Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE PUNCT TERMIC PT1 SI REABILITAREA RETELELOR TERMICE AFERENTE, MUNICIPIUL BRAD, JD. HUNEDOARA


Detaliu pentru invitatia numarul 355025
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRAD (PRIMARIA MUNICIPIULUI BRAD)
Numar invitatie: 355025/24.10.2013
Denumire contract: MODERNIZARE PUNCT TERMIC PT1 SI REABILITAREA RETELELOR TERMICE AFERENTE, MUNICIPIUL BRAD, JD. HUNEDOARA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRAD (PRIMARIA MUNICIPIULUI BRAD)Cod fiscal: 4374962, Adresa: STR. REPUBLICII NR.18, Brad, Telefon: 0254612665, Fax: 0254612669
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. INDEPENDENTEI NR.2, Brad, Romania, cod postal: 335200, telefon: +40 0254612665, fax: +40 0254612669, persoana de contact: CIRCO AUREL - VICEPRIMAR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. INDEPENDENTEI NR.2, Brad, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE PUNCT TERMIC PT1 SI REABILITAREA RETELELOR TERMICE AFERENTE, MUNICIPIUL BRAD, JD. HUNEDOARA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REALIZAREA ACESTUI OBIECTIV PRESUPUNE EXECUTIA URMATOARELOR LUCRARI: - REABILITAREA RACORD AGENT TERMIC PRIMAR LA PT1, MODERNIZARE PT 1, REABILITARE PARTIALA RETELE AGENT TERMIC SECUNDAR, A.C.M. SI RECIRCULARE A.C.M.Valoarea totala estimata este de 2226496 lei, din care: -cheltuieli pentru investitia de baza - 2089350 lei- cheltuieli pentru organizarea de santier - 32679 lei- cheltuieli diverse si neprevazute (5% din valoarea cheltuielilor pentru investitia de baza)- 104467 lei
II.1.6) CPV: 45232140-5 - Lucrari de constructii de conducte de incalzire urbana (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 226, 496 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 20000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare si se va constitui conf.art.86 din HG 925/2006 . Nota: Ofertantii cu statut de IMM-uri vor prezenta toate documentele legale care certifica acest lucru, acestia beneficiind de legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.(Formular 3) In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine contestataruluigarantia de participare, retinerea se va face in conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006 Garantia de participare se va constitui prin virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari.In cazul in care, garantia de participare se constituie in alta moneda, se va lua in considerare cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 3 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractului fara TVA (Formular 21)Garantia de buna executie se va constitui conform HG 925/2006 si HG nr.1045/2011. Ofertantii cu statut de IMM-uri vor prezenta toate documentele legale care certifica acest lucru, acestia beneficiind de legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.7 )Documentele solicitate vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )si certificate care atesta plata datoriilorla bugetul local si cel consolidat.3. Declaratie "Certificat de participare cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.8 )Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinatorPersoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: - CAZACU FLORIN - PRIMAR- CIRCO AUREL - VICEPRIMARMembrii comisiei de evaluare: - Circo Aurel - presedinte- Petrean Gabriela- membru- Ionescu Monica- membru- David Mihaela - membru- Trifan Florina- secretarMembrii comisiei de intocmire a documentatiei de atribuire: - Trifan Florina- Ionescu Monica Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.- Autorizatie ISCIR pentru montare, reparare la conducte metalice pentru abur si apa fierbinte avand PmaxIV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara - PENTRU CEL MAI SCAZUT PRET SE ACORDA PUNCTAJUL MAXIM
Durata de executie
20
Descriere: Pentru cea mai scauta durata de executie se va acorda punctajul maxim.Durata maxima de executie peste care oferta va fi considerata neconforma este de 10 luni. Durata minima realista sub care nici o oferta nu va fi punctata suplimentar este de 8 luni.
Perioada de garantie de buna executie a lucrarilor
10
Descriere: Pentru cea mai mare perioada de garantie de buna executie peste 24 luni se acorda punctajul maxim. Durata de garantie minim acceptata (sub care oferta va fi considerata neconforma) este de 24 de luni. Durata de garantie maxima realista (conform normativelor de specialitate) peste care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 60 luni
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2013 14:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer