Achizitie publica - MODERNIZARE RETELE STRADALE ZONA ALEEA MUNCII ? BL. B1G ? B2G ? J2 ? J5 (ZONA H-URI)
Detaliu pentru invitatia numarul 319922
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319922/06.02.2012
Denumire contract: MODERNIZARE RETELE STRADALE ZONA ALEEA MUNCII ? BL. B1G ? B2G ? J2 ? J5 (ZONA H-URI)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MOTRUCod fiscal: 5455844, Adresa: Primaria Motru, B-dul Garii Nr. 1, jud Gorj, Motru, Telefon: 0253-410560, Fax: 0253-410560
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Garii, nr. 1, etaj 1, jud. Gorj, Motru, Romania, cod postal: 215200, telefon: +40 0253410007, fax: +40 0253410007, persoana de contact: Secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Consiliului Local Motru, bd. Garii, nr. 1, municipiul Motru, judetul Gorj, cod Postal 215200
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE RETELE STRADALE ZONA ALEEA MUNCII ? BL. B1G ? B2G ? J2 ? J5 (ZONA H-URI)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in executia de lucrari de reabilitare aleea Muncii si a strazilor adiacente. Vor fi executate lucrari de reabilitare a suprafetei carosabile, de amenajare trotuare si parcari, de reabilitare a canalizarii pluviale, de amenajare a spatiilor verzi adiacente, marcaje si semnalizare rutiera.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 100, 402 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 30000 leiPer. de valab. a gar. de part.: 60 zile incepand cu data limita stab. pentru depunerea ofertelor.Gar. de part. se va constitui in lei in urmatoarele forme: -instrum. de garant. emis de o soc. bancara sau o soc. de asig. in favoarea aut. contr. - original, conf. form. 10 prezentat in Cap. III ? Formulare;
-OP in contul de garantii al aut. contr. ? in original cu confirmarea entitatii bancare care a efectuat transferul: RO 44 TREZ 3385 006X XX00 0329 - TREZORERIA MOTRU, PRIMARIA MOTRU, C.F. 5455844Ofertele care la deschidere nu sunt insotite de dovada constituirii gar. de part., vor fi respinse.Ofertantii IMM cf. legii 346/2004 au dreptul sa constituie gar. de part. jum. din suma de 30000 lei, resp. suma de 15000 lei. In acest caz dovada constituirii gar. de part. va fi insotita de o decl. pe propria rasp. privind apartenenta la categ. IMM-urilor intocmita cf. form. 11 din Cap. III ? formulare.In cazul in care ofertantul este o asoc. intre mai multi op. ec., gar. de part. poate fi const. in cuantum de 50% din suma solicitata doar in cazul in care fiecare asociat se incadreaza in categoria IMM-urilor. In acest caz dovada constituirii gar. de part. va fi insotita de decl. pe proprie raspundere a fiecarui asociat.Aut. contr. are dreptul de a retine gar. de part., ofertantul pierzand astfel suma constituita, in urmatoarele situatii: -Ofertantul isi retrage oferta in per. de valab. a acesteia;
-oferta sa fiind declarata castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in per. de valab. a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per. de valab. a ofertei;
-CNSC respinge contestatia depusa de ofertant ca nefondata, aplicandu-se in acest caz prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, caz in care aut. contr. va retine din garantia de participare suma de 5880, 40 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea fara TVA a contractului de lucrari.Perioada garantiei de buna executie: minim 4 ani ? maxim 6 ani de la receptia la terminarea lucrarilor.Garantia de buna executie se va constitui prinurmatoarele : - instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, conform formularului 12din Capitolul III, sau- prin retineri succesive din plata facturilor partiale intr-un cont deschis la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent. Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92, alin. 4 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile privind normele de aplicare ale OUG 34/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand, pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu-si indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitateaPrezentarea formularului 1 din Capitolul III ? FormulareIn cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest formular completat cu propriile date.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaPrezentarea formularului 2 din Capitolul III ? FormulareIn cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest formular completat cu propriile date.Pentru persoane juridice romane: Prezentarea de certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul consolidat al statului emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia ofertantul isi are sediul social, care sa ateste plata obligatiilor fata de Bugetul de Stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Prezentarea de certificate de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei de pe raza careia ofertantul isi are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de Bugetul Local in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul. Documentele vor fi prezentate in limba de origine ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea conform cu originalul, insotite de o traducere autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului.In cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta aceste documente si va trebui sa indeplineasca conditia de a-si fi indeplinit obligatiile de plata la bugetul de stat si cele locale.Cerinta nr. 3 Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010Prezentarea formularului 3 din Capitolul III ? FormulareIn cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest formular completat cu propriile date.Cerinta nr. 4 Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Prezentarea formularului 4 din Capitolul III ? FormularePrezenta declaratie se va completa atat de catre ofertanti, cat si de catre ofertanti asociati, terti sustinatori sau subcontractanti.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: - ing. HANU DORIN ? primar;
- ec. DOBRICA TUDOR ? viceprimar;
- ec. PERISOREANU MIRCEA ? sef serviciu Contabilitate;
- jr. STROESCU GINA ? sefbirou Achizitii Publice- ing. LUTA FLORIAN ? inspector Birou Achizitii Publice;
- ec. BRUJAN CLAUDIU ? inspector serviciu Contabilitate;
- ing. ALDULESCU CARMEN ? inspector serviciu RUIPPC- ing. PAUN MARIAN ? sef serviciu RUIPPC- ing. NICU TANIA ? consilier serviciu INVESTITII Cerinta nr. 1 Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice / fizice romane Prezentarea certificatului constatator emis de ONRC de pe langa instanta competenta cu o vechime de maxim 30 de zile fata de data depunerii ofertelor, original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCIn cazul in care ofertantul este o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest document.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta urmeaza a fi declarata castigatoare, va prezenta certificatul constatator emis de ONRC in original sau in copie legalizata, pentru conformitatea cu documentul depus in oferta, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2 Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice /fizice straine In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 2Experienta similara: Ofertantii vor face dovada ca in ultimii 5 ani au finalizat cel putin un contract de lucrari avand ca obiect lucrari de constructii/rebilitare/moderizare drumuri in valoare de minim 2.000.000 lei fara TVA.Prin formula "contract de lucrari finalizat" se intelege: - lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finalaData la care se face echivalarea leu/euro pentru experienta similara: Cursul leu ? euro valabil la data incheierii contractului prezentat ca experienta similara., Cerinta nr. 3Dotare cu personalSe solicita situatia efectivelormedii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Ofertantii vor face dovada ca dispun de cel putin urmatorul personal: - un responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul drumuri si poduri;
-personal de executie avand urmatoarele calificari: * lucratori pentru drumuri si cai ferate sau asfaltatori;* instalatori., Cerinta nr. 4Declaratie privind utilajele, echipamentele de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului de lucrari. Ofertantii vor face dovada ca detin cel putin urmatoarele utilaje: repartitor pentru mixturi asfaltice, buldozere, excavatoare, compactoare, autobasculante., Cerinta nr. 5Informatii privind asociatii/subcontractantii Cerinta nr. 1Certificarea calitatiiOfertantii vor face dovada ca au implementat un sistem de management al calitatii (ISO 9001 sau echivalent) pentru lucrari de drumuri si poduri., Cerinta nr. 2Cerinte privind protectia mediuluiOfertantii vor face dovada ca au implementat un sistem de management de mediu (ISO 14001 sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia poate fi descarcata din SEAP fiind atasata prezentei invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.02.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2012 08:25