Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "MODERNIZARE, REABILITARE SI SISTEMATIZARE VERTICALA SCOALA CU CLASELE I-IV NEGRU VODA JUD. CONSTANTA - cod SMIS 13324


Detaliu pentru invitatia numarul 356228
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Primaria Negru Voda
Numar invitatie: 356228/02.12.2013
Denumire contract: "MODERNIZARE, REABILITARE SI SISTEMATIZARE VERTICALA SCOALA CU CLASELE I-IV NEGRU VODA JUD. CONSTANTA - cod SMIS 13324
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Negru VodaCod fiscal: 6398763, Adresa: Str. Soseaua Mangaliei, nr. 13, jud. Constanta, Negru Voda, Telefon: 0241780195, Fax: 0241780948
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Soseaua Mangaliei, nr. 13, jud. Constanta, Negru Voda, Romania, cod postal: 905800, telefon: +40 241780195, fax: +40 241780948, persoana de contact: ZAMFIRACHE DANIELA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Soseaua Mangaliei, nr. 13, jud. Constanta, Negru Voda, Romania, cod postal: 905800, telefon: +40 241780195, fax: +40 241780948
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "MODERNIZARE, REABILITARE SI SISTEMATIZARE VERTICALA SCOALA CU CLASELE I-IV NEGRU VODA JUD. CONSTANTA - cod SMIS 13324
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: "MODERNIZARE, REABILITARE SI SISTEMATIZARE VERTICALA SCOALA CU CLASELE I-IV NEGRU VODA JUD. CONSTANTA - cod SMIS 13324, consta in: A. - OB 1 ? CONSOLIDARE SI REABILITARE SCOALA EXISTENTAB. - OB 2 ? EXTINDERE SCOALA ( CORP NOU)C.-OB3 ? CURTE RECREATIE SI TEREN SPORTValoarea estimata a lucrarilor este de 2.020.562, 00 lei, fara TVA , care cuprinde: - valoarea de 2.020.562, 00 lei, fara TVA - valoarea estimata a lucrarilor care se vor achizitiona prin prezenta procedura este compusa din: 1. Amenajari pentru protectia mediului ? 32.849, 00 lei fara TVA2. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului ? 7.915, 00 lei fara TVA3. Constructii si instalatii ? 1.743.899, 00 lei fara TVA4. Organizarea de santier ? 19.639, 00 lei fara TVA- valoarea de 216.260, 00 lei ( DIN CARE 24.920, 00 lei cheltuieli neeligibile si 191.340, 00 lei cheltuieli eligibile), fara TVA reprezentand "cheltuieli diverse si neprevazute" reprezentand un procent de 11, 90% (precizam ca aceasta suma va putea fi utilizata in ipoteza in care apar pe parcursul executiei contractului cheltuieli cu lucrari care nu prezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica si cu respectarea cadrului legal aplicabil la acel moment) din valoarea C+M ?1.776.092, 00 lei
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 020, 562 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantum GP: 36.000 lei.Pentru constituirea GP in alta moneda aceasta se va calcula la cursul BNR din data de 30.09.2013 .2.Per.de valab.a GP care trebuie sa fie cel putin egala cu per.de valab.a ofertei: 120 de zile3.Modul de constit.al GP la proced.se poate face prin: Scris.de garant.banc.pt.particip.cu of.la proced.de atrib.a contrac.de AP?Form.nr.11;Vir. banc. sau printr-un instr. de garant. emis in conditiile legii de o soc. banc. ori de o soc. de asig.;Prez.a unui OP cu care s-a achitat suma in contul primariei, RO92TREZ2335006XXX003162, cod fiscal 6398763, deschis la Trezoreria Mangalia, in original.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca inacceptabile.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castig., nu constituie gar. de buna executie in perioada de valab. a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului ;c) oferta sa fiind stabilita castig., refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei ;d) in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art. 278^1 alin. 1 lit. b, din O.U.G. 34/2006, respectiv 5.584, 31 lei.4. Garantia pentru participare, se restituie de autoritatea contractanta in conformitate cu prevederile art.88 din H.G. 925/20065. Garantia trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, saub) neconditionat, si sa fie irevocabila.In cazul in care ofertantii se incadreaza in categoria IMM, acestia vor beneficia de prevederile art. 16. alin (2) din Legea 346/2004.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi 10 % din valoarea fara T.V.A. a contractului si se va constitui: - printr-un instrument de garantare bancar emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, in termen de maxim 5 zile lucratoare de la semnarea contractului de catre ambele parti (formular nr. 23) sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide in termen de maxim 5 zile lucratoare de la semnarii contractului de catre ambele parti la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.In cazul in care ofertantii se incadreaza in categoria IMM, acestia vor beneficia de prevederile art. 16. alin (2) din Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 2 - original;Cerinta nr. 2Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din O.U.G. 34/2006, cu completarile si modificarileulterioare. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excludereaofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 3 ? original.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art 186 si 190 din O.U.G. 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006.Cerinta nr. 3Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 181 din O.U.G. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentruatribuirea contractului de lucrari. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 4 ? original.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art 186 si 190 din O.U.G. 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)din O.U.G. 34/2006.Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 5 ? original.Cerinta nr. 5 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul / Ofertantul asociat/ Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 6 - originalLista persoanelor cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Nicolin Ion - primar, Stefan Petre -viceprimar, Bujor Cosmin - secretar oras, Stancu Cornelia-sef serviciu economic, Barbu Gabriel - referent specialitate urbanism, Zamfirache Daniela -consilier principal, Stanoiu Viorica -consilier superior, Tulea Mariana-inspector superior, Medeleanu Paula ? consilier asistent, consilieri locali: ARGINTARU MIHAI ADRIAN, BUTULESCU FELICIA, CASUNEANU MARIAN, CORBU ELENA, COJOCARU FLORENTINA, COJOCARU MARIN, FILIMON EUGEN-GIGI, HRISTOAIE MARIN, MOSOIANU ION, PALAS NATALIA, SFREDEL NELU, SPIRIDON EDUARD -VASILE, STANCIU MIHAELA, STANICA ION.Ofertantul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator va completa acest formular.Cerinta nr. 6 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat. Acesta trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Formular tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Acesta va fi depus in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa formularul tip elaborat de autoritatea competentaCerinta nr. 7 Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local. Acesta trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Formular tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Acesta va fi depus in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa formularul tip elaborat de autoritatea competentaPentru persoanele juridice/fizice straineSe vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi depuse in oricare dintre formele: ? original;? copie legalizata;? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana Cerinta nr. 1Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii (in obiectul de activitate are prevazut obiectul contractului), Informatiile precizate in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca asociatii au ca domenii de activitate cele cu codul corespunzator pentru partea din contract pe care o realizeaza. Tertul nu poate sustine un operator economic ofertant cu codul sau CAEN, din considerentul ca un cod CAEN ii apartine in nume propriu.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiAcesta va fi depus in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa formularul tip elaborat de autoritatea competentaAutoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea incategoria IMM in conformitate cu Legea 346/2004.Completarea formularului nr. 7 ? originalPentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta: - documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident;
- certificat constatator emis de institutiile competente; din acestea trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate are prevazut obiectulcontractului. Documentul va fi depus in oricare dintre formele: ? original;? copie legalizata;? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3Autorizatie ANRE pentru executie lucrari electrice de joasa tensiune conform reglementarilor legale respectiv - Legea Energiei nr.123/2012 si Normele ANRE
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilanturile contabile la data de 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012, vizate si inregistrate de organele competente insotite de contul de profit si pierderi prin care ofertantul isi va dovedi capacitatea economico-financiara., Precizare: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude din proceduraofertantul care prezinta informatii incorecte, respectiv acestea nu coincid cu rezultatele ce reies in urma verificari concordantei dintre cifrele de afaceri declarate si cifrele de afaceri conform bilanturilor contabile vizate si inregistrate de organele competente pe fiecare din anii respectivi., Cerinta nr. 2Informatii generale: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie de cel putin de 3.608.604, 00Pentru situatiile financiare intocmite intr-o alta moneda (valuta), laechivalarea in lei se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv., Daca operatorul economic nu are 3 ani de la infiintare, cifra de afaceri va fi raportata la numarul de ani de activitate.In cazul in care ofertantii se incadreaza in categoria IMM, acestia vor beneficia de prevederile art. 16. alin (2) din Legea 346/2004., Cerinta nr. 3Resurse financiare de minim 601.434, 00lei pentru a se putea sustine executia lucrarii pentru o perioada de cel putin 3 luni de zile de la data semnarii contractului de achizitie publica.Ofertantii trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, vor avea acces la sau au disponibileresurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori altemijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in valoare de minim 601.434, 00 lei pentru o perioada de 3 luni de zile de data semnarii contractului de achizitie publica. Documentul va fi in original., Pentru persoane juridice straine: In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimi 5 ani, Cerinta nr. 2
Experienta similara: din lista prezentata, operatorul va extrage si va face dovada indeplinirii in ultimii 5 ani a una sau maxim 4 lucrari de natura si complexitatea lucrarii supuse procedurii, a caror valoare singura sau cumulata sa fie de cel putin 1.804.302, 00 lei fara
TVA, Nota : In cazul care ofertantul a avut calitate de subcontractant /asociat se vor prezenta documente relevante din care sa reiasa calitatea de subcontractare/asociere, cu indicarea partii indeplinita de acestia., Prin formularea contract/contracte finalizat/finalizate se intelege:
-lucrari receptionate partial care sunt insotite de procese verbale de receptie partiala, sau
-lucrari receptionate insotite de procese verbale de la terminarea lucrarilor,
sau
-lucrari receptionate insotite de procese-verbale de receptie finala.
Valoarea solicitata pentru contractul/contractele prezentate in scopul dovedirii experientei similare trebuie sa fie valoarea efectiv executata in cadrul contractului. Se vor prezenta dovezi ale valorii executate, cum ar fi:
proces verbal de receptie (daca se mentioneaza in clar valoarea executata la finalul lucrarii), facturi, situatii de lucrari confirmate de beneficiar, etc.
Pentru contracte incheiate in alta moneda (valuta), la echivalarea in lei se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R. pentru
anul respectiv., Cerinta nr. 3
Informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor1. Se vor indeplini urmatoarele cerinte minime: - 1 manager de proiect, absolvent studii superioare; cu experienta profesionala generala ?minim 5 ani, care sa fi fost implicat ca manager intr-un proiect, si pe de alta parte sa fi fost implicat intr-un proiect /contract cu obiect similar obiectului contractului ? copie ?conform cu originalul? dupa documentul/e (diploma/certificat) care demonstreaza indeplinirea cerintei, aflate in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (mentionate in CV);
- 1 ingineri/subingineri absolventi de studiisuperioare tehnice ? Constructii civile, avand experienta in lucrari de civile care sa fi condus/participat la un proiect de executie in domeniul constructii civile ? copie ?conform cu originalul? dupa diploma care demonstreaza indeplinirea cerintei, aflate in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (mentionate in CV);, - 1 sef de santier avand o experienta generala de minim 5 ani si care sa fi condus in calitate de sef de santier minim un contract de executie lucrari;, - 1 inginer/subinginer instalatiiabsolvent de studii superioare tehnice in inginerie, specialitatea instalatii , avand o experienta in
lucrari de instalatii- copie ?conform cu originalul? dupa diploma
care demonstreaza indeplinirea cerintei, aflate in termen de valabilitate la
data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (mentionate in CV);
- 1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) ? specializarea CFDP (constructii
rutiere, drumuri si poduri) - copie ?conform cu originalul? dupa documentul/e
(atestat/legitimatie) care demonstreaza indeplinirea cerintei, aflate in termen
de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;, - 1 Responsabil SSM - atestat in conformitate cu prevederile legale ? copie ?conform cu originalul? dupa documentul/e care demonstreaza indeplinirea
cerintei, aflate in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (mentionate in CV).
Lista expertilor nu este limitativa, executantul fiind liber sa adauge expertii pe care ii considera necesari pentru indeplinirea optima a obligatiilor contractuale.Numarul acestora va fi lasat la aprecierea constructorului., Persoanele nominalizate ca responsabile pentru indeplinirea contractului (personalul de conducere), daca va fi cazul, se vor inlocui cu altele, cu respectarea cerintelor minime impuse, numai din motive obiective, cu instiintarea acordului scris al autoritatii contractante, in conformitate cu prevederile din caietul de sarcini.
2. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor ( cu exceptia RTE pentru care nu se solicita decat atestat), din care sa rezulte caindeplinesc cerintele solicitate, dupa cum urmeaza:
a) CV-uri semnate si datate in original? formularul 17;
b) Copii certificate ?conform cu originalul? alecontractelor de munca sau de colaborare aferente sau orice alte documente relevante care sa dovedeasca
prestarea serviciului in mod legal.
c) Declaratie de disponibilitate al persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului ? formular nr. 18 ? original., Cerinta nr. 4Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari si lista de utilaje ? Formular 20, Op ec. trebuie sa completeze: - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari si lista de utilaje - in original.Ofertantul va prezenta in copie conform cu originalul, oricare din documente care atesta ca detine in proprietate/ are dreptul de folosinta.
Se va mentiona daca acestea sunt asigurate din dotare proprie si/sau prin contracte de inchiriere.
Pentru utilajele care nu sunt asigurate din dotare proprie se vor prezenta contractele / conventiile de inchiriere/angajamente cu furnizorii acestora din
care sa reiasa ca va dispune prin inchiriere, pe durata de implicare efectiva a acestora in executia lucrarilor, de toate mijloacele tehnice necesare
realizarii obiectivelor viitorului contract, iar pentru cele care sunt in dotare proprie se vor prezenta contractele de cumparare / facturi / lista mijloace fixe
etc., Cerinta nr. 5
AsociereaToti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului., Structura sau constituirea asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a autoritatii contractante sinumai in situatii exceptionale. Noua asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate cu cea initiala.Precizari: In cazul asocierii cerintele privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar cerintele privind capacitatea tehnica si/sau profesionala si capacitatea economico-financiara pot sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala respectiv financiara a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala si situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute de lege., Cerinta nr. 6SubcontractareSe vor preciza partile din contract pe care urmeaza sa le contracteze si datele de recunostere ale subcontractantilor propusi. Se va prezenta in modobligatoriu declaratia privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti - formular nr. 13Precizari: In cazul subcontractarii resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Cerinta nr.7Declaratie privind masurile de protectie a mediuluiOfertantul trebuie sa declare ca va respecta masurilede protectie a mediului pe toata durata contractului de lucrari. Cerinta nr. 1Implementarea si certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent in domeniile aferente contractului Nu se accepta situatii in curs de implementare/certificare, cu exceptia celorcare prezinta dovezi ale faptului ca a fost finalizat auditul de certificare si ca urmeaza sa primeasca certificarea propriu-zisa.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare din asociati care vor avea ca sarcina executia de lucrari trebuie sa indeplineasca cel putin nivelul minim impusreferitor la implementarea si certificarea stadardului de management de mediu pentru categoria de lucrari ce urmeaza a o executa., Cerinta nr. 2Implementarea si certificarea sistemului de management al calitatii ISO 14001 sau echivalent in domeniile aferente contractului Nu se accepta situatii in curs de implementare/certificare, cu exceptia celorcare prezinta dovezi ale faptului ca a fost finalizat auditul de certificare si ca urmeaza sa primeasca certificarea propriu-zisa.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare din asociati care vor avea ca sarcina executia de lucrari trebuie sa indeplineasca cel putin nivelul minim impusreferitor la implementarea si certificarea stadardului de management de mediu pentru categoria de lucrari ce urmeaza a o executa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2013 14:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer