Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE PRIN ASFALTARE DS84,DS179SI DS366


Detaliu pentru invitatia numarul 328392
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA POENI (PRIMARIA POENI)
Numar invitatie: 328392/31.05.2012
Denumire contract: MODERNIZARE PRIN ASFALTARE DS84, DS179SI DS366
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA POENI (PRIMARIA POENI)Cod fiscal: 6853180, Adresa: comuna Poeni, judetul Teleorman, Poeni, Telefon: 0247457109, Fax: 0247457005
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Poeni, judetul Teleorman, Poeni, Romania, cod postal: 147270, telefon: +40 247457109, fax: +40 247457005, persoana de contact: GHEORGHE ENE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comun ei Poeni , jud Teleorman
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE PRIN ASFALTARE DS84, DS179SI DS366
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: modernizare drumuri stradale in lungime totala de 1360 m
II.1.6) CPV: 45233123-7 - Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 050, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
20000 lei . Modalitatea de constituire este conform art 86 al 1 din HG 925/2006, durata de valabilitate este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului. Modalitatea de constituire estecea prevazuta de art 90al 1 din HG 925/2006 sau prin deduceri succesive conform HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: completarea declaratiei de eligibilitatecompletarea declaratiei de neincadrare in prevederile art 181 din OUG 34/2006completarea declaratiei de neincadrare in prevederile art 69`1 din OUG 34/2006 . Persoanele cu atributii in derularea procedurilor de achizitii publice sunt: Dinca Ion, primar, Viceprimar: Ilcus IonelSecretar: Clipcea Rodica, Contabil: Bulacu Mariacompletarea declaratiei privind participarea cu noferta independenta conform ORD ANRMAP 314/1011certificat atestare fiscala ANAF si taxe locale care sa ateste lipsa datoriilor aperatorului economic pentru luna anterioara participarii la procedura de achizitie publica prezentarea certificatului constatator de la Registrul comertului in conditiile de valabilitare stipulate de organul emitentdin care sa rezulte denumirea operatorului economic, sediul, obiectul de activitate, asociatii, capitalul social. Operatorul economic care a prezentat documentul in copie in situatia in care va fi clasat pe primul loc va avea obligatia sa prezinte documentul in original la solicitarea autoritatii contractante inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului sa fie mai mare sau egala cu 2000000 leiPrezentarea bilanturilor financiar contabile la 2008, 2009 si 2010.Prezentarea fisei cu informatiile generale privind cifra medie de afaceriPentru alte ;onede se va lua in calcul cursul mediu BNR din anul respectiv
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: experienta similara in domeniul lucrarilor de constructii de drumuri de menim 1000000 lei fara TVA . Se solicitaprezentarea a cel putin un contract cu obiect similar sau a cel mult 3 contracte cu obiect similar in valoare/valoare cumulata de cel putin 1000000 lei fara TVAprezentarea copiilor dupa elemente relevante dinminim 1 maxim 3 contracte de executie de drumuri din care sa rezulte partile, obiectul contractelor, pretul si semnaturile., Utilaje. Ofertantul va face dovada detinerii utilajelor si echipamentelor specifica conform proiectului tehnic.Se solicita dovada detinerii sub orice forma a urmatoarelor utilaje: autobasculanta, cilindru compactor pe pneuri, cilindru compactor lis, incarcator frontal, autogreder, buldoexcavator, repartitor asfalt, Personal. Ofertantul va face dovada ca detine personal specializat sau isi va lua angajamenttul ca va asigura personalul tehnic de specialitate pentru urmatoarele categorii de personal: - inginer absolvent CFDP- responsabil tehnic cu executia lucrarii- responsabil cu controlul calitatii- manager de mediuPozitiile solicitate sunt indispensabile pentru realizarea contractului, avand in vedere tehnologia aplicata la lucrare, respectarea normelor de calitate in constructii si a normelor de mediu.Completarea formularului privind efectivul mediu de personalCompletarea formularului privind personalul tehnic de specialitate- CV uri , copii dupa atestate, diplome si certificate profesionale.- angajamentul operatorului economic ca va incheia contracte cu persoanele desemnate in situatia in care va fi declarat castigator sau prezentarea copiilor dupa contractele de munca sau colaborare certificare in managementul calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent pentru lucrari de constructii., certificare in managementul de mediu ISO 14001.2005 sau echivalent pentru lucrari de constructii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara. Pentru cel mai scazut pret se vor acorda 60 de puncte. Pentru alte oferte se va aplica formula: Punctaj oferta= pretul cel mai scazut/pret oferta x 60
perioada de garantie
40
Descriere: garantia minimasub care oferta va fi declarata neconforma este de 24 de luni iar cea maxima peste care nici o oferta nu va primi punctaj suplimentar este de 48 de luni. Oferta cu cea mai lunga durata de garantie va primi 40 de puncte. Pentru alte oferte se va aplica formula: punctaj oferta = durata oferta / durata cea mai lunga x 40
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: dksponibila integral in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 10:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer