Achizitie publica - MODERNIZARE PRIN ASFALTARE DC170 IN LOCALITATEA ORTITEAG
Detaliu pentru invitatia numarul 324017
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324017/11.04.2012
Denumire contract: MODERNIZARE PRIN ASFALTARE DC170 IN LOCALITATEA ORTITEAG
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MAGESTI (PRIMARIA COMUNEI MAGESTI)Cod fiscal: 4687234, Adresa: LOCALITATEA MAGESTI NR.9 JUDETUL BIHOR, Magesti, Telefon: 0359/806908, Fax: 0359/806907
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOCALITATEA MAGESTI NR.9 JUDETUL BIHOR, Magesti, Romania, cod postal: 417335, telefon: +40 359/806908, fax: +40 359/806907, persoana de contact: GAVRIL COSTA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOCALITATEA MAGESTI NR.9 JUDETUL BIHOR, Magesti, Romania, cod postal: 417335
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE PRIN ASFALTARE DC170 IN LOCALITATEA ORTITEAG
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MODERNIZARE PRIN ASFALTARE DC170 IN LOCALITATEA ORTITEAG ( Structura rutiera; Santuri si rigole pereate, rigole carosabile, siguranta circulatiei; Poduri; Podete; Ziduri de sprijin)
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 828, 070 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 16.561 Lei. Termenul de valabilitate al GP este de 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. GP va fi constituita conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si 86 alin. (5), lit. a) din H.G. nr. 925/2006. Contul AC nr. RO95TREZ0815006XXX000698 deschis la Trezoreria Alesd, CIF AC: 4687234. Orice oferta care nu este insotita de GP, la deschiderea ofertelor, va fi respinsa conform art. 86 alin.4 din HG 925/2006 coroborat cu art.33 alin.3) din HG 925/2006.Conform prevederilor art. 2781 din OUG nr. 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din GP in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 4.608 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE va fi de 10 % din pretul contractului fara TVA.GBE se va constituii conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006. GBE se va putea constituii si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea -Conform Formularului A1(formularul se va prezenta si de catre tertii sustinatori, dupa caz).2. Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura -Conform Formularului A2.3. Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, in original -Conform Formularului A3.4. Operatorii economici vor prezenta Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006 ? Formular A4 (acest formular va fi prezentat de catre totiofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Subcontractantii/ tertii sustinatori, dupa caz).Persoanele cu functie de conducere din cadrul institutiei sunt: Primar ? Costa Gavril, Viceprimar ? Gherlea Cristian, Secretar ? Tinc Catalin, Consilier ? Mudura Danut, Contabil ? Lup Floare, Inspector urbanism - Sturz Cosmin.5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Se va prezenta completat Formularul B. Aceasta declaratie va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.6.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general).Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale).Se va prezenta Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1. Certificat constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului. Se va prezenta Certificat constatator in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Nota: Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, daca Certificatul constatator nu a fost depus in original/copie legalizata, in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va putea solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil (2008, 2009, 2010), Se va prezenta o declaratie privind Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani de activitate (fara a fi luat in considerare anul in curs).Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani de activitate (fara a fi luat in considerare anul in curs) trebuie sa fie de cel putin 1.656.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari (relevante) executate in ultimii 5 ani. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba executat, unul sau maxim 3 contracte similare, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 820.000 lei, insotite de proces verbal de receptie a lucrarii si recomandare din partea beneficiarului., Declaratie referitoare la instalatiile, utilajele sau echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de executie lucrariCerinte minime utilaje : ? Minim 1 Autocisterna cu capacitatea cuprinsa intre 5 si 8t? Minim 1Autogudronator? Minim 1 Buldozer pe senile cu capacitatea cuprinsa intre 81si 180cp? Minim 1 Compactor static autopropulsat cu rulouri(valturi) de minim 14tf? Minim 1 Compactor static pneuri cu capacitatea cuprinsa intre 10, 1-16tf? Minim 1Excavator pe senile cu o cupa cu motor termic (0, 71-1, 25mc)? Minim 1 Repartizator finisor mixturi asfaltice? Minim 2 AutobasculanteSe solicita prezentarea raportului de inspectie tehnica pentru utilajele minime solicitate mai sus., Declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Lista personalului responsabil ? ?cheie?, minim solicitat, care va fi angajat in cadrul indeplinirii contractului: - responsabil tehnic cu executia, cel putin 1 persoana- inspector protectia muncii si responsabil PSI, cel putin 1 persoana, CONTINUARE- inginer sef santier, cel putin 1 persoana- responsabil cu controlul calitatii, cel putin 1 persoana Ofertantii vor prezenta copia conform cu originalul a certificatului ISO 9001, sau alt certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii, privind activitatile din domeniul supus procedurii de achizitie, valabil cel putin pana la data depunerii ofertei., Ofertantii vor prezenta copia conform cu originalul a certificatului ISO 14001, sau alt certificat echivalent privind sistemul de protectie a mediului, privind activitatile din domeniul supus procedurii de achizitie, valabil cel putin pana la data depunerii ofertei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.04.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 15:14