Achizitie publica - MODERNIZARE RETEHNOLOGIZARE AMENAJARE DE IRIGATII IN CADRUL SPP10 GABANA FERM JUDETUL VRANCEA
Detaliu pentru invitatia numarul 341362
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341362/21.12.2012
Denumire contract: MODERNIZARE RETEHNOLOGIZARE AMENAJARE DE IRIGATII IN CADRUL SPP10 GABANA FERM JUDETUL VRANCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOUAI - SPP10 GABANA FERMCod fiscal: 21658131, Adresa: com. Maicanesti, jud. Vrancea, Maicanesti, Telefon: +40 721253612, Fax: +40 337108271
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Maicanesti, jud. Vrancea, Maicanesti, Romania, cod postal: 627190, telefon: +40 721253612, fax: +40 337108271, persoana de contact: OUAI SPP10 Gabana Ferm
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: OUAI SPP10 Gabana Ferm, sat Maicanesti judetul Vrancea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Irigatii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE RETEHNOLOGIZARE AMENAJARE DE IRIGATII IN CADRUL SPP10 GABANA FERM JUDETUL VRANCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea (compusa din: elaborarea proiectului tehnic - PT, a detaliilor de executie -DE, a proiectului de autorizare de construire ?, a documentatiilor pentru obtinerea avizelor, acordurilor, autorizatiilor faza PT, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor , verificarea tehnica a proiectului, pentru lucrarile finantate prinFEADR)si executialucrarii : ?Modernizare, retehnologizare, amenajare de irigatii in cadrulSPP10 Gabana Ferm
II.1.6) CPV: 45231110-9 - Lucrari de pozare de conducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 731, 792 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 7 506 lei, conform art..278 indice 1 dinOUG nr.34/2006.Constituirea garantiei se face conf prevederilor art.86 alin.(1) din HG 925/2006.Contul de virament este Ro32 RNCB0267 0702 1990 0001, BCR Focsani.Pentru IMM se reduce suma cu 50 %, in bazadeclaratiei pe propria raspundere, conf. Formularului anexat . Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate aofertei, adica 60 zile de la data primirii ofertei. .In cazul utilizarii ca instrument de garantare, o scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante se va utiliza formularul nr 12
Garantie de buna executie
Garantia de buna de executieeste de 2%din valoarea contractului, constituirea facandu-se in conformitate cu prevederile art.89 alin(2) din HG nr.925/2006.Aceasta se poate constitui in oricare dintre formele de la art.90 alin(1) si alin (2).si HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decalaratie privind neincadrarea in art.180si 181 al OUG 34/2006Solicitat X Completarea Formularului nr.4 Declaratie privind situatia personala a operatorului economicReguli de prezentare a documentelor de calificare: In cazul unei asocieri, Formularul nr. 4 va fi completat de catre fiecare asociatsi de teri sustinatori, daca este cazul.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare da dreptul autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila. In ceea ce priveste oferta depusa in asociere, prin neprezentarea vreunui document se intelege si situatia in care documentul solicitat nu a fost depus de catre toti membrii asocierii sau de terti sustinatori, daca este cazulDeclaratie privind neincadrarea in art.69.1 din OUG 34/2006 Completarea Formularului nr.6 Declaratie privind neincadrarea in art.69.1Reguli de prezentare a documentelor de calificare: In cazul unei asocieri, Formularul nr. 6 va fi completat de catre tertul sustinator.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare da dreptul autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila. In ceea ce priveste oferta depusa in asociere, prin neprezentarea vreunui document se intelege si situatia in care documentul solicitat nu a fost depus de catre toti membrii asocierii.Aceasta declaratie se va completa atat de catre subcontractor si tert sustinator. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul sa nu aiba drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Comisia de evaluare constituita din : Facaeru Ioan Valeriu, Teofil Dascalu, Draganescu M.Presedintele organizatiei .Declaratie de participare la licitatie cu oferta independentaSolicitat X Completarea Formularului nr.5Declaratie de participare la licitatie cu oferta independentaReguli de prezentare a documentelor de calificare: In cazul unei asocieri, Formularul nr. 5 va fi completat de catre fiecare asociat.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare da dreptul autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila. In ceea ce priveste oferta depusa in asociere, prin neprezentarea vreunui document se intelege si situatia in care documentul solicitat nu a fost depus de catre toti membrii asocierii. Certificat constatator eliberat de Registrul ComertuluiSolicitat X a) Se va atasa, in original sau in copie, certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa faptul ca ofertantul si/sau asociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie (codul CAEN corespunzator codurilor CPV prezentate sau echivalent) si nu are inscrisuri sau mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006, cu modificarile ulterioare, privind procedura insolventei.Acesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: 1) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;2) codul unic de inregistrare;3) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4) structura actionariatului;5) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;6) domeniul de activitate principal;7) domeniile de activitate secundare;8) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate necorespunzatoare.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Reguli de prezentare a documentelor de calificare: In cazul unei asocieri, documentele vor fi completate de catre fiecare asociat.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare da dreptul autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila. In ceea ce priveste oferta depusa in asociere, prin neprezentarea vreunui document se intelege si situatia in care documentul solicitat nu a fost depus de catre totimembrii asocierii.Persoane juridice /fizice straineSolicitat X Pentru persoane juridice straine: - copii dupa original si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional.- copii dupa original si traducere certificata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Reguli de prezentare a documentelor de calificare: In cazul unei asocieri, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare da dreptul autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila. In ceea ce priveste oferta depusa in asociere, prin neprezentarea vreunui document se intelege si situatia in care documentul solicitat nu a fost depus de catre totimembrii asocierii.Certificat de atestare fiscala privind taxele la bugetul statului , bugetul asigurarilor sociale si bugetele localeSolicitat X Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor fiscale catre bugetulstatului, bugetul asigurarilor socialesi bugetele locale in original sau copie. Reguli de prezentare a documentelor de calificare: In cazul unei asocieri, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare da dreptul autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila. In ceea ce priveste oferta depusa in asociere, prin neprezentarea vreunui document se intelege si situatia in care documentul solicitat nu a fost depus de catre totimembrii asocierii.In etapa evaluarii ofertelor se vasolicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant 31.12.2011, Informatii privind asociatii si/sau subcontractantiiSolicitat¦Nesolicitat, Vizitarea amplasamentului in teren in data de ?in a sasea zi de la data publicarii pe SEAP ora 10Declaratie proiectant ca verificatorul de proiecte nu este in conflict de interese cu proiectantul, Cerinte privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii., Metodologia de lucru, Durata de executie, Program prezumativ
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Metodologia de lucru
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara1. 1. Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acordaastfelOferta cu pretul cel mai scazut , primeste punctaj maxim.Pentru oferta cu valoarea n, punctajulse calculeaza astfel: Pn =pret min/pret(n)xpunctaj maxim
Timpul de predarea proiectului tehnic
20
Descriere: Pentrutimpul de predare a proiectului tehnic cel mai scurt se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, pentru o durata de predare a proiectului tehnic mai mare decat cea prevazuta anterior, se acorda punctajul astfel: Pn=(teremen minim/tremen n)x punctaj maxim alocat.Nota: Nu se acorda punctaj pentrutermenul de predare a proiectului mai mic de 3 zile.
Durata de executie a lucrarii
10
Descriere: Pentru durata de executie cea mai scurta (dar nu mai putin de 12 luni) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, pentru o durata de executie mai mare decat cea prevazuta anterior, se acorda punctajul astfel: Pn=(teremen minim/tremen n)x punctaj maxim alocat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.12.2012 09:41