Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE POD PESTE RAUL DOAMNEI, PITESTI


Detaliu pentru invitatia numarul 330015
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTI
Numar invitatie: 330015/20.06.2012
Denumire contract: MODERNIZARE POD PESTE RAUL DOAMNEI, PITESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTICod fiscal: 4317967, Adresa: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Telefon: 0248-213994, Fax: 0248-212166
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Romania, cod postal: 110017, telefon: +40 248-213994, fax: +40 248-212166, persoana de contact: Badescu Marcela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Pitesti, str.Victoriei, nr.24
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE POD PESTE RAUL DOAMNEI, PITESTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizareapodului peste raulDoamnei (lungimea totala de 201.22 m, lungime suprastructura 192, 18m, latimea totala de 22.66 m, numar deschideri 6) pe parcursul a 6luni, prin urmatoarele operatiuni: Consolidarea elevatiei pilei P3 pod amonte prin camasuire, ariglei de rezemare a pilelor P1 si P2 pod amonte prin camasuire, repararea zonelor cu beton degradat (beton exfoliat, corodat, cu armatura aparenta, etc) existente la pile si culei , a fisurilor si crapaturilor in conformitate cu prevederile caietelor de sarcini si a « Instructiunilor tehnice privind procedeele de remediere a defectelor pentru elementele din beton si beton armat » ind. C149-87 , curatarea banchetelor de praf si vegetatie, rebetonarea zonelor cu betoane dislocate de la banchet, scoaterea elementului prefabricat dintre structurile podului, demolarea grinzisoarelor de parapet, a parapetului si umpluturilor de pe suprastructura; indepartarea betoanelor degradate si segregate la zona gurilor de scurgere, zonele rosturilor de dilatatie, fetele laterale ale tablierului si cele inferioare adiacente acestora, capatul consolei amonte (in prezent fara picurator), eventuale alte zone cu beton degradat; refacerea grinzilor de parapet in solutia cu picurator; reparatii la partea inferioara a grinzilor, a zonelor cu beton degradat si armatura aparenta prin aplicarea de mortare speciale; injectarea eventualelor fisuri ce se constata prin tehnologiile din ?Instructiunile tehnice privind procedeele de remediere a defectelor pentru elementele de beton si beton armat, indicativ C 149-87; repararea rosturilor dintre tronsoanele grinzilor prefabricate, precum si a celor dintre fasiile cu goluri de la deschiderile marginale; largirea partii carosabile la 7.80m pentru podul aval; repararea capetelor grinzilor prefabricate;refacerea trotuarelor si atuturor straturilor caii de rulare , executarea de pereuri sub poduri si in amonte si aval la malul drept, iar la malul stang ? numai in amonte.
II.1.6) CPV: 45221119-9 - Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 727, 940 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 51.830, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prinvirament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Contul in care se va face viramentul este: Municipiul Pitesticod fiscal 4317967, cont RO50TREZ0465006XXX000186 deschis la Trezoreria Pitesti.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul in care se solicita reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, se va completa o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din Legea nr. 346/ 2004 (Formularul 4 dupa caz cu anexe) din care sa rezulte ca ofertantul se incadreaza in categoria IMM.-urilor.Ofertele care la momentul deschiderii nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate vor fi respinse ca inacceptabile.Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti.In cazul depunerii unei contestatii si in masura in care Consiliul o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de6507, 94 lei conform art. 278^1, alin.(1) lit.a, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului suma de 6507, 94lei in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.
Garantie de buna executie
9% din val totala fara TVA a contractului; se constituie printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari in cond art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modif si complet ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in cond prev la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modif si complet ulterioare, contractantul are obligatia de a deschide un cont la disp aut contr, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul org fiscal competent in administrarea acestuia. In cazul ofertant din categoria IMM, garantia de buna exec.se constit.in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Completare si prezentare Formular nr 12A-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular nr.12B-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente);Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata (Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine a ofertantului-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata(Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine a ofertantului-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completare si prezentare Formular nr 3-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Completare si prezentare Formular nr 12C-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare((Completare si prezentare Formular nr.6A - Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, inclusiv persoanele care aproba bugetul Municipiului Pitesti sunt consilierii locali: Badea Ana, Barbu Anca-Stefania, Ciocanel Stefan Romeo, Codrescu Gheorghe, Corbu Iulian, Fratoaica Gheorghe, Gagiu Liliana Angela, Gardin Florin, Gentea Cristian, Ionescu Anitte Michaelle, Ionica Constantin Cornel, Marinescu Silviu, Neacsu Mariean, Nistor Radu Cristian, Oprea Gheorghe, Perianu Radu Valeriu, Popescu Ecaterina, Prodanel Adrian Mihai, Tudor Sevastian, Tudor Mihail, Tudosoiu Dumitru, Zaharia Mihai, Zarnescu Nicolae Valeriu , Tudor Pendiuc-Primarul muncipiului Pitesti, Liliana Angela Gagiu-Viceprimar, Iosiv Cerbureanu-Secretarul muncipiului Pitesti, Danut Mihail Teodorescu- Director Executiv, Directia Dezvoltare Locala, Nechita Emilian - Director Executiv, Directia Tehnica si de Urbanism, Mihaela Stefanescu ?Sef Biroul Juridic, Camelia Daianu-Sef Serviciul Achizitii- Admninistrativ , Orasanu Floarea-Sef Serviciul Contabilitate , Marcela Badescu- Sef Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Dorel Zaharescu ? Sef Biroul Investitii, Stan Cornel ? Sef Serviciul Tehnic. -In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document)In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens; Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.- in original sau copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate , Certificatul constatator emis de ONRC, in ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA( In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente);Persoane juridice/fizice straine-Se vor depune documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate , documentele edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA (In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente);
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala, minim5.183.086, 00 lei. Prezentare informatii privind cifra de afaceri medie globala, din cel multultimii 3 ani in functie de informatiile si documentele disponibile ale ofertantului. IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri globala , in conformitate cu art.16, alin.2 din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire. - Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat. Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediu anuallei/valutacomunicat de BNR /BCE., Bilanturi contabile , extrase de bilanturi pentru anul 2009 si anul 2010, vizate si inregistrate de organele competente sau orice alte documente disponibile. Persoanele juridice straine vor prezenta bilanturile contabile vizate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus, Tertsustinatorfinanciar. Se va prezenta: (1)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^1din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. (2) Angajamentul ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completand Formular nr 12A, Formular nr 12B, Formular 6A Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^1din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si Formular 5a- Angajament Tert sustinator financiar-ANGAJAMENT privind sustinerea financiara a ofertantului / grupului de operatori economici.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, calculatipana la data depunerii ofertelor.Experienta similara a ofertantului se va demonstra in mod obligatoriu prin faptul ca in ultimii 5 ani calculatipana la data depunerii ofertelora executat sifinalizat maxim 2 contracte de lucrari avand ca obiect: Lucrari de constructii de renovari de poduri/ Lucrari de constructii de poduri rutiere, in valoare cumulata de 2.727.940, 00 lei, fara TVA.. In situatia in care contractul /contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada. Pentru contractele, prezentate ca experienta similara , exprimate in alte monede decat lei, conversia se va realiza la valoarea cursului mediu anuallei/valutacomunicatde BNR/BCE., Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. In cazul unei asocieri cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care ofertantul nu are in dotarea sa proprie, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare indeplinirii contractului se accepta si un angajament de punere la dispozitie din partea unui agent economic. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate dispune, pe intreaga perioada de derulare a contractului, de toate utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare, Se va prezenta o echipa de personal de specialitate formata din: 1 Coordonator de proiect;1 sef santier executie: inginer constructor , specialitatea : Cai Ferate, Drumuri si Poduri, 1 responsabil tehnic cu executia , Domeniul ? Constructii rutiere, drumuri, poduri, atestat de catre MDRT, 1 responsabil cu controlul calitatii, 1 inginer instalatii electrice atestat ANRE.Pentru membrii echipei se vor prezenta CV cu declaratie de disponibilitate, diplome studiisuperioare, atestate, legitimatii, valabile la data deschiderii ofertelor, in copie lizibila semnata si stampilata pentru?conform cu originalul?de catre reprezentantul legal al operatorului economic.Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.Un membru al echipei nu poate ocupa 2 posturi in cadrul echipei., 4. Informatii privind asociatii /subcontractantiiConform art. 69?1 din OUG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare, subcontractantii/asociatii vor completa declaratie pe proprie raspundere (Formular 6A), Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completand Formular nr 12A, Formular nr 12B si Formular 6A- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^1din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Ofertantul va prezenta si Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici si Declaratie Tert sustinator tehnic si profesional Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent. In cazul in care ofertantul nu detine ISO 9001, astfel cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. In cazul unei asocieri : Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent, va fi prezentat de fiecare asociat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul maxim ce poate fi obtinut de catre un operator economic pentru criteriul ? Pretul ofertei? este de 70 de puncte.In vederea evaluarii ofertelor si acordarii punctajului pentru criteriul ?Pretul ofertei?se compara preturile totale ofertate pentru executie lucrari, exclusiv TVA.Punctajul pentru criteriul ? Pretul ofertei? se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre Preturile ofertate se acorda 70 de puncte.Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P( n)= pretul minim ofertat/ pretul ofertat (n) x punctajul maxim acordat ( 70 puncte).Punctaj total: punctajul pentru ?Pretul ofertei? + punctajul pentru ?Durata de garantie acordata de catre executant?.
Componenta tehnica
30
Descriere: Pentru ?Durata de garantie maxima ofertata de catre executant? exprimata in luni se va acorda punctajul maxim, respectiv 30 puncte. Pentru alt termen de garantie decat cel maxim, punctajul se calculeaza astfel: Pt(n) =garantia ofertata de ofertantul ?n? (luni)/ garantia maxima ofertata(luni) x 30.Unde Pt(n) = punctajul ofertantului ?n? pentru factorul de evaluare ?Durata de garantie acordata de catre executant?.Perioada de garantie ofertata va fi cea prezentata in propunerea tehnica si va fi motivata prin conceptia proprie propusa de fiecare ofertant avand in vedere calitateamaterialelor, tehnologile si laboratoarele folosite, resursele tehnice, resursele umane si resursele financiare.Garantia minima solicitata pentru lucrarile executate este de 60 de luni. Garantia maxima care va fi ofertata este de 120 de luni iar pentru perioade de garantie ofertate mai mari decat 120 de luni nu se puncteaza suplimentar.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 16:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer