Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare prin betonare drumuri locale in comuna Candesti, judetul Botosani? - pentru proiectul ?Imbunatatirea infrastructurii de transport intre judetul Botosani si regiunea Cernauti: Modernizare prin betonare drumuri comunale transfrontaliere Comun


Detaliu pentru invitatia numarul 343297
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CANDESTI
Numar invitatie: 343297/01.03.2013
Denumire contract: Modernizare prin betonare drumuri locale in comuna Candesti, judetul Botosani?- pentruproiectul ?Imbunatatirea infrastructurii de transport intre judetul Botosani si regiunea Cernauti: Modernizare prin betonaredrumuri comunale transfrontaliere Comuna Candesti ?Botosani(Romania)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CANDESTICod fiscal: 15676397, Adresa: CANDESTI, BOTOSANI, Candesti, Telefon: 0231625519, Fax: 0231625530
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CANDESTI, BOTOSANI, Candesti, Romania, cod postal: 717262, telefon: +40 231625519, fax: +40 231625530, persoana de contact: Giuraniuc Niculai
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Candesti, judetul Botosani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare prin betonare drumuri locale in comuna Candesti, judetul Botosani?- pentruproiectul ?Imbunatatirea infrastructurii de transport intre judetul Botosani si regiunea Cernauti: Modernizare prin betonaredrumuri comunale transfrontaliere Comuna Candesti ?Botosani(Romania)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectul implica lucrari de modernizare a unor drumuri locale, in lungime de 8, 31 km- pentruproiect ?Imbunatatirea infrastructurii de transport intre judetul Botosani si regiunea Cernauti: Modernizare prin betonaredrumuri comunale transfrontaliere Comuna Candesti ?Botosani(Romania)Valoarea estimata, 5827750Lei, fara TVA.Valoarea estimata a contractului fara cuantumul afarent procentului de diverse si neprevazute este de 5650867 lei, fara TVA. Valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute este de 176883 lei, fara TVA, ce va fi decontata doar in cazul aparitiei de cheltuieli care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului, si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica.Data pentru care se determina echivalenta RON/EURO: 1 EUR =4.3848 RON echivalent ptfebruarie 2013
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 827, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului.Cuantumul garantiei este de110.000lei. Perioada de valab.a GP = per.de valab. a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valab. ofertei per. de valab.a GP va fi prelungita in mod coresp. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.GP se constituie in conf. cu art.86 din HG 925 /2006 prin: - virament bancar sau printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc.de atrib.-a unui ordin de plata in contul achizitorului (RO53TREZ1175006XXX000095deschis la Trezoreria Dorohoi, cod fiscal15676397, ), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;Aut.contr. are dreptul de a retine G.P. in sit. prev. la art. 87 din HG 925/2006, iar in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata , se va retine contestatorului din GP, in conf. cu preved. art.278^1, alin (1) , lit b) din OUG 34/2006.In masura in care instanta competenta admite plangerea formulate impotriva deciziei CNSC de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata. Restituirea GP se face in conf cu preved. art. 88 din HG 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada GP in cuantum si forma precizata vor fi respinse ca inacceptabile. In cazul IMM-lor care participa la proced.de atribuire, acestea pot beneficia de prev. Legii nr. 346/2004, art.16, alin 2 si vorprez. anexat GP o Declaratie pe propria raspund. privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. Ptr. garantia constituita in alta moneda se va avea in vedere curs BNR la data publicarii invitatiei de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul Garantiei de buna executie constituite va fi de 10% din pretul contractului fara TVA. In cazul ofert IMM conf Legii nr. 346/2004 gar de buna exec se const in proc de 50%. Mod de const a Gar de buna exec in conf cu preved. art. 90 din HG 925/2006: Printr-un instr de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asig.Daca partile convin, gar de buna exec se poate const si prin retineri succesive. In acest caz, contractant are oblig de a deschide la Unit Trez Stat un cont la dispoz AC conf H.G. nr. 1045/19.10.2011. Suma init care se depune de catre contract in cont nu treb sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Eliberarea gar de buna executie: - 70% din valoarea garantiei in termen de 14 zile de la data incheierii PV de recep la term lucr, iar riscul ptr vicii ascunse este min. in baza unei solic scrise din partea Exec;
- 30% din val garantiei, la exp per de gar a lucr exec, pe baza PV de recep finala, in baza unei solic scrise din partea Exec;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: -Completarea formularului F4 din Sectiune Formulare- declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G.nr.34/2006).Atentie: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: 1.- Completarea formularului F5 din Sectiunea formulare- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUGnr.34/2006;2.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic (doar punctul/puncte de lucru implicate in derularea contractului), care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Se vor prezenta formularele tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul;3.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de autoritatile locale unde ofertantul are sediul social(doar pentru punctul /puncte de lucru implicate in derularea contractului)- Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul?;Atentie! Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora prin prezentarea documentelor doveditoare ian original sau copie semnata si stampilata cu mentiune?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Atentie: -Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni , conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat (prezentarea formularului F5 si a certificatelor de atestare fiscala).- Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii? eliberate de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (in luna anterioara celei in care se depun ofertele ).Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?la care se va atasa traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: -Completarea formularului F6 din Sectiunea formulare-?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?;Atentie: In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va copleta formularului F7 din sectiunea formulare. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: -1.d-l Ciornodolea Constantin ? primarul comunei2.d-l Niculai Giuraniuc- viceprimarul comunei3.d-na Caliman Cristina Monica ? secretarul comunei4.d-l Patenschi Nicolaie Stelian - contabil sef5.d-l Hanceriuc Adrian - consilier6.d-l Munteanu Dragos - consilier7.d-na Seucaliuc Veronica - consilier8.d-l Vasilcau Ioan - consilier9.d-l Voloseniuc Gheorghe - consilier10.d-l Gramada Aurel - consilier11.d-l Iavorenciuc Dumitru - consilier12.d-na Fera Sanda - consilier13.d-l Cotofrec Stefan - consilier14.d-l Onisor Emil ? consilierAtentie: In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant si tert sustinator).Atentie- Ofertantul/ candidatul/ ofertantul asociat/ subcontractantul/ tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/ sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69, lit. a)din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.ATENTIE: 1. In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul sau oricare dintre asociati, daca este cazul, se afla in una din situatiile prevazute la art.180, art. 181, art. 69^ 1 din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare sau de Ordinul 314/2010 al ANRMAP, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ce face obiectul prezentei proceduri.2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere , o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1A. Persoane juridice/fizice romaneDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial , din care sa rezulte ca: a)-ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii.b) -informtiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Atentie: a. Obiectul contractului prezentei proceduri trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.b. Certificatul constatator va fi prezentat in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .c. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.d. In cazul ofertantului declarat castigator, autoritatea contractanta va solicita acestuia inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata.B. Persoane juridice /fizice straineCerinta nr. 1Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte competenta persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentei achizitii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Atentie: a. Documentele sa fie valabile la data la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul ? insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.b. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani pentru sustinerea cifrei medii de afaceri globale declarate sau prezentarea altor documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului., Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu suma de 11.300.000 lei .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraExecutia de lucrari similar celor care fac obiectul achizitiei in ultimii 5 ani.1.Prezentareaprincipalelor lucrari exec. in ultimii 5 ani .2. Executarea unorlucrari similar cu cele care fac obiectul achizitiei, in valoare de minim 5.000.000 lei executate in ultimii 5 anidovedita prin suma de maxim 2 contracte. Se solicitacertificari de buna executie pentru cele doua lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;Modalitatea de indeplinire: 1.- Completarea si prezentarea Formularului 9?Declaratie + Lista princ.lucr.exec. in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor?.2.Se va completa formularul de Experienta similara Formularul 10 -pentru fiecare contract de lucrari in parte;Ptr.a face dovada exec. contract/ contractelor de lucrari prezentate ca exp.similara, se va prezenta in copii pagini relevante din contracte, lizibile semnate si stampilate cu mentiunea ?conform cu originalul?sau certif.constatatoare sau PV receptie la terminarea lucrarilor.Atentie: Cursul mediu BNR/EURO: - cursul mediu BNR leu/euro pt anul 2008 este 3, 6827 lei-cursul mediu BNR leu/euro pt anul 2009 este 4, 2373 lei-cursul mediu BNR leu/euro pt anul 2010 este 4, 2099 lei-cursul mediu BNR leu/euro p pt anul 2011 este 4, 2379 lei- cursul mediu BNR leu/euro p pt anul 2012 este 4, 456 leiNote: a. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind experienta similara va fi indepl. in intregime de catre un singur tert sustinator conform Anexei nr.2 la Ordinul 509 al A.N.R.M.A.P priv. formularea crit. de calif. si selectie, publicat in M. Of. al Romaniei, partea I, Nr.687/28.09.2011, in baza unui Angajament Tert tehnico-profesional, incheiat in forma autentica.si documente care sa confirme sustinerea ofertantului.b. Cerinta privind experienta similara nu poate fi indepl. de catre eventualii subcontractanti conform Anexei nr.2, Declaratie privind capac.prof.si dotarea cu personal de specialitate1.-?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani?;2.-Inf.priv.pers.de conducere si personalul desemnat si implicat direct;3.-Dovada asigurarii de catre ofertant a: - 1 Responsabil Tehnic cu Executia (RTE), pentru cerinta esentiala, - min. 1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate-1 Sef de santier ?-diploma de studii superioare Facultatea de Cai Ferate, Drumuri si PoduriPt personalul solicitat, specialisti si muncitori se vor prezenta de catreofertant: a)- copie dupa atestate - copie semnata si stampilata de catre ofertant cumentiunea ?conform cu originalul?;b)-Declaratia de disponibilitate conform Formularului F14 din sectiunea Formulare-in original.c)- diplomele de studii/ autorizari/ certificated)- curiculum vitae EuropassModalitatea de indeplinire: 1) Completarea si prezentarea Formularului 12 ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani?;2)Completarea si prezentarea Formularului 13 ?Informatii privind personalul de conducere si personalul desemnat si implicat direct pentru executia si indeplinirea contractului ce faceobiectul prezentei proceduri;3) Pentru tot personalul solicitat, specialisti si muncitori se vor prezenta de catre ofertant: a)- copie dupa atestate - copie semnata si stampilata de catre ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?;b)-Declaratia de disponibilitate conform Formularului F14 din sectiunea Formulare-in original.c)- diplomele de studii/ autorizari/ certificated)- curiculum vitae Europass, Informatii privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile necesare pentru indeplinirea contractului.Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima dispunerea (sub orice forma, in propr. sau inchiriere, contr. de colaborare/prest.serv, etc) cel putin a urm. utilaje: - Statie/statiide betoane - 1 buc., - Laborator, minim gradul II - min.1 buc.-Cilindru vibrocompactor - min. 1 buc.- Autobasculante - min. 2 buc.- Autogreder? min.1 buc.- Cife de transport beton min 2 bucIn cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Prezentare- Formularul 13 din Sectiunea Formulare .Modalitatea de indeplinire: Pentru toate utilajele se vor depune copii ale documentelor privind dispunerea, respectiv contracte de vanzare-cumparare /facturi pentru cele aflate in proprietate sau contracte de inchiriere, de colaborare/prestari servicii, etc, cu mentiunea ?conform cu originalul.Pentru statia de betoane, se vor depune copii ale documentelor privind dispunerea, respectiv contracte de vanzare cumparare/ facturi sau contracte de inchiriere, de colaborare/prestari servicii, etc, cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru utilajele inchiriate si pentru cele pentru care dispunerea se demonstreaza prin contract de colaborare/prestari servicii, la ofertare se poate prezenta un precontract (acord) de inchiriere/colaborare/prestari servicii, urmand ca, pana la data semnarii contractului de lucrari, sa se prezinte contractele ferme de inchiriere/colaborare/prestari servicii a utilajelor, Pentru mijloacele de transport (autobasculante) se vor prezenta: -dovada privind dispunerea, pentru cele aflate in proprietate sau contracte de inchiriere, de colaborare/prestari servicii, etc, cu mentiunea ?conform cu originalul?., Declaratie privind subcontractareaDeclaratie privind partea/ partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si datele de recunoastere a acestora - Formular 15-din Sectiune Formulare.Ofertantul- liderul Asociatiei va completa Formularul 15 ? din Sectiunea formulareAceasta lista va fi insotita si de acordurile de subcontractare-Formularul 17-Acord de subcontractare- din Sectiune formulareModalitatea de indeplinire: Ofertantul- liderul Asociatiei va completa Formularul 15 ? din Sectiunea formulareAceasta lista va fi insotita si de acordurile de subcontractare- Formularul 17- Acord de subcontractare- din Sectiune formulareIn cazul in care parti din contract urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita la incheiereacontractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Declaratie privind asociereaDeclaratie privind partea/ partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de asociati si specializarea acestora - Formular 15-din Sectiune Formulare.Ofertantul- liderul Asociatiei va completa Formularul 15 - Lista cuprinzand asociatii/ subcontractorii. Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere-Formularul 16 - Acord de asociere-din Sectiune formulareModalitatea de indeplinire: Se vor completa Formularele 15/16 din sectiunea formulare. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizaze din punct de vedere formal asocierea.Autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, iar Acordul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii contractante la data semnarii contractului.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si esteresponsabil in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa-I mentioneze, de asemenea, pe toti membrii din asociatie/ Consortiu pe intreaga durata a contractului.Acordul de asociere va indica participarea (in procente) la prestarea lucrarilor si tipul de lucrari care urmeaza a fi executate de fiecare dintre parteneri in cadrul parteneriatului.Nota: a. In cazul unei asocieri capacitatea tehnico-profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor. Prezentarea certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent valabile la data limita de depunere a ofertelor, Prezentarea certificatului ISO 9001 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Garantia Lucrarii
20
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2013 20:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer