Achizitie publica - MODERNIZARE PRIN ASFALTARE STRADA MAC RADULESCU, COMUNA SERBANESTI, JUDETUL OLT
Detaliu pentru invitatia numarul 325391
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325391/27.04.2012
Denumire contract: MODERNIZARE PRIN ASFALTARE STRADA MAC RADULESCU, COMUNA SERBANESTI, JUDETUL OLT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SERBANESTICod fiscal: 5139850, Adresa: COMUNA SERBANESTI, JUDETUL OLT, serbanesti, Telefon: 0249484001, Fax: 0249484001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA SERBANESTI, JUDETUL OLT, serbanesti, Romania, cod postal: 237450, telefon: +40 249484001, fax: +40 249484001, persoana de contact: BARBU MIREL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA SERBANESTI, JUDETUL OLT, SAT SERBANESTI, STR. DUMITRU POPOVICI NR. 139, SEDIUL PRIMARIEI SERBANESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE PRIN ASFALTARE STRADA MAC RADULESCU, COMUNA SERBANESTI, JUDETUL OLT
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare prin asfaltare strada Mac Radulescu, comuna Serbanesti, Judetul Olt, ce face legatura intre DJ546A si DJ546B, cu caracteristicile: - lungimea strazii ? 557, 0 m;
- parte carosabila ? 5, 50 m, cu rigola triunghiulara, proiectata cu h=0, 30 m din pamant;Sistemul rutier proiectat pe aceasta strada va avea urmatoarea alcatuire atat pentru partea carosabila cat si pentru acostamente astfel: - 4, 0 cm beton asfaltic strat de uzura (conform SR174/1/2009)- 6, 0 cm mixtura asfaltica strat de baza (conform SR7970/2001)- 10, 0 cm fundatie din balast;Accesele la proprietati se vor executa din tuburi din beton Ø = 300 mm si l=5, 00 m in numar de 27 buc pe partea dreapta a strazii si 20 buc pe partea stanga a strazii; Tuburile sunt din beton prefabricat cu Ø = 300 mm necesar pentru poarta mare L= 4, 00 m si poarta mica l=1, 00 m, asezandu-se pe un strat din balast cu h= 15, 0 cm, iar peste ele se asterne un strat de baza tip AB2 cu h= 6, 0 cmsi un strat de uzura de tip BA16 cu h= 4, 0 cm. Din cele 47 de accese la proprietati un numar de 13 accese sunt amenajate urmand a se amenaja un numar de 34 accese, 17 buc pe stanga strazii si 17 pe dreapta strazii.Acostamentele proiectate sunt din pamant si au latimea de 2 x 0, 25 m iar partea carosabila este de 5, 50 m. Scurgerea apelor in lungul strazii atat pe stanga cat si pe dreapta se va asigura prin rigole triunghiulare cu h=30 cm din pamant, iar in dreptul acestora se vor realiza podete tubulare cu Ø = 300 mm si L= 5, 00 m.Scurgerea apelor la intersectia cu drumurile laterale ( 2 pe partea dreapta si 3 pe partea stanga a strazii) se va realiza prin executarea de podete tubulare cu Ø = 500 mm si lungimi egale cu latimea partii carosabile a fiecarui drum lateral. Scurgerea apelor la intersectiile cu cele doua drumuri judetene DJ546A si DJ546B se va realiza prin executarea de podete tubulare cu Ø = 800 mm si lungime L=10, 0 m cu camera de cadere si rigola trunghiulara cu h=30cm, pereata pe lungime de 18, 80 mpe dreapta si 15, 0 m pe stanga strazii la intersectia cu DJ546A si de 20, 0 m cu camera de cadere in amonte si cu rigolatriunghiulara pereata din beton cu h=30 cm cu L= (15, 0 +15, 0) m la intersectia cu DJ 546B.Sistemul rutier proiectat pe cele 5 drumuri laterale in lungime totala de 131, 50 m are caracteristicile: - 4, 0 cm BA16 beton asfalticbogat in cribluri- 6, 0 cm AB2 strat de baza cu agregate sortate din balast;
- 25, 0 cm fundatie din balast, pe existent pamant;
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 389, 533 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7.790, 00 LEI. Cu declaratie tip IMM: 3.895, 00 LEI. Modalitate de constituire: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante - Formularul 11. b)ordin de plata in contul autoritatii contractante. Garantia de participare se va vira in contul RO78TREZ5065006XXX002396 deschis la Trezoreria Municipiului Slatina, cod fiscal 5139850 insotit de confirmarea bancii emitente pentru efectuarea platii; c)Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine o suma conform art. 278¹, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Se va constitui GBE, in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., prin retineri succesive din situatia de lucrari sau GBE se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul retinerilor succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - contractantul va deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 1% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 1 ;Se va prezenta Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Se va prezenta cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti.?;Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonantaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Acei operatori economici care au grafice de reesalonare aprobate de catre institutiile abilitate indeplinesc cerinta minima de calificare iar AC are obligatia de a accepta acele certificate.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 2 ;Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului nr. 3 ;Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 4 ;Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 5 ;Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt conducatorul autoritatii contractante si presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluare.In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Peligrad Titi ? PrimarIspas Florea ? ViceprimarIlie D. Florin ? SecretarAmza Ilie ? ContabilBarbu Mirel ? Inspector achizitii publicePopescu Constanta Sabina ? Consilier juridicInformatii referitoare la persoanele cu functii de decizie pot fi obtinute accesand pagina web www.primariaserbanesti.judetulolt.ro Persoane juridice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: 1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca: - este autorizat sa desfasoare activitatile din obiectul achizitiei, respectiv in domeniile de activitate: lucrari de constructii a drumurilor conform Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Documentul sa fie eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelorDocumentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul, pentru partea din contract pe care o realizeaza conform prevederilor Acordului de asociere;b. Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.Persoane juridice / fizice straineOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) operatorul economic este autorizat, in conditiile legislatiei statului in care isi are sediul, sa desfasoare activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii respectiv: lucrari de constructii a drumurilori) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: I) Operatorii economici vor face dovada indeplinirii cerintei obligatorii privind situatia economica.II) Declaratie privind cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani ? minim 779.000, 00 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat: - cel putin un contract sau cel mult doua contracte similare cu obiectul contractului ? asfaltare drumuri in valoare minima de 389.000, 00 lei, Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de: - buldoexcavator- autogreder- cilindru compactor- rapartizator/finisor mixturi asfaltice- autogudronator- macara pe pneuri- autobasculante- autobetoniere, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.- Un Sef santier ? inginer constructii drumuri si poduri cu experienta profesionala in domeniul lucrarilor constructii/modernizare drumuri, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- un Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT in domeniul constructii drumuri ;
- un Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor- numit prin decizie ? inginer/subinginer constructii- un responsabil cu sanatatea si securitatea in munca si PSI- se prezinta documente doveditoare ale atestarii in domeniu cu experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;Cerinte obligatorii: Nu se accepta nominalizarea unui singur specialist pentru doua sau mai multe pozitii d, Informatii privind subcontractantii si asociatiiOfertantii asociati/subcontractanti vor prezenta declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 5, semnata de reprezentantul legal, stampilata si datata.Ofertantul va completa si va semna formularul 12 cu subcontractantii si specializarea acestora.Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contracta Standard de protectie a mediuluiCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul lucrari de constructii drumuri.In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere., Standarde de asigurare a calitatiiCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul lucrari de constructii drumuri.In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA ESTE DISPONIBILA PRIN MIJLOACE ELECTRONICE PRIN INTERMEDIUL OPERATORULUI SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 15:11