Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare PTZ Caragiale, PTZ CT 5, Mun. Dej


Detaliu pentru invitatia numarul 352316
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Numar invitatie: 352316/08.08.2013
Denumire contract: Modernizare PTZ Caragiale, PTZ CT 5, Mun. Dej
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: +40 0264205435, Fax: +40 0264205425
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Taberei, nr.20, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400512, telefon: +40 264205336, fax: +40 264205704
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Taberei, nr.20, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400512, telefon: +40 264205336, fax: +40 264205704
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare PTZ Caragiale, PTZ CT 5, Mun. Dej
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Investitia 1 Modernizare PTZ Caragiale, Mun. DejValoarea investitie Modernizare PTZ Caragiale, Mun. Dej este de 234.336, 55 lei compunandu-se din valoarea estimata a lucrarii 232.016, 39 lei si valoarea cheltuielilor diverse si neprevazutein suma de 2.320, 16 lei , reprezentand un procent de 1 % din valoarea de baza. Cheltuielile diverse si neprevazute a fost definite de catre proiectant in devizul general aprobat.aprobat.Investitia 2. Modernizare PTZ CT 5, Mun DejValoarea investitie Modernizare PTZ CT 5, Mun Dej este de 236.743, 51 leicompunandu-se din valoarea estimata a lucrarii 235.565, 69 lei si valoarea cheltuielilor diverse si neprevazutein suma de 1.177, 82 lei , reprezentand un procent de 0.5 % din valoarea de baza. Cheltuielile diverse si neprevazute a fost definite de catre proiectant in devizul general aprobat.Valoarea totala estimata a achizitiei este de 471.080, 06 lei caompunandu-se din valorile estimate ale celo doua lucrari de baza ( 232.016, 39 lei + 235.565, 69 = 467.582, 08 lei ) si valoare cheltuielilor diverse si neprevazute( 2.320, 16 lei + 1.177, 82 ) in suma de 3.497, 98 lei, reprezentand in procent de 0.7481 % din valoarea estimata a lucrarilor de baza. Cheltuielile diverse si neprevazute a fost definite de catre proiectant in devizul general aprobat.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 471, 080.06 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
9.351, 62 lei (respectiv 4.675, 81 lei pentru IMM-uri). Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si va avea valabilitatea pe toata durata de valabilitate a ofertei ? 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare se va prezenta, la deschidere, in original Cont bancar RO35 RNCB 01060014 5309 0001 deschis la BCR Cluj. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate la deschidere Echivalenta leu/valuta se face tinand cont de cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare. In conformitate cu art.278^1, alin 1 si alin. 2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.247, 58 lei, daca contestatia este respinsa ca nefondata sau contestatarul renunta la contestatie.
Garantie de buna executie
10% (respectiv 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului de lucrari fara TVA.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: 1.prin instrumente de garantare emise in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devin anexa la contract; valabilitatea acestora va acoperii intreaga perioada de garantie de buna executie.; 2.Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, numai la Trezoreria statului; Ofertantul va specifica in oferta, modul in care se va constitui garantia de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1Declaratie privind eligibilitatea-formular A;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181- formular B;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: "conform cu originalul";Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: "conform cu originalul".Certificatele fiscalevor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Obligatiile catre bugetul de stat se considera indeplinite daca se incadreaza in prevederile art.9, alin(1) din Ord.509/2011. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi inacceptabile conform art.36 alin (1), lit.b) din HG nr.925/2006; Obligatiile de plapa a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate a fi indeplinite daca operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Formular A1-Persoanele din cadrul Autoritatii Contractante cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, conform prevederilor articolului 69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata, din cadrul FDEE TN sunt: Ilie Simion Tura? director general, Olivia Stanca- Director Economic, Marius Cristian Muresan? director Dezvoltare, Vasile Filip - Director Distributie, Mihaela Torje-Sef Serv.jr., Ada Sanda Lucia Pintican - Serv. Investitii, Maria Magdalena Mandrean-Sef Birou Disciplina Contractuala, Ioana Mihaiela Oltean- Sef Serviciu AchizitiiIn cadrul SDEE Cluj Napoca persoanele cu functie de decizie sunt: Director Ing. Vasile Farcas, Ing. Sef - ing. Sorin Muresan, ec. Marilena Bobos - Sef Serv. Contabilitate, ing. Ioan Bodea - SSMM, PSI, ec. Alina Voichita Maries - sef Serv. Financiar, ing. Maria Gainar - ing. SMCM, ing. Mihaela Meza - Sev Serv. CULI, ing. Lucian Haidu- ing. Serv. CULI.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010- completat in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare. Pentru persoane juridice romane : Certificat constatator- in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; informatiile din Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane fizice romane: - autorizatia de functionare, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (in copie nelegalizata).Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicari privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentulin original/copie legalizata.Atestat de C2A emis de ANRE, valabilitatea atestatelor se vor raporta la data limita de depunere a ofertelor Ofertantul castigator va avea obligatia reinoirii acestui atestat daca atestatul expira in perioada de executie a lucrarilor -In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil 31.12.2012 inregistrat, vizat/insotit de dovada depunerii la organele competente (cu formularele 10;20;30; si 40)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind asocierea Ofertantul va completa si depune, in original, Formularul D2 din Sectiunea Formulare. Asocierea va fi legalizata la notariat in cazul in care vor castiga licitatia. Cerintele de la cap. Situatia personala a candidatului ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.Cerintele de la cap. Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati., Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Ofertantul are obligatia de a preciza proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Ofertantul va completa si depune, in original, Formularul D1 din Sectiunea Formulare., Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Se va completa si depune, in original, Formularul E din Sectiunea Formulare., Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Experienta similara Se va completa Formular B4. Se vor prezenta certificate (de buna executie)/ documente pentru minim unu, maxim trei contracte de lucrari, emise sau contrasemnate de o autoritate contratanta ori de catre clientul privat beneficiar care sa indice valoarea, perioada si locul executiei si mentioneaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Se va prezenta, certificat ISO 14001/2005 sau alte certificate echivalente, emise de organisme independente, care sa confirme ca operatorul respecta standardul de protectie a mediului, Se va prezenta, certificat ISO 9001/2008 sau alte certificate echivalente, emise de organisme independente, care sa confirme ca operatorul respecta standardul de asigurare a calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 18.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2013 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer