Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare, reabilitare termica, si schimbare spatiu comercial in sediu primarie, construire utilitati, alei carosabile si pietonale, parcare, spatii verzi, imprejmuire si bransamente


Detaliu pentru invitatia numarul 341813
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Manesti
Numar invitatie: 341813/16.01.2013
Denumire contract: Modernizare, reabilitare termica, si schimbare spatiu comercial in sediu primarie, construire utilitati, alei carosabile si pietonale, parcare, spatii verzi, imprejmuire si bransamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna ManestiCod fiscal: 2843817, Adresa: Comuna Manesti, Sat Coada Izvorului, Manesti, Telefon: 0244/484470, Fax: 0244/484470
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Manesti, Sat Manesti, Manesti, Romania, cod postal: 107375, telefon: +40 244484470, fax: +40 244484470, persoana de contact: Niculae Daniela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MANESTI CU SEDIUL IN COMUNA MANESTI, SAT MANESTI, STRADA PRINCIPALA, NR.134, JUDETUL PRAHOVA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare, reabilitare termica, si schimbare spatiu comercial in sediu primarie, construire utilitati, alei carosabile si pietonale, parcare, spatii verzi, imprejmuire si bransamente
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Recompartimentarea cladirii existente, lucrari de hidroizolatie, refacere invelitoare, lucrari de zugravelisi vopsitorie, lucrari de tamplarie PVC pentru usi si ferestre, instalatii electrice, sanitare si termice
II.1.6) CPV: 45262690-4 - Renovare a cladirilor degradate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 506, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10.120 lei.Garantia de partricipare se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Echivalenta pentru o garantie depusa in valuta se face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, aceasta se poate constitui prin depunere la casierie a unor sume in numerar.Garantia de buna executie se poateconstitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: .I)Declaratii privind eligibilitatea - prezentare formular nr. 12 A;II)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -completare formular nr. 12 B ;III)Documente care confirma plata impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat: 1.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) care sa ateste situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2.Certificat de taxe si impozite locale( datorii la bugetele locale) care sa ateste situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele3. Certificat de cazier fiscal ? conform H.G. 31/2003 care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, emis cu cel mult 15 zile inaintea datei limite de depunere a ofertelor.4. Certificat de participare cu oferta independenta , conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a cerificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ;IV)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG 34/2006 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG 34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare; Observatii - persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei: Nitoi Constantin -Primar, Stefan Daniela- Viceprimar, Nitoi Gheorghe - Secretar, Niculae Daniela _Consilier Achizitii Publice, Gheorghe Diana- Consilier Contabilitate, Anghel Mariana - Consilier;V)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completarea formularului nr. 12 C.Consiliul Local aproba bugetul necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Andronache Gheorghe, Stefan Daniela, Brutaru Constantin, Ivan Gheorghe. Apostol Bogdan. Craciun Rasvan Ruli, Grigore Nicolae, Gheorghe Ion, Filip Marius Vasile, Cazan Magdalena, Radu Ion, Manea Ion, ungureanu Constantin I) Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de lucrari solicitate. Datele respective sa fie valabile/ reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica , in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara.Se vor prezenta informatii cuprivire la: 1. Rezultatul exercitiului financiar pe ultimii ani, respectiv pentru anii 2010, 2011 si 2012, lasand la latitudinaea operatorului economicdocumentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare., 2. Fisa de informatii generale , Cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani sa fiemai mare sau egala cu 1.012.000 RON.Cifra de afaceri echivalenta in Euro se va calcula avandu-se in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: I)Informatii privind capacitatea tehnica si profesionalaSe vor prezenta: 1.Declaratie privind Lista principalelor lucrariexecutate in ultimii 5 ani, 2. Fisa/fise de informatii privind experienta similara - Se va prezenta lista de lucrari executate in ultimii 5 ani insotitadecertificari de buna executie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar., 3.Obligatii contractuale in desfasurare -daca exista-prezentarea informatiilor solicitatecu privire la obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, 5. Resurse tehnice : Ofertantul trebuie sa aibe in dotarea sa, sau a unuia dintre asociati, prin contracte sau conventii de inchiriere, urmatoarele tipuri importante de echipamente care sa functioneze la intreaga capacitate si totodata, trebuie sa demonstreze ca, avand la baza angajamentelecunoscute, acestea vor fi disponibile pentru a fi folosite in cadrul contractului.Lista cu utilajele si echipamentele pentru indeplinirea contractului - cerinteminime pentru realizarea lucrarii: autogreder, Compactor static pe pneuri, Tractor, incarcator frontal pe pneuri.Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie prin care sa ateste faptul ca echipamentele solicitate deautoritatea contractanta se afla in dotarea sa, precum si la dispozitia acestuia, la data limita de depunere a ofertelor., II)Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)Se va completa formularul 12G cu anexa acestuia si un formular model-acord desubcontractare, cu subcontractantii si specializarea acestora.Daca parti dincontractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul castigator va prezenta contractele incheiatecu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele de subcontractaretrebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul deachizitie publica, III)Informatii privind asociatii(daca este cazul)Se va completa formularul-Acord de asociere, 6.Resurse umane: Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Ofertanatul trebuie sa aiba angajat in baza unui contract individual de munca, contract de colaborare sau angajament de participare urmatoarele categorii de personal: inginer specialitate constructii- drumuri, betonist, pavator, muncitor necalificat(sapator), finisor terasemente, zidar-zugrav, faiantar, parchetar, instalator apa-gaze, instalator electrician, tamplari, tamplari, izolatori., Responsabilul tehnic cu executia- cu autorizatia valabila la data limita de depunere a ofertelor, Responsabilul tehnic cu calitatea cu colaborare sau angajament de participare ale personalului invocat, vizata de ITM, diplome privind specializarea acestora precum si autorizatiile in cazul RTE si RTQ.In cazul RTQ se va permite si considera suficienta prezentarea deciziei de numire.Se vor nominaliza persoanelepentruRTE SI RTQ. I)ISO 9001/2008 Certificare a sistemului de management al calitatii aplicatla lucrare ? lucrari de constructii.Acesta seva face in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., II)ISO 14001/2005 Certificare a sistemului de management de mediu aplicatla lucrare ? lucrari de constructii.Acesta seva face in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
128
Descriere: Componenta financiara : Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul : a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv- 80 puncte.b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a), punctajul se calculeaza astfel: P.n= pret minim/pret.n x P.max, unde; P.n= punctaj oferta, Pret minim=cea mai mica valoare a ofertei din ofertele prezentate, Pret.n= valoarea ofertei al carei punctaj se calculeaza, P.max= punctaj alocat factorului de evaluare, adica 80 de puncte.
Garantia lucrarii
32
Descriere: Pentru garantia mai mica de 2 ani, oferta va fi declarata neconform.pentru garantia de 5 ani se acorda punctaj maxim, respectiv 20 de puncte.Pentru garantia lucrarii cuprinsa intre 2 si 5 ani se aplica regula de trei simpla.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se va obtine in mod gratuit de pe www.e-licitaie.ro, aceasta fiind atasata prezentei invitatii de participare la procedura
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.01.2013 15:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer