitive noi de acoperire a rosturilor de dilatatie, montare parapet de siguranta a circulatiei , montare guri de scurgere, realizarea marcajelor rutiere si montarea indicatoarelor rutiere necesare, refacerea racordarilor cu terasamentele si a scarilor, asigurarea scurgerii apelor prin casiuri, racordarea rampelor de acces si refacerea imbracamintei asfaltice pe rampe in zona de racordare.
II.1.6) CPV: 45221119-9 - Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 608, 770 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 152.174, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data primirii ofertei.Garantia de participare se constituie prin: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, Contul in care se va face viramentul este: Municipiul Pitesticod fiscal 4317967, cont RO50TREZ0465006XXX000186 deschis la Trezoreria Pitesti, Garantia trebuie sa fie irevocabila..Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate..In cazul in care se solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare, se va completa o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din Legea nr. 346/ 2004 (Formularul 4 dupa caz cu anexe) din care sa rezulte ca ofertantul se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Ofertele care la momentul deschiderii nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse ca inacceptabile. In cazul depunerii unei contestatii si in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 8320, 88 lei conform art. 278^1, alin. (1) lit.a, din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului suma de 8320, 88 leiin cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.Restituirea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 88 din HGR nr. 925/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
9% din val totala fara TVA a contractului; se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari in cond art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modif si complet ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in cond prev la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modif si complet ulterioare, contractantul are obligatia de a deschide un cont la disp aut contr, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul org fiscal competent in administrarea acestuia. In cazul ofertant.din categoria IMM, garantia de buna exec.se constit.in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Completare si prezentare Formular nr 12A-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular nr.12B-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente);Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata (Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine a ofertantului-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata(Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine a ofertantului-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCompletare si prezentare Formular nr 3-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Completare si prezentare Formular nr 12C-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare((Completare si prezentare Formular nr.6A - Persoanele cu functie de decizie dincadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea , derulareasi finalizarea procedurii de atribuire: Tudor Pendiuc, Primarul muncipiului Pitesti, Liliana Angela Gagiu-Viceprimar, Iosiv Cerbureanu-Secretarul muncipiului Pitesti, Danut Mihail Teodorescu- Director Executiv, Directia Dezvoltare Locala, Marcela Badescu- Sef Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document)In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens; Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.- in original sau copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate , Certificatul constatator emis de ONRC, in ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA( In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente);Persoane juridice/fizice straine-Se vor depune documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire saprezinte pentru conformitate , documentele edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA (In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente);
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala, in ultimii 3ani financiari incheiati 2009, 2010, 2011 de minim15.217.530, 00 lei.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv: 2011, 2010, 2009.In situatia in care operatorul economic nu si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus prin prezentarea de orice alte documente relevante , din care sa rezulte cifra de afaceri a acestui an., Tertsustinatorfinanciar (1)Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^1din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. (2) Prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completand Formular nr 12A, Formular nr 12B si Angajament Tert sustinator financiar-ANGAJAMENT privind sustinerea financiara a ofertantului / grupului de operatori economici.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5ani (ultimii 5 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor).Experienta similara a ofertantului se va demonstra in mod obligatoriu prin faptul ca in ultimii 5 ani calculati pana la data depunerii ofertelor , a executatsi dus la bun sfarsit , maxim 2 contracte de lucrari avand ca obiect: Lucrari de constructii de renovari de poduri/ Lucrari de constructii de poduri rutiere, in valoare cumulata de 7.608.770, 00 lei, fara TVA. In cazul unei asocieri cerinta va fi indeplinita prin cumul. Pentru contractele, prezentate ca experienta similara , exprimate in alte monede decat lei, conversia se va realiza la valoarea cursului valutar stabilit de Banca Nationala a Romaniei valabil la data semnarii contractului, Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.In cazul in care ofertantul nu are in dotarea sa proprie, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare indeplinirii contractului se accepta si angajament de punere la dispozitie din partea unui agent economic., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.O echipa de personal de specialitate cu experienta profesionala in: Lucrari de constructii de renovari depoduri/ Lucrari de constructii de poduri rutiere, demonstrata prin participarea la cel putin un contract similar formata din :1 Coordonator de proiect;1 sef santier executie: inginer constructor , specialitatea Cai Ferate, Drumuri si Poduri, 1 responsabil tehnic cu executia Domeniul Constructii rutiere, drumuri, poduri, atestat MDRT, 1 responsabil cu controlul calitatii, 1 inginer instalatii electrice atestat ANRE.Pentru membrii echipei se vor prezenta: CV ;declaratie de disponibilitate;diplome studii superioare, atestate, legitimatii, valabile la data deschiderii ofertelor, contractul/contractelesimilar/similare, din care sa reiasa pozitia/functia detinuta, in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic;, 4. Informatii privind asociatii /subcontractantiiConform art. 69?1 din OUG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare, subcontractantii vor completa declaratie pe proprie raspundere (Formular 6A), 5. Tertsustinatortehnic si profesionalPersoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d), din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare , completand Formular nr 12A si Formular nr 12B. Ofertantul va prezenta si Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici si Declaratie Tert sustinator tehnic si profesional, si Declaratie Tert sustinator tehnic si profesional , Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^1din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara: Punctajul maxim ce poate fi obtinut de catre un operator economic pentru criteriul ?Pretul ofertei? este de 70 de puncte.In vederea evaluarii ofertelor si acordarii punctajului pentru criteriul ?Pretul ofertei?se compara preturile totale ofertate pentru executie lucrari, exclusiv TVA. Punctajul pentru criteriul ?Pretul ofertei? se acorda astfel: a)Pentru cel mai scazut dintre Preturile ofertate se acorda 70 de puncte;b)Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P(n)= pretul minim ofertat/ pretul ofertat (n) x punctajul maxim acordat (70 puncte). Punctaj total: punctajul pentru ?Pretul ofertei? + punctajul pentru ?Durata de garantie acordata de catre executant?.
Durata de garantie acordata de catre executant
30
Descriere: Componenta tehnica: Pentru ?Durata de garantie maxima ofertata de catre executant? exprimata in luni se va acorda punctajul maxim, respectiv 30 puncte. Pentru alt termen de garantie decat cel maxim, punctajul se calculeaza astfel: Pt(n) =garantia ofertata de ofertantul ?n? (luni)/ garantia maxima ofertata(luni) x 30.Unde Pt(n) = punctajul ofertantului ?n? pentru factorul de evaluare ?Durata de garantie acordata de catre executant?.Perioada de garantie ofertata va fi cea prezentata in propunerea tehnica si va fi motivata prin conceptia proprie propusa de fiecare ofertant avand in vedere calitateamaterialelor, tehnologile si laboratoarele folosite, resursele tehnice, resursele umane si resursele financiare.Garantia minima solicitata pentru lucrarile executate este de 60 de luni. Garantia maxima care va fi ofertata este de 120 de luni iar pentru perioade de garantie ofertate mai mari decat 120 de luni nu se puncteaza suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie .ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 16.03.2012 14:40