Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare Sectie ORL-Oftalmologie la Spitalul Clinic CF Cluj-Napoca


Detaliu pentru invitatia numarul 339738
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC C.F. CLUJ
Numar invitatie: 339738/20.11.2012
Denumire contract: Modernizare Sectie ORL-Oftalmologie la Spitalul Clinic CF Cluj-Napoca
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC C.F. CLUJCod fiscal: 4288349, Adresa: STR. REPUBLICII, NR. 18, , Cluj-Napoca, Telefon: 0264/598591, 0264/591705, 0264/598278, Fax: 0264/598591, 0264/598278
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare Sectie ORL-Oftalmologie la Spitalul Clinic CF Cluj-Napoca
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie in vederea realizarii obiectului de investitii "Modernizare Sectie ORL-Oftalmologie la Spitalul Clinic CF Cluj-Napoca"
II.1.6) CPV: 45215141-7 - Lucrari de constructii de sali de operatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 661, 468 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi 2% din valoarea estimata fara TVA a conntractului, adica suma de 13229 lei si se va constitui conf. art.86. din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.? Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate vira in contul RO54TREZ2165005XXX006890, R 4288349. Dovada constituirii garantiei de participare se transmite cu documentele de calificare cel mai tarziu la data deschiderii ofertelor.Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea de 50% a cuantumului garantiei de participare (art. 16 din Legea 346/2004) In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art.278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Se constituie 10% din valoarea fara TVA a contractului, conf. art. 89 alin.(2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; De regula garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau daca partile convin prin deschiderea unui cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie, in care se vor face retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, conf. art.90 din HG 925/2006 coroborat cu prevederile HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitateaincadrareain situatia prevazuta la art. 180 din ordonanta de urgenta 34/2006 : se completeaza formular: 12.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare. : se completeaza formular: 23.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. : se completeaza formular; 3Persoanele cu funtie de decizie implicate in procedura de achizitie: Manager Prof.dr.Silviu Albu, Director Medical S.l. Calin Vlad, Director Financiar Contabil Ec. MirtilaTirnovan, jr. Gilda Noditi-comp. juridic. Persoanele care au aprobat bugetul aferent anului 2012 Spitalul Clinic CFCluj : Ministrul Ovidiu Ioan Silaghi, Director General D.G.E. Liliana Musat, DirectorGeneral D.G.J.R.U. Bianca Catinean, Director General D.G.I.D.P.A.P.P. MarianaIonita, Director D.M. Gabriela Ion.Comisie de evaluare: DirectorServiciu aprovizionare, transport si achizitii publice Ec.Daniela Quai, Ing.Ana Giurgiu, Ing.Damian Ionut, Ing. Ion Voinea4.Certificat de participare cu oferta independenta conform ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010 : se completeaza formular: 45.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. : se completeaza formular: 56.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, cnf.Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie; se accepta in oricare din formele original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.7.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, cnf.Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie;se accepta in oricare din formele original, copie legalizata sau copie conform cu originalul Certificat constatator emis de ORC: Se va prezenta Certificatul , in original sau copie legalizata certificata (?conform cu originalul?) pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Operatorul economic clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generaleMedia cifrei de afaceri in dom.de activ.ce face ob.contractului pe ultimii 3 ani sa fie de min.992.202 lei, adica 1.5xVe (Ve=661468 lei, Ve-valoarea estimata a contractului.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu anual comunicat de BNR aferent fiecarui an in parte.Solicitat pentru a facilita accesul autoritatii contractante la datele de identificare ale ofertantului in vederea intocmirii contractului si pentru a aprecia capacitatea financiara a ofertantului in vederea indeplinirii contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor contracte incheiate in ultimii 5 ani.Ofertantul va prezenta minim un contract cu obiect similar prezentei achizitii la care se va anexa recomandarea beneficiarului, valoarea contractului, perioada si locul executiei lucrarilor (se va completa si Formular 7), copii ale unor informatii din contractele incheiate ce dovedesc posibilitatea ofertantului de a indeplini contractul care face obiectul prezentei achizitii.2.Lista cu personalul de conducere, personalul de specialitate si personalul de executie care va rasp.de indepl.contractului.3. Declaratie pe proprie raspundere ca beneficiaza de serviciile unui responsabil tehnic cu executia lucrarii, atestat in domeniul lucrarii ce face obiectul contractului. Ofertantul desemnat castigator va prezenta angajamentul ferm al responsabilului tehnic cu executia lucrarii prin care acesta se obliga sa-si indeplineasca sarcinile ce ii revin., 4.Declaratie pe proprie raspundere ca beneficiaza de serviciile unui responsabil atestat cu controlul tehnic de calitate in constructii, domeniul de activitate constructii civile. Ofertantul desemnat castigator va prezenta angajamentul ferm al responsabilului cu controlul tehnic de calitate in constructii prin care acesta se obliga sa-si indeplineasca sarcinile ce ii revin.5.Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer