Achizitie publica - MODERNIZARE POD PESTE RAUL DOAMNEI, PITESTI
Detaliu pentru invitatia numarul 355953
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355953/25.11.2013
Denumire contract: MODERNIZARE POD PESTE RAUL DOAMNEI, PITESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTICod fiscal: 4317967, Adresa: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Telefon: 0248-213994, Fax: 0248-212166
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Romania, cod postal: 110017, telefon: +40 248213994, fax: +40 248212166, persoana de contact: Badescu Marcela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Pitesti, str. Victoriei, nr. 24,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE POD PESTE RAUL DOAMNEI, PITESTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari (conform revizuire PT) necesare pentru finalizarea modernizarii podului peste raulDoamnei din municipiul Pitesti : (lungimea totala de 201, 22 m, lungime suprastructura 192, 18m, latimea totala de 22, 66 m, numar deschideri 6) pe parcursul a 3 luni, pentru urmatoarele operatiuni: Executie rosturi dilatare, montare borduri inalte cuva mediana, injectie rasini epoxidice pile, camasuiri, vopsire speciala pentru beton necesare a fi exeutate dupa revizuirea proiectului tehnic.Lucrarile aferente proiectului tehnic initial sunt in curs de executie.Diverse si neprevazute :0 lei, conform devizului general aprobat
II.1.6) CPV: 45221119-9 - Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 822, 811.66 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 12.342, 17 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Contul in care se va face viramentul este: Municipiul Pitesticod fiscal 4317967, cont RO50TREZ0465006XXX000186 deschis la Trezoreria Pitesti.Garantia trebuie sa fie irevocabila.De asemenea instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul solicitarii reducerii cu 50% a garantiei de participare, se va completa o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din Legea nr. 346/ 2004 (Formularul 4 "Declaratie privind incadrarea intreprinderiiin categoria intreprinderilor mici si mijlocii" dupa caz cu anexe) din care sa rezulte ca ofertantul se incadreaza in categoria IMM.-urilor.Ofertele care la momentul deschiderii nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate vor fi respinse ca inacceptabile.Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti. In cazul depunerii unei contestatii, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de de4.602, 81 lei , conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta garantiei de participare depusa in Euro sau alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
9% din valoarea totala fara TVA a contractului; se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancarasau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G.R nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retinerisuccesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare, situatie in care contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitateaTrezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de bunaexecutie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular nr 12A - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular nr.12B - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente); Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata (Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertantdin care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine a ofertantului - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document; Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata (Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertantdin care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine a ofertantului- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document;);Nota: In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe prorpia raspundere, potrivit art.11alin(4) din HGR nr. 925/2006 termenul limita de depunere a ofertelor Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completare si prezentare Formular nr 3-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Completare si prezentare Formular nr 12C-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare((Completare si prezentare Formular nr.6A - Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, inclusiv persoanele care aproba bugetul Municipiului Pitesti : Tudor Pendiuc- Primar, Iosiv Cerbureanu-Secretar, Elena Tintila Neacsu-Director Directia Administratie Publica Locala, Catalin Andrei Calugaru-Sef Serviciul Administratie Publica Locala, Danut Mihail Teodorescu-Director Executiv Directia Dezvoltare Locala, Mariana Boncea-Director Executiv Directia Economica, Mihai Anton-Director Executiv Adjunct Directia Economica, Rina Viorica Boata-Sef Unitatea de Monitorizare a Serviciilor Publice si Coordonare a Asociatiilor de Proprietari, Floarea Orasanu-Sef Serviciul Contabilitate, Tatiana Popescu-Consilier Serviciul Contabilitate, Manuela Rica-Consilier Serviciul Contabilitate, Steliana Voicu-Consilier Biroul Buget, Floarea Stoiculescu-Consilier Serviciul Contabilitate, Marilena Sandu-Consilier Serviciul Contabilitate, Emilian Nechita-Director Executiv Directia Tehnica si de Urbanism, Cornel Stan-Sef Serviciul Tehnic, Dorel Zaharescu-Sef Biroul Investitii, Maria Gava-Inspector Biroul Investitii, Stefan Mihaita Zdrafcu-Arhitect Sef, Marcela Badescu-Sef Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Adrian Oprescu-Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Mikael Masis Kevorkian-Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Alina Stefania Mihai-Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Raluca Daniela Marin-Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Ana Mihaela Bradeanu-Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Ramona Elena Cirjan-Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Marius Ciuculete-Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Dorel Zanfir-Inspector Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Luminita Gabriela Nistorescu-Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Ana Fedeles-Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Marioara Oprescu-Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Mihaela Carmen Stefanescu-Sef Biroul Juridic, Aurelia Pavel-Consilier Biroul Juridic, Camelia Maria Daianu-Sef Serviciul Achizitii, Administrativ, Daniel Constantinescu-Inspector Serviciul Achizitii, Administrativ, Sorin Apostoliceanu-Consilier local, Tiberiu Cristian Avramescu-Consilier local, Iuliu Radu Banica-Consilier local, Moise Ciopleasi-Consilier local, Gheorghe Dinescu-Consilier local, Mircea Dinu-Consilier local, Sanda Cristina Fulga-Consilier local, Florin Gardin-Consilier local, Cristian Gentea-Consilier local, Anitte Michaelle Ionescu-Consilier local, Cornel Constantin Ionica-Viceprimar, Gheorghe Malacu-Consilier local, Silviu Marinescu-Consilier local, Florentin Andrei Mosteanu-Consilier local, Mariean Neacsu-Consilier local, Radu Valeriu Perianu-Consilier local, Marin Preda-Consilier local, Adrian Mihai Prodanel-Consilier local, Mihail Tudor-Consilier local, Dumitru Tudosoiu-Consilier local, Nicolae Valeriu Zarnescu-Consilier local, Laurentiu Marian Zidaru-Viceprimar, Maria Gabriela Zoana-Consilier local- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document)In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni vor fi valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, cu exceptia certificatelor cate atesta pltata datoriilor catre bugetul de stat si cel local. Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.- in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnate si stampilate pentru?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie. In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala, in ultimii 3 ani minim1.600.000, lei . Completare si prezentare Formularul 6 - INFORMATII GENERALE.Prezentare informatii privind cifra de afaceri medie globala, pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012);Prezentarea Bilanturilor contabile sau a extraselor de bilant vizate si inregistrate de organele competente sau a oricaror alte documente disponibile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), in copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului. Persoanele juridice straine vor prezenta documentele mentionate anterior, vizate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste informatii, demonstrarea indeplinirii cerintei minime privind cifra de afaceri medie globala, fiind indeplinita prin cumul.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri globala, in conformitate cu art.16, alin.2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediu anuallei/valutacomunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Tertsustinatorfinanciar . Se va prezenta: (1)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^1din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 6 A). (2) Angajamentul ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completand Formular nr 12A "Declaratie privind eligibilitatea", Formular nr 12B "Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006", Formular 6A "Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^1din OUG nr. 34/2006", cu modificarile si completarile ulterioare si Formular 5a "Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului /grupului de operatori economici".In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute de legislatia in vigoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, calculatipana la datalimita de depunere a ofertelor.Experienta similara a ofertantului se va demonstra in mod obligatoriu prin faptul ca in ultimii 5 ani calculatipana la data limita de depunere a ofertelora executat sidus la bun sfarsitmaxim 2 contracte de lucrari avand ca obiect: Lucrari de constructii de renovari de poduri/ Lucrari de constructii de poduri rutiere, in valoare cumulata de822.000, 00lei, fara TVA.. In situatia in care contractul /contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada. Pentru contractele, prezentate ca experienta similara , exprimate in alte monede decat lei, conversia se va realiza la valoarea cursului mediu anuallei/valutacomunicatde BNR pentru fiecare an in parte.Completare si prezentare Formular 12D ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani , calculati pana la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri cerinta va fi indeplinita prin cumul . Completare si prezentare Formular 12E.Pentru demonstrarea experientei similare ofertantii vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei. Acestea pot fi: contracte/copii de pe parti relevante ale contractelor / recomandari / procese verbale de receptie sau orice alte documente considerate relevante pentru demonstarea indeplinirii cerintei.Conform art. 14 din Ordinul Presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.509/2011, prin ?lucrari executate si duse la bun sfarsit?si ?contract de lucrari finalizat? se inteleg: lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal, de receptie partiala, saulucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor, sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala. Pentru lucrarile executate in afara Romaniei, documentele solicitate se vor prezenta insotite si de traducerea autorizata in limba romana., Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. In cazul unei asocieri cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care ofertantul nu are in dotarea sa proprie, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare indeplinirii contractului se accepta si un angajament de punere la dispozitie din partea unui agent economic.Completare si prezentare Formular 12H ? Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.., Se va prezenta o echipa de personal de specialitate formata din: 1 sef santier executie: inginer constructor , specialitatea : Cai Ferate, Drumuri si Poduri, Se vor prezenta: CV-in original; declaratie de disponibilitate-in original; diplome studii superioare, in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.1 responsabil tehnic cu executia , Domeniul ? Constructii rutiere, drumuri, poduri. Se va prezenta: atestatul si/sau legitimatia, valabila/valabile la data limita de depunere a ofertelor - in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic).Completare si prezentare Formular nr.12I "Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere". Declaratia va fi insotita de CV-urile personalului de conducere prezentate in original semnate si datate conform Formular nr.12J-1 "Curriculum Vitae"; Lista cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de lucrari (Formular nr.12J "Persoanele responsabile pentru executia lucrarilor" . In cazul unei asocieri cerinta va fi indeplinita prin cumul. Formularul privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de lucrari care va fi utilizat pentru contract va fi completat de liderul asocierii si va cuprinde personalul propus de catre fiecare membru al asocierii , in cadrul echipei care va duce la indeplinirea acestui contract , precizandu-se pozitia pentru care este propus, Informatii privind asociatii.Completarea si prezentarea Formularului nr. 12K "ACORD DE ASOCIERE" si a Formularului nr. 6A "Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34 / 2006"Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna: - capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.- situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupulu, Informatii privind subcontractantii.Completarea si prezentarea Formularului nr. 12G "Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora" si a Formularului nr. 6A "Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34 / 2006"., Tertsustinatortehnic si profesionalIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c^1) si d), si ale art.69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completand Formular nr 12A "Declaratie privind eligibilitatea", Formular nr 12B "Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006" si Formularului 6 A-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^1din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va prezenta si Formular nr. 5b ? Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici si Formularul nr. 5c? Declaratie Tert sustinator tehnic si profesional, si Formularul nr. 5d? Declaratie Tert sustinator tehnic si profesional din sectiunea Formulare). Standarde de asigurare a calitatii, Certificat ISO 9001 sau echivalent.Prezentare, in copie lizibila certificata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al ofertantului, a Certificatelor emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent.In cazul in care ofertantul nu detine ISO 9001, astfel cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. In cazul unei asocieri, certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent va fi prezentat de fiecare asociat, pentru partea din contract ce urmeaza sa o execute .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de garantie a lucrarii, ofertata de catre executant
30
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2013 17:13