Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare retele electrice artera principala str M Viteazu, P-ta Republicii str 1 Decembrie loa Agnita jud Sibiu


Detaliu pentru invitatia numarul 327914
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Comerciala Filiala de Distributiea Energiei Electrice "Electrica Distributie Transilvania Sud" S.A.
Numar invitatie: 327914/28.05.2012
Denumire contract: Modernizare retele electrice artera principala str M Viteazu, P-ta Republicii str 1 Decembrie loa Agnita jud Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Comerciala Filiala de Distributiea Energiei Electrice "Electrica Distributie Transilvania Sud" S.A.Cod fiscal: RO14493260, Adresa: Brasov, str. Pictor Luchian nr. 25, Brasov, Telefon: 0268305320, 0728137596, Fax: 0268305004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Uzinei nr.1-7, Sibiu, Romania, cod postal: 550253, telefon: +40 268205999, fax: +40 269205704
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SDEE Sibiu str Uzinei nr.1-7, Sibiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare retele electrice artera principala str M Viteazu, P-ta Republicii str 1 Decembrie loa Agnita jud Sibiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari electrice privind retele electrice mt si jt
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 008, 630 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val.garantiei de participare este de 20.000 lei.IMM beneficiaza de reduceri cu 50%, conform legii 346/2004.Curs BNR: 1euro =4, 3409 lei din 13.12.2011.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se constituie Conform art 86 alin(1) din HG 925/2006. Cont RO48RNCB0227018583101357BCRSibiu pentru ordin de plata. Trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.Ofertantul pierde garantia de participare conform art. 87 din HG 925/2006 si cota parte din garantie in conformitate cu art.278A1 din OUG 34/2006. Garantia pentru participare se restituie conf art. 88 din HG 925/2006. Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare va fi respinsa ca fiind inacceptabila .Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 5 % din valoarea contractului fara TVA.IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50%, cf. L346/2004. Modalitatea de constituire este conform art 90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documente din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180, (formular04), art.181(formular05)si art.69^1(pers cu functii de decizie in cadrul autoritatii Dir Gen Ioan Rosca, Dir Ec Eugenia Mara, Dir Distrib Radu Holom, Dir Teh 110 kv Ion Dobre, Dir Dezv Catalin Grama(formular06) din OUG 34/2006.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular03)Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular02).Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM Formular14).Certificat de Inregistrare in scopuri de TVA.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte ca nu are datorii, aferente luni anterioare celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Certificat privind plata impozitelor si taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa rezulte ca nu are datorii, aferente luni anterioare celei in care se depun ofertelein original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Atestat ANRE tip B, C2A.Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nivelul minim impus pentru media cifrei de afaceriglobale pe ultimii 3 ani : media cifrei de afaceri globale trebuie sa fie mai mare sau egala cu valoarea de 1.720.000 lei. IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a pragului pentru media cifrei de afaceri globale, cf. L346/2004. Lichiditatea generala >90%.Depunerea unei declaratii cu informatii generale referitoare la Media cifrei de afaceri globale pe ultimi trei ani.(formular 13)Bilantul contabil pentru ultimul an financiar incheiat (anul 2010) din care se va calcula lichiditatea generala
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Nivelul minim impus pentru experienta similara in ultimii 5 ani : suma valorii contractelor pentru lucrarile similare executate in ultimii 5 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu valoarea de 810.000 lei. (formular 0.7)Responsabil tehnic cu executia conf. Lg 440/2002Responsbil atestat MDRL conf Lg 10/1995.Responsabil cu Protectia Muncii conf Ord ANRE 24/2007Declaratie privind dotarea tehnica cu utileje, echipamente( formular 10) Declaratie privind personalul responsabil cu derularea contractului (formular 12) Declaratie privind personalul angajat in ultimi 3 ani. (formular 11) Documente constatatoare (Certificate de buna executie) pentru cel putin un contract similar insotit de recomandari, procese verbale de receptie si copie dupa parti din contract (formular 8) Asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii si protectiei mediului prin detinerea certificatelor ISO 9001/2008 si ISO 14001/2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 07:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer