Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE PRIN ASFALTARE CARTIERUL VERDE - STR. PREDA BUZESCU SI FDT. VANATORILOR


Detaliu pentru invitatia numarul 324609
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIULGIURGIU
Numar invitatie: 324609/20.04.2012
Denumire contract: MODERNIZARE PRIN ASFALTARE CARTIERUL VERDE - STR. PREDA BUZESCU SI FDT. VANATORILOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIULGIURGIUCod fiscal: 4852455, Adresa: SOSEAUA BUCURESTI NUMARUL 49-51, Giurgiu, Telefon: 0246213588, Fax: 0246213747
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOSEAUA BUCURESTI NUMARUL 49-51, Giurgiu, Romania, cod postal: 8375, telefon: +40 246213588, fax: +40 246215405, persoana de contact: Ghita Alice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MUNICIPIULUI GIURGIU, SOSEAUA BUCURESTI NUMARUL 49-51, SALA PARTER
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE PRIN ASFALTARE CARTIERUL VERDE - STR. PREDA BUZESCU SI FDT. VANATORILOR
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de drumuri
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 236, 718 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 4000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei contestatii a ofertantilor respinse de CNSC, autoritatea contractanta, va retine 1% din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art.278 indice 1 lit. ?a? din OUG 34/2006- actualizata. Asfel suma totala ce se va retine este de 2367, 18 lei.Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform formular nr. 4- prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantiede participare: RO54TREZ3215006XXX000136, deschis la Trezoreria mun. Giurgiu)- depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante.- sau prin orice alt instrument bancar de plata;
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara in conditiile legii sau de o societate de asigurari. Aceasta se va depune in original.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5, 5% din pretul contractului fara TVA, sau de 2, 75% din pretul contractului fara TVA in cazul IMM-urilor.Garantia de buna executie se va constitui : -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006.-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotarareanr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie privind eligibilitatea ? completare formular 5.1-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 - completare formular 5.2-certificate de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat sau local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare formular 15-declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formular 20-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006 - completare formular 6Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1. Lucian Iliescu - Primar2. Clejan Liviu - Viceprimar3. Preda Constantin - Viceprimar4. Rosu Petre - Secretar Municipiu5. Cristea Ioana - Director Economic6. Cioclu Mircea - Director TehnicMembrii Comisiei de evaluare: Clejan Liviu, Cioclu Mircea, Anghel Ion, Ghincea Vasile, Badita Violeta, Comanescu Carmen, Soava Mihai -certificat constatator emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in copie. Ofertantului economic clasat pe primul loc, i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea certificatului constatator emis de ONRC in original/copie legalizata, pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - - declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniCifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani safie de minimum 472.000 lei.Capacitatea economica si financiara poate fisustinuta si de o alta persoana, conform OUG 34/2006;operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sadovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care il sustine, conf. art.186 din OUG 34/2006.- Bilantul contabil aferent ex. 2010, inregistrat si vizat de organele competente. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent 2011, il va depune pe acesta sau alte documente echivalente care sunt prevazute de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniPrezentarea a cel putin unui contract finalizat de executie lucrari similare, acarui valoare (fara TVA) sa fie de cel putin 236.000, 00 lei, insotit de proces verbalde receptie, recomandare/document constatator emise de beneficiar.Prin formularea contract de lucrari finalizat se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de procese-verbale dereceptie partiala; sau- lurari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala., -declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, -declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari, prezentarea de CV-uri, calificari ale personalului, declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului; sef de santier; responsabilul tehnic cu executia lucrarii, responsabilul cu controlul calitatii (CQ) -prezentarea deciziei de numire;, -informatii privind subcontractantii-informatii privind asocierea, daca este cazul - standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001- standarde de asigurare a managementului de mediu - ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
durata de executie a lucrarii
40
Descriere: Factorul , ,durata de executie a lucrarii? se va exprima in luni calendaristice. Durata minima de executie a lucrarii, este de o luna calendaristica.Sub aceasta durata, oferta va fi considerata neconforma, ca fiind nerealista.Duratamaximade executie a lucrarii, conform caietului de sarcini elaborat, este de 2 luni calendaristice.Duratamaximade executie a lucrarii, conform caietului de sarcini elaborat, este de 2 luni calendaristice.Pentru depasirea maximului duratei de executie, se vaconsidera ca ofertaeste neconforma. Punctajul pentru factorul de evaluare: , ,durata de executie a lucrarii ? se acorda astfel: ? pentru durata cea mai mica de realizare a contractului de achizitie publicaprevazuta in Caietul de sarcini se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; ? pentru o duratade realizare a contractului de achizitie publica maimare, punctajul se acorda astfel;T(n) = (termen minim/ termen (n)) x punctajul maxim acordat.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.04.2012 08:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer