Achizitie publica - Modernizare puncte termice si retele de distributie aferente PT35-substatii 35-1, 35-4, 35-5, 35-6-SI
Detaliu pentru invitatia numarul 347068
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347068/21.05.2013
Denumire contract: Modernizare puncte termice si retele de distributie aferente PT35-substatii 35-1, 35-4, 35-5, 35-6-SI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIULGIURGIUCod fiscal: 4852455, Adresa: SOSEAUA BUCURESTI NUMARUL 49-51, Giurgiu, Telefon: +40 0246213588, Fax: +40 0246213747
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOSEAUA BUCURESTI NUMARUL 49-51, Giurgiu, Romania, cod postal: 8375, telefon: +40 0246213588, fax: +40 0246213747, persoana de contact: FLORINA NEGOITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Giurgiu, SOSEAUA BUCURESTI NUMARUL 49-51, sala Parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare puncte termice si retele de distributie aferente PT35-substatii 35-1, 35-4, 35-5, 35-6-SI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare puncte termice si retele de distributie aferente PT35-substatii 35-1, 35-4, 35-5, 35-6-SI, conform documentatiei tehnice.Valoarea estimata fara TVA a contractului , este de 352.396, 73 lei, dupa cum urmeaza: - Valoarea estimata pentru executia lucrarilor: 337.221, 77 LEI fara TVA;
-valoarea Cheltuielilor diverse si neprevazute astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general: 15.174, 96 lei fara TVA (4, 5% % din valoarea lucrarilor). NOTA: Valoarea ofertei financiare depusa de catre operatorii economici nu va putea depasi suma de 337.221, 77 lei fara TVA, reprezentind valoarea estimata a contactului, exclusiv valoarea Cheltuielilor diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45232142-9 - Lucrari de constructii de statii de transfer termic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 352, 396.73 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da.Garantia de participare in valoare de 6740 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Pentru prezentarea garantiei de participare si in alte monede se va avea in vedereCursul leu-euro din data de19 .04.2013; respectiv 1 EURO = 4, 3663 RONIn cazul unei contestatii a ofertantilor respinse de CNSC, autoritatea contractanta, va retine/returna 1% din garantia de participarein raportcu valoarea estimata a contractului , conform art. 278 indice 1 lit. , ,a? din OUG 34/2006 actualizata avand in vedere si prevederile art. 278 indice 1, alin.4 din OUG 34/2006 actualizata.Asfel suma totala ce se va retine/returnaeste de 3372, 21 lei .Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform formular nr. 4- prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantiede participare: RO54TREZ3215006XXX000136, deschis la Trezoreria mun. Giurgiu)- depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante.- sau prin orice alt instrument bancar de plata;
Garantie de buna executie
Da.Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara in conditiile legii sau de o societate de asigurari. Aceasta se va depune in original.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5, 5% din pretul contractului fara TVA, sau de 2, 75% din pretul contractului fara TVA in cazul IMM-urilor.Garantia de buna executie se va constitui : -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006.-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotarareanr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie privind eligibilitatea ? completare formular 5.1-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 - completare formular 5.2-certificate de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat sau local.Certificatele trebuie sa prezinte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare formular 15-declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formular 20-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006 - completare formular 6Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire, inclusiv toate persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica) sunt: Barbu Nicolae ? Primar, Vuca Emil Gabriel-Administrator Public, Vladu Alexandru ? Viceprimar, Popazu Liviu ? Viceprimar, Rosu Petre - Secretar Municipiu, Cristea Ioana - Director Economic, Popescu Florentina? Director Executiv, Ionete Ralica (Sef Serviciu Bugete), Chitu Alice (control financiar preventiv), Vladu Alexandru (Presedinte Comisie de evaluare), Anghel Ion (membru Comisie de evaluare), Ghincea Vasile (membru Comisie de evaluare), Badita Violeta (membru Comisie de evaluare), Comanescu Carmen (membru Comisie de evaluare), Gheorghe Cornel (membru Comisie de evaluare), Ghita Alice (secretar Comisie de evaluare si responsabil organizare, derulare, finalizare procedura); Badea Ionut Mugurel ? consilier local, Balanean Viorel - consilier local, Cartojan Dan Liviu ? consilier local, Cepraga Cornel Sorin - consilier local, Cioaca Ionut- consilier local, Ciobanu George Daniel - consilier local, Dinu Cristina Elena - consilier local, Dinu Ionel - consilier local, Gadea Gheorghe - consilier local, Georgescu Cosmin Stefan - consilier local, Ilie Clement - consilier local, Maroiu Marian - consilier local, Oprisan Gigi - consilier local, Parlea Victor Constantin - consilier local, Petcu Toma Florin - consilier local, Popazu Liviu - consilier local, Stanciu Marius Viorel - consilier local, Spoiala Slav Gheorghe - consilier local, Truica Liliana Gabriela - consilier local, Velicu Florian- consilier local, Vladu Alexandru - consilier local. -Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantului economic clasat pe primul loc, i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea certificatului constatator emis de ONRC in original/copie legalizata, pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (fara anul in curs) sa fie mai mare sauegala cu 674.000 lei (de doua ori valoarea estimata a contractului).Capacitatea economica si financiara poate fisustinuta si de o alta persoana, conform OUG 34/2006;operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sadovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care il sustine, conf. art.186 din OUG 34/2006.- Se solicita prezentarea bilantului contabil(copie certificata) pentru anii 2010 si 2011, iar pentru anul 2012 prezentarea oricaror documente doveditoare a CA.;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari-declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Pentru personalul de specialitate se vor prezenta CV-uri, copii dupa diplomele/certificatele de atestare/alte documente care sa certifice calificarea personalului.-informatii privind subcontractantii-informatii privind asocierea, daca este cazul - standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001- standarde de asigurare a managementului de mediu - ISO 14001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.05.2013 12:53