Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare PTZ Complex Comercial Jibou


Detaliu pentru invitatia numarul 326923
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Numar invitatie: 326923/16.05.2012
Denumire contract: Modernizare PTZ Complex Comercial Jibou
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-205435, Fax: 0264-205429
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: b-dul Mihai Viteazu nr.79, Zalau, Romania, cod postal: 450135, telefon: +40 0260605702, fax: +40 0260605704, persoana de contact: Secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: b-dul Mihai Viteazu nr.79, Zalau, Romania, cod postal: 450135
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare PTZ Complex Comercial Jibou
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor inlocui celulele existente cu celule modulare: 2 celule de linie cu separator de sarcina cu CLP, 1 celula trafo cu separator de sarcina si sigurante fuzibile. Se va monta tablou de distributie 0, 4kV cu 15 circuite. Se va amenaja cladirea pentru montarea noilor echipamente.
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 95, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantumul de 1918 lei (959 lei pt IMM). Mod de constituire: - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de: 90 de zile de la data LIMITA stabilita pentru depunerea ofertelor. Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare se va prezenta, la deschidere, in original. Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; Scrisorile de garantie bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania; - Act de garantare emis de catre o Societate de asigurare in favoarea autoritatii contractante; Instrumentul de garantare va fi intocmit in conformitate cu formularul 11; - Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul autoritatii contractante (SDEE Zalau); cont bancar RO48RNCB0214005546050001 deschis la BCR Zalau.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate la deschidere. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie publica.
Garantie de buna executie
Durata garantiei de buna executie este de cel punin 24 de luni. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari reprezinta 10% (respectiv 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului de lucrari fara TVA. Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - scrisoare de garantie bancara privind cuantumul valoric al garantiei de buna executie; valabilitatea scrisorii de garantie bancara va acoperi intreaga perioada de garantie de buna executie;Scrisoarea de garantie bancara va fi intocmita in conformitate cu formularul 18 . - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreria Statului. - Acte de garantare emise de catre o Societate de asigurare in favoarea autoritatii contractante; Ofertantul va specifica in oferta, modul in care se va constitui garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari completari si prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (eligibilitatea)2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Formular B din Sectiunea IV.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP (Formularul A2 din Sectiunea Formulare).4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 (Formularul A1 din Sectiunea Formulare).Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: director ing.Filip Vasile, contabil sef ec.Hosu Anamaria, inginer sef ing.Balana Constantin, serv. juridic jr. Sorin Muresan, Serv. Management Calitate Mediu ing. Chende Adela, Serv. Contractare urmarire lucrari de investitii ing. Socaciu Sanda, Serv. Contractare urmarire lucrari de investitii ing. Pantea AdrianObservatie: Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantii / Candidatii / Ofertantii asociati / Subcontractantii / Tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.a.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul consolidat general (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice de Stat. Certificatul va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.(in original, copie legalizata sau copie copie lizibila cu mentiunea: conform cu originalul).b. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale ? eliberat de autoritatile locale. Certificatul va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.(in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: conform cu originalul).Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, conform art.36 alin.(1) lit.b) din HG 925/2006. Cerinte obligatorii: 1. Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data de deschidere a ofertelor.Documentul se va depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: conform cu originalul. Operatorul economic a carui oferta va fi declarata cistigatoare va prezenta certificatul emis de ORC in original.2. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea: conform cu originalul, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil/extras de bilant la 31.12.2010 completat cu toate formularele(10;20;30;40)., Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Atestat de tip C2Aemis de catre Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei (A.N.E.R.E.), valabil la data limita de depunere a ofertelor, ofertantul castigator va avea obligatia reinnoirii acestui atestat daca acesta expira in perioada de executie a lucrarilor., Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va anexa cel putin o recomandare din partea beneficiarilor, prin care sa se confirme modul de executare a lucrarilor., Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului., Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie de lucrari, Declaratie pe propria raspundere referitoare la partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora., Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica Standarde de asigurare a calitatii: certificat ISO 9001 editia in vigoare, sau echivalent., Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea protectiei mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de executie de lucrari.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer