Achizitie publica - Modernizare PT Pui
Detaliu pentru invitatia numarul 336935
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336935/09.10.2012
Denumire contract: Modernizare PT Pui
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-205435, Fax: 0264-205429
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: b-dul Mihai Viteazu nr.79, Zalau, Romania, cod postal: 450135, telefon: +40 0260605702, fax: +40 0260605704, persoana de contact: Secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: b-dul Mihai Viteazu nr.79, Zalau, Romania, cod postal: 450135
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare PT Pui
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Montare LES 20kV cu cablu A2XS2Y 3x1x150/25mmp, 0, 05km. Montare PTAb 20/0, 4kV, 630kVA, LLT (fara transformator). Montare LES 0, 4kV ACYABY 3x185+95mmp, 3x150+70mmp, 3x50+25mmp, 3x35+16mmp, 0, 3km.
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 146, 467 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantumul de 2.929, 34 lei (1.464, 67 lei pt IMM). Mod de constituire: - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de: 90 de zile de la data LIMITA stabilita pentru depunerea ofertelor. Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare se va prezenta, la deschidere, in original. Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; Scrisorile de garantie bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania; - Act de garantare emis de catre o Societate de asigurare in favoarea autoritatii contractante; Instrumentul de garantare va fi intocmit in conformitate cu formularul 11; - Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul autoritatii contractante (SDEE Zalau); cont bancar RO48RNCB0214005546050001 deschis la BCR Zalau. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse la deschidere. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie publica.
Garantie de buna executie
Durata garantiei de buna executie este de cel putin 24 de luni. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari reprezinta 10% (respectiv 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului de lucrari fara TVA. Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - scrisoare de garantie bancara privind cuantumul valoric al garantiei de buna executie; valabilitatea scrisorii de garantie bancara va acoperi intreaga perioada de garantie de buna executie; Scrisoarea de garantie bancara va fi intocmita in conformitate cu formularul 18 ; - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreria Statului. - Acte de garantare emise de catre o Societate de asigurare in favoarea autoritatii contractante; Ofertantul va specifica in oferta, modul in care se va constitui garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil aprobat, completat cu toate formularele(10;20;30;40)., Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va anexa cel putin o recomandare din partea beneficiarilor, prin care sa se confirme modul de executare a lucrarilor., Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului., Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie de lucrari, Declaratie pe propria raspundere referitoare la partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora., Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea protectiei mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de executie de lucrari. Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Standarde de asigurare a calitatii: certificat ISO 9001 editia in vigoare, sau echivalent., Certificat ISO 14001 editia in vigoare, sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 07:35