Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare prin asfaltare str. Pacii, str. Luceafarului si str.Muncii, in comuna Sabaoani, judetul Neamt


Detaliu pentru invitatia numarul 352499
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SABAOANI (CONSILIUL LOCAL)
Numar invitatie: 352499/12.08.2013
Denumire contract: Modernizare prin asfaltare str. Pacii, str. Luceafarului si str.Muncii, in comuna Sabaoani, judetul Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SABAOANI (CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 2613800, Adresa: str. Orizontului nr. 56, sat Sabaoani, comuna Sabaoani, jud. Neamt, Sabaoani, Telefon: 0233735009, Fax: 0233735183
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Orizontului nr. 56, sat Sabaoani, comuna Sabaoani, jud. Neamt, Sabaoani, Romania, cod postal: 617400, telefon: +40 233735009, fax: +40 233735183, persoana de contact: CLAUDIU MACINCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Orizontului nr. 56, sat Sabaoani, comuna Sabaoani, jud. Neamt, Sala de sedinte a Consiliului Local Sabaoani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare prin asfaltare str. Pacii, str. Luceafarului si str.Muncii, in comuna Sabaoani, judetul Neamt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1.Obiectul contractului de achizitie publica este "Modernizare prin asfaltare str. Pacii, str. Luceafarului si str.Muncii, in comuna Sabaoani, judetul Neamt".2.Valoarea estimata a contractului de lucrari este in suma de 2.118.142, 03 lei fara TVA cuprinzand si cuantumul procentului aferent cheltuielilor "diverse si neprevazute?, respectiv suma de 2.116, 03 lei fara TVA reprezentand un procent de 0, 1% din valoarea estimata a contractului stabilit de proiectant in Devizul general.Valoarea estimata a contractului de lucrari fara includerea cheltuielilor "diverse si neprevazute? este de 2.116.026, 00 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 118, 142.03 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 20000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia pentru participare se va constitui in lei, intr-o forma la alegerea operatorului economic, din cele enumerate mai jos: a) prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO58TREZ4925006XXX001393 deschis la TREZORERIA Mun.Roman (codul fiscal al autoritatii contractante: 2613800) b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta. Ofertele depuse fara dovada platii garantiei de participare vor fi respinse. Returnarea garantiei de participare se va face dupa incheierea contractului cu ofertantul castigator, in baza unei solicitari scrise, conform art.88 din HG 925/2006.Pt. IMM se aplica legea 346/2004.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul depunerii unei contestatii la CNSC ca nefondata, se va retine suma de 5896.03 lei cf. art.278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului, fara TVA.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu art. 90 alin 3.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie de eligibilitate - Formularul 42. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta OUG 34/2006 - Se va prezenta: Formularul 5.Certificatele constatatoare (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si a impozitelor si taxelor catre stat, contributiei pentru asigurarile sociale de stat, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Observatie: Daca se confirma faptul ca oricare dintre situatiile enumerate in art. 180 si/sau art. 181 din OUG 34/2006, i se aplica unuia dintre ofertanti, sau oricaruia dintre membrii (partenerii) unei asocieri in parte, oferta respectiva va fi respinsa ca inadmisibila.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formularul 6 ? in original.4. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34 / 2006 - Formular 8 ? in original. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa depuna acest formular.Lista persoanelor cu functii de decizie in Comuna Sabaoani: ing. Dascalu Valeria ? primar, ing. Antoci Iosif ? viceprimar; ec. Robu Maricica ? secretar; ec. Macinca Claudiu - contabil sef, ec. Pal Iuliana ? Taxe si Impozite, sing. Ciobanu Aneta ? compartiment Urbanism, ec. Colta Daniela ? responsabil achizitii publice.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 19 ? in original.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia personala a candidatului sau ofertantului se demonstreaza de fiecare asociat in parte Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent), din care sa rezulte: (i) denumirea completa, (ii) durata de functionare, (iii) sediul social, (iv) asociati/actionari, (v) persoane imputernicite/administratori, (vi) domenii de activitate, (vii) subunitati/sedii secundare, (viii) activitati autorizate, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice straine se vor depune documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte competenta persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentei achizitii, in conformitate cu prevederilelegale din tara in care ofertantul este stabilit.Atentie: Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul ? insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani sa fie cel putin egalacu suma de 3.000.000 lei.Conform art. 16, alin. 2) din Legea 346/2004 intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice sifinanciare a ofertantului si care sa sustina cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani declarate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor Lucrari executate in ultimii 5 ani calculati pana la datalimita de depunere a ofertelor.2.Prezentarea ca experienta similara executarea in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor a cel putin unui(1) contract sau maxim trei(3) contracte de lucrari similare(lucrari de constructii/reabilitare/ modernizare de drumuri)a caror valoarea cumulata sa fie in suma de minim 2.000.000 leifara TVA.Pentru a face dovada executarii contractelor de lucrari prezentate ca experienta similara, ofertantul va prezenta in copii lizibile semnate si stampilate cu mentiunea ?conform cu originalul? urmatoarele documente: paginile relevante din contractele care se doresc a fi luate in considerare pentru demonstrarea experientei similare/ procese-verbale de receptie/recomandari/ documente constatatoare) din care sa reiasa partilecontractante, obiectul si valoarea contractului.Atentie: Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte: - cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2008 este 3, 6827 lei-cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2009 este 4, 2373 lei-cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2010 este 4, 2099 lei-cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2011 este 4, 2379 lei-cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2012 este 4, 4560 lei-cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2013 este 4, 3882 lei., Resurse umane capabile sa asigure indeplinirea corespunzatoare a contractului1.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;2.Informatii privind personalul tehnic de specialitate.Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum siale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari -prezentare CV-uri, diplome, atestate., Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile , echipamenteletehnice , mijloacele de transport etc.pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare a contractului(dotare proprie, inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie)insotita de Lista cuprinzand cantitatile de utilaje instalatii si echipamente tehnice pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare a contractului., Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si decatre o alta persoana juridica. Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care il sustine, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionale va dovedi ca nu se afla in situatia excluderii din procedura de atribuire, prin completarea Formularelor 4 si 5. Informatii privind managementul calitatii ISO 9001 sau echivalent., Dovada implementarii unui sistem de management al mediului conform standardului ISO 14001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.08.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 23.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2013 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer