Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizare puncte termice in municipiul Craiova-proiectare, automatizare, contorizare, inlocuire utilaje, echipamente si instalatii (proiectare + executie)?


Detaliu pentru invitatia numarul 336672
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Craiova
Numar invitatie: 336672/03.10.2012
Denumire contract: ?Modernizare puncte termice in municipiul Craiova-proiectare, automatizare, contorizare, inlocuire utilaje, echipamente si instalatii (proiectare + executie)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CraiovaCod fiscal: 4417214, Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Craiova, Telefon: 0251/415907 0722382962, Fax: 0251/411561
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Craiova-Centrul de Informare Cetateni, Str. A.I.Cuza nr.7, cod postal 200585, jud. Dolj, Romania, in atentia Serviciului Licitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.A.I.Cuza nr.7-Sala de sedinte Gheorghe Chitu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizare puncte termice in municipiul Craiova-proiectare, automatizare, contorizare, inlocuire utilaje, echipamente si instalatii (proiectare + executie)?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Modernizare puncte termice in municipiul Craiova-proiectare, automatizare, contorizare, inlocuire utilaje, echipamente si instalatii (proiectare + executie)?: -Lot 1: PT 9 Calea Bucuresti-Lot 2: PTSarari-Lot 3: PT Mihai Viteazul
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 658, 787.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este: Lot 1=5000lei;Lot 2= 5500lei, Lot 3= 5500lei 1.Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire (conform prevederilor art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare): a)virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original (Formular 3 din Sectiunea Formulare). b)O.P. in contul RO04TREZ2915006XXX000180, cod fiscal 4417214, deschis la Trezoreria Craiova, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Nota: In cazul indeplinirii conditiilor prevazute de art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma care va fi retinuta de autoritatea contractanta din valoarea garantiei de participare este de: Lot 1=4.331, 38lei; Lot2=4.896, 84lei si Lot 3=4.770, 56lei.In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, aceasta se poate realiza in cont de virament: RO04TREZ2915006XXX000180, deschis la Trezoreria Craiova.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului (excl.TVA). Mod de constituire: conform prevederilor art.90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In situatia in care se va opta pentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.1 din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.2 din Sectiunea Formulare;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular nr.12C din Sectiunea Formulare;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Anexa-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din Sectiunea Formulare;5. Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese: Completare Formularul nr.1 din Sectiunea Formulare.a) Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Lia Olguta Vasilescu-Primar, Miulescu Nicoleta- Secretar, Pascu Nicolae-Director executiv economic, Stefan Lucia-Director executiv adjunct economic, Cretu Cristina-Sef serviciu Investitii si Achizitii, Dole Teodora, Mihalcea Gabriela, Danaricu Florentin-Sef Serviciu Tehnic din cadrul Regiei Autonome Termoficare Craiova, Nuta Maria-Compartiment Achizitii Publice din cadrul Regiei Autonome Termoficare Craiova, Deselnicu Marian-ing.Serviciul Tehnic din cadrul Regiei Autonome Termoficare Craiova, Chesoiu Vasile, Sorin Pena, Ciobanu Mihaela.b) Persoane cu functii de decizie(consilieri locali) care au aprobat/aproba bugetul autoritatii contractante sunt: Albastroiu Gheorghe, Badea Pavel, Boboc Virgil, Cherciu Dan Adrian, Dinca Marinica, Gheorghe Ana, Gidar Alexandru, Giurgiu Sabin, Lupulescu Ion, Magla Dan Iulius, Marinescu Dorel-Cosmin, Marinescu Nicolae Sidor, Margarit Dorin Constantin, Mincu Lucian, Nedelescu Gheorghe, Pirvuleasa Nicolae, Predescu Bianca Maria, Radu Marin, Radu Marin Traian, Raducanoiu Constantin, Sas Teodor Nicusor, Stefanescu Iulian, Stefarta Emilian, Tudor Florentin, Tui Niuri Radu Valentiu Ursu Constantin, Vasile Marian, Betiu Traian Alexandru Corneliu, Calangiu Cristina Mariana, Cilibiu Mihai, Cotescu Nicusor, Genoiu Mihail, Gheorghita Vasilica, Manda Marian Sorin, Pana Ionel, Pirvu Gheorghe, Popescu Nicoleta Laura, Socoteanu Razvan Florentin, Toader Vergil, Voicu Dorel, Dindirica Lucian, Stefanescu Silviu Dragota.6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata: -Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii. 1.-Pentru persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", emis cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.-Pentru persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate. Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei de depunere a ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.2.Autorizatii solicitate: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este atestat-ISCIR privind montarea si inst.conductelor, pentru proiectare si executie, conform Prescriptiei tehnice PT C10/2010, colectia ISCIR;
-ISCIR privind reglarea supapelor de siguranta, conform Anexei H din Prescriptia tehnica PT C7-2010, colectia ISCIR pentru operatori economici din tara sau organisme acreditate pentru persoanele juridice straine care executa reglarea.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010 si 2011: Se vor prezenta bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, in copie lizibila, inregistrate la organele competente, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, acesta cerinta va fi indeplinita de fiecare membru al asocierii., 2.Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri: Se va completa Anexa nr.11- Informatii generale din Sectiunea Formulare cu declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011).Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie egal sau mai mare decat: pentru Lot 1: PT 9 Calea Bucuresti =1.000.000 lei(excl.TVA), resp. 223.888, 95 Euro;pentru Lot 2: PT Sarari =2.200.000 lei(excl.TVA), resp.492.555, 69Euro; pentru Lot 3: PT Mihai Viteazul =1.900.000 lei(excl.TVA), resp.425.389 Euro(1Euro = 4, 4665 lei la data de 29.08.2012).In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conf.cu preved.Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intrepr.mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri., 3.Tert sustinator(daca este cazul). In conformitate cu prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), lit.c1) si lit. d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 5.2.Inf.ref.la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asig. controlului calitatii: Pentru personalul nominalizat cu indepl.contractului pe fiecare Lot in parte se vor prezenta oblig. urmatoarele documente: - CV, in original, semnat si datat;
- documente din care sa rezulte ca persoanele nominalizate sunt angajate ale ofertantului (dupa caz);
- angajament de participare al persoanei/ persoanelor resp.pentru indepl.contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane), in orig., semnat si datat (dupa caz);
- diplome studii de profil, acte calificari, atestari/ certificate profesionale, decizii de numire, etc, - autorizatii ISCIR privind sudorii utilizati la executia, montarea si instalarea conductelor, in conf.cu prescrip. tehnice, colectia ISCIR; in acest sens se va completa Formularul D1., 5.1.Inf.ref.la pers./organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asig. controlului calitatii: se va completa Anexa nr.17 din Sectiunea Formulare. Ofertantul va face dovada ca in echipa de lucru are inclus personal tehnic de specialitate in domeniile constructiilor civile, inst.termomecanice, inst.electrice si inst.de automatizare, cat si in montajul de utilaje si echip.din punctele termice, conform leg.in vigoare precizata in Caietul de sarcini., 6.Inf. privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze: se va completa Anexa nr. 18 ? Model declaratie subcontractanti, cu subcontractantii si specializarea acestora. Subcontractantii declarati vor completa Formular nr.1 - Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese din Sectiunea Formulare. In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta Anexa nr. 18 - Lista cu subcontractantii si specializarea acestora, 7.Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazul. In conformitate cu prevederile art.190, alin (2), in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoanele care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), lit.c1) si lit.d)din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, 8.Autorizatii solicitate: Procedee de sudura omologate: procedeele de sudura ce vor fi aplicate pe parcursul exec.lucrarilor trebuie sa fie oblig.omologate in conf.cu preved. legale in vigoare. In acest sens, ofertantul are obligatia de a completa Formularul D2 din Sectiunea Formulare.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indepl.daca unul dintre asociati?resp.subcontractantul, daca este cazul?detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea de contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva., 5.3.Inf.ref.la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asig. controlului calitatii: Pentru responsabilul/ responsabilii tehnic/tehnici cu executia se va/vor prez.doc.de atestare si daca este cazul decizia de numire, in termen de valabilitate., 2.3.Experienta similara: pentru Lot 3: PT Mihai Viteazul: un contract de executie similar sau maxim 3 contracte cu o valoare cumulata egala sau mai mare decat900.000 lei (excl.TVA), resp. 201.500, 06Euro(1Euro = 4, 4665 lei la data de 29.08.2012), a unui contract de proiectare similar sau maxim 3 contracte cu o valoare cumulata egala sau mai mare decat 42.000 lei (excl.TVA), resp. 9.403, 34 Euro, a unui contract de asistenta tehnica similar sau maxim 3 contracte cu o valoare cumulata egala sau mai mare decat2.000 lei (excl.TVA), resp. 447, 78Euro., 1.Lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani: Se va completa Anexa nr.16 - Declaratie privind lista principalelor lucrari, din Sectiunea Formulare.Lista va contine valori, perioade, locul executiei lucrarilor si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In scopul verificarii informatiilor declarate, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita certificari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Anexa nr.16 din Sectiunea Formulare., 2.1.Experienta similara: Ofertantul are obligatia de a face dovada indeplinirii si finalizarii a cel putin: pentru Lot 1: PT 9 Calea Bucuresti: un contract de executie similar sau maxim 3 contracte cu o valoare cumulata egala sau mai mare decat 500.000 lei(excl.TVA), resp.111.944, 48 Euro(1Euro = 4, 4665 lei la data de 29.08.2012), a unui contract de proiectare similar sau maxim 3 contracte cu o valoare cumulata egala sau mai mare decat37.500 lei (excl.TVA), resp.8.395, 84Euro, a unui contract de asistenta tehnica similar sau maxim 3 contracte cu o valoare cumulata egala sau mai mare decat 1.800 lei (excl.TVA), resp.403 Euro., 2.2.Experienta similara: pentru Lot 2: PTSarari: un contract de executie similar sau maxim 3 contracte cu o valoare cumulata egala sau mai mare decat 1.000.000 lei(excl.TVA), resp.223.888, 95 Euro(1Euro = 4, 4665 lei la data de 29.08.2012), a unui contract de proiectare similar sau maxim 3 contracte cu o valoare cumulata egala sau mai mare decat46.000 lei(excl.TVA), resp.10.298, 89 Euro, a unui contract de asistenta tehnica similar sau maxim 3 contracte cu o valoare cumulata egala sau mai mare decat 2.300lei(excl.TVA), respectiv 514, 94 Euro., 3.Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, in conformitate cu solicitarile din Caietul de sarcini: Se va completa Anexa nr.13?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice din Sectiunea Formulare;Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice declarate.Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului.In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prezenta Anexa nr.13 din Sectiunea Formulare., 4.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani: -se va completa Anexa nr.14-Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere. In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prezenta Anexa nr.14 din Sectiunea Formulare., 2.4.Experienta similara: Mentionam ca se accepta si contracte care sa contina executie, proiectare si asistenta tehnica, si/sau contracte care sa contina combinatii ale acestora, cu conditia respectarii cuantumurilor si a numarului de contracte precizate pentru demonstrarea experientei similare pe executie, proiectare si asistenta tehnica., 2.5.Experienta similara: Contractul/ contractele de lucrari declarat(e) ca exp.similara va/vor fi cuprins(e) obligatoriu in Anexa nr.16.Pentru contractul/contractele de lucrari declarat(e) ca exp.similara, ofertantul are oblig.de a prezenta urmatoarele documente: Form.nr.5?Experienta similara din Sectiunea Formulare;certificari/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, in orig., copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Prin certificari/documente se intelege: copii de pe parti relevante ale contractului, pv.de receptie al lucrarilor executate, recomandare din partea benef.sau certif.de indepl.a obligatiilor contractuale., 2.6.Experienta similara: Recomandarile trebuie sa cuprinda cel putin urmatoarele informatii : datedesprenumele beneficiarului, denumirealucrariiexec., val.lucrarii executate;modul de indepl.a oblig. contractuale pe parcursul derularii contractului;daca au fost inreg. neconformitati care au condus la refaceri partiale/totale de lucrari;cazuri de accidente tehnice din cauza neresp.parametrilor de calitate. 1.Se vor prez.certificate emise de organisme indep.conforme, care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului (ISO 9001:2008 sau echivalent) pentru servicii de proiectare a sist.de incalzire si pentru lucrarile de instalare de echip.de incalzire centrala, in copie?conform cu originalul?.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indepl.de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza., 2.Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le aplica in timpul indepl.contractului de lucrari: Se vor prezenta certificate emise de organisme indep.conforme, care atesta certificarea sistemului de management de mediu al ofertantului pentru activitatile care fac obiectul contractului (ISO 14001 sau echivalent), in copie ?conform cu originalul?.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: este atasata electronic prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2012 12:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer