Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare prin asfaltare strazi sat Prunisor, comuna Prunisor, judetul Mehedinti


Detaliu pentru invitatia numarul 353571
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA PRUNISOR
Numar invitatie: 353571/10.09.2013
Denumire contract: Modernizare prin asfaltare strazi sat Prunisor, comuna Prunisor, judetul Mehedinti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PRUNISORCod fiscal: 4484485, Adresa: strada Principala, Prunisor, Telefon: 0252339013, Fax: 0252339013
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Principala nr.1, Prunisor, Romania, cod postal: 227390, telefon: +4 0252339013, fax: +4 0252339013, persoana de contact: ELENA VINTILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Principala nr.1, Prunisor, Romania, cod postal: 227390
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare prin asfaltare strazi sat Prunisor, comuna Prunisor, judetul Mehedinti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarea se afla amplasata in sat Prunisor, comuna Prunisor si are ca scop modernizarea prin asfaltare a 6 strazi ce apartin satului Prunisor, cu o lungime totala de 2, 589km, valoarea estimata C+M=2189766, 00 lei iar eventualele cheltuieli aferente procentului de diverse si neprecazute 2% din valoarea estimata a contractului fara diverse ?i neprevazute sunt de 43794, 00 lei
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 233, 560 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare in valoare de 5969, 76 lei. In cazul in care ofertantul depune garantia de participare in alta valuta, data la care se face echivalenta lei/alta valuta va fi data de aparitie a invitatiei de participare, curs BNR (IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelor justificative corespunzatoare )..Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelorForma de constituire? In conformitate cu art 86 din HG 925/2006 sau? ordin de plata in contul RO77TREZ46121300205XXXXX deschis la Trezoreria Drobeta Turnu Severin, judetul MehedintiNota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 2781 din O.U.G. 34/2006, suma de: 5950 lei din garantia de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din pretul contractului fara TVAGarantia de buna executie se const., in conf. cu prev. art. 90 din HG 925/2006, prin deschiderea unui cont la Trezoreria Dr. Tr. Severin, jud Mehedinti in favoarea autoritatii contractante unde se va depune garant integral sau prin depunerea initiala a unei sume repr 0, 5% din valoarea contr si retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute de H.G. nr.1045/2011.(IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr.346/2004 cu cond. prezentarii doc. just. corespunzatoare). Of declarat castigator are obligatia de a const. garantia de buna ex. a contr. in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contr., sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prev. art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Formular 1 - ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din ordonanata de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006In cazul asocierii, fiecare asociat tr sa prezinte Formularul 1.In cazul in care of beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 1.-Cazier judiciar, cu valabilitate raportat la data limita de depunere a ofertelor-Cazier fiscal, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare termenului limita de depunere a ofertelor. Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006-Formular 2-?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006In cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 2.Tertul/tertii sustinator/ sustinatori sustinatori trebuie sa dovedeasca neincadrarea in prevederile art. 181 lit a, c1 si d asa cum este prevazut in art. 186 si art. 190- Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare termenului limita de depunere a ofertelor. Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006- Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale ? emis deConsiliul Local Serviciul Public Impozite si Taxe Locale, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare termenului limita de depunere a ofertelor. Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006Documentele Se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?.Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local.Formular 3-?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Formular 4-Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaFormular 5-?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006?Persoane cu functie de decizie sau implicate in prezenta pocedura: Primar Covlea Nandi, Secretar: Mihart Gheorghita, Contabil: Vintila Elena, Consilieri locali: Ceausu Maria, Iovanica Roman, Stanciu Traian, Muclea Iulian, Brujian Sorin, Lungu Aurelian, Mura Vasile, Benta Viorel, Matei Gabriel, Gruita Petrisor, Calagiu Constantin.In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului, are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant). Operatorul economic participant la procedura trebuie sa fie legal inregistrat si autorizat sa execute lucrari de constructii ce fac obiectul contractului de achizitie publicaCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?, iar informatiile cuprinse in acesta sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei), din care sa rezulte domeniul principal/secundar de activitate al operatorului economic, codul CAEN aferent acestora.Persoane juridice /fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suf pentru realiz unui cash-flow de executie a lucrarii, , in valoare de cel putin 729922, 00 lei, pe o perioada de 2 luni conform Ordin 509/2011 al presedintelui ANRMAP. Termenul deexecutie este de 6 luni.Scrisoare bonitate, scrisoare de confort bancar, orice alt document eliberat de banca din care sa reiasa indeplinirea cerintei - in original. Declaratie pe propria raspundere a ofertantului ca in cazul semnarii contractului va incheiao asigurare a lucrarilor., Media cifrei medii de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza din ultimii 3 ani solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de minim/cel putin 4.000.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie care sa identifice beneficiarii, indifferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti private, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Prin aceste certificari ofertantul va face dovada ca a executat cel putin un contract in ultimii 5 ani in valoare de minim 2100000lei., Personal minim necesar: -1 sef santier inginer constructii cai ferate, drumuri poduri; -1 responsabil tehnic cu executia pentru domeniul drumuri (RTE); -1 sef punct lucru inginer /subinginer constructii cai ferate, drumuri poduri; -1 inginer inginerie sanitara si protectia mediului; -1 responsabil cu controlul tehnic de calitate pentru domeniile drumuri si produse pentru constructii (atestat sau decizie interna de numire);, Pentru pers nominalizate a fi angajate in cadrul contractului se vor prezenta documentele solicitate.In cazul unei asocieri cerintele privitoare la personalul de specialitate si de asigurare a calitatii pot fi indepl si prin cumul de catre grupul deopi ec asociati.Of pot prezenta si alte doc care sa le certifice competentele profesionale si de management, Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune op ec pentru indepl. corespunzatoare a contr de lucrari? Utilajele, mijloacele de transport si dotarile minime solicitate sunt: Statie/ statii asfalt autorizata/autorizate conf legii, statie de producere betoane autorizata conform legii; Compactor pe pneuri; Cilindru compactor; Autobasculante transport asfalt; Repartizator mixturi asfaltice;Autobetoniera., Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraIn cazul in care pt indeplinirea contr nu este necesara subcontractarea, op ec va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare, in conf cu prev art. 11 alin. (7) din H.G. 925/2006, pt partea lor de implicare in contr care urmeaza sa fie indeplinit AC va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitie publica se va face numai prin acordul AC si cu conditia de a nu modificapropunerea tehnica si financiara prezentata initial.In cazul in care un grup de op ec depun oferta comuna aceasta cerinta trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului, Tert sustinator(daca este cazul)In cazul in care cerintele de calif ref la sit ec si fin si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angajament ferm al persoanei respective, conform modificarilor introduse de Legea 193/2013 de aprobare a OUG 77/2012, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp of. resursele invocate.Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr.925/2006.Pers care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atribuire, conf prev art.180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d), art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de of castigator va face face parte integranta a contr de achizitie publica. Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001, Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de protectie a mediului, respectiv detine certificare ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul (60 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul total se acorda astfel: a)Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;
Termenul de executie
20
Descriere: Pentru cea mai mica durata de executie se acorda 20 puncte; TE va fi exprimat in luni. TE maxim acceptat este de 6 luni. Ofertele cu un TE mai mare de 6 luni vor fi considerate neconforme. Ofertele cu un TE mai mic de 4 luni, termen considerat minim realist, nu vor fi punctate suplimentar
Garantia acordata lucrarii
20
Descriere: Garantia acordata lucrarilor se va exprima in luni. Durata minima acceptata (sub care oferta va fi considerata neconforma) este de 12 luni, iar durata maxima - 60 de luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.09.2013 12:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer