Achizitie publica - Modernizare sediu Politie Municipiu Marghita, Judetul Bihor
Detaliu pentru invitatia numarul 335574
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335574/18.09.2012
Denumire contract: Modernizare sediu Politie Municipiu Marghita, Judetul Bihor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI BIHORCod fiscal: 4230371, Adresa: MUN. ORADEA, STR. REPUBLICII, NR. 50, JUD. BIHOR, Oradea, Telefon: 0259403295, Fax: 0259403295
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: MUN. ORADEA, STR. REPUBLICII, NR. 50, JUD. BIHOR, Oradea, Romania, cod postal: 410167, telefon: +40 259403295, fax: +40 259479506, persoana de contact: Toma Voichita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: MUN.ORADEA, STR.REPUBLICII, NR.50, JUD. BIHOR, ORADEA, ROMANIA, cod postal :410167, telefon: +40 259403295, fax: +40 259479506
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare sediu Politie Municipiu Marghita, Judetul Bihor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de modernizare a sediului politiei municipiului Marghita Judetul Bihor
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 126, 035.12 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 11, 260.00 RON.Garantia de participare se poate constitui conform prevederilor art. 86 din H.G. nr. 925/2006.Este recomandabil ca garantia de participarte sa fie emisa de catre o banca care sa aiba corespondent in Romania.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Operatorul economic va face dovada constituirii garantiei de participare cel tarziu la data si ora deschideriiofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Pentru I.M.M-uri, garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul acesteia. In acest caz ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M. ?urilor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare va fi retinuta in conditiile prevazute la art. 278^1din O.U.G. nr. 34 / 2006 si art. 87 din H.G. 925 / 2006 si restituita in conditiile art. 88 din H.G. 925 / 2006.Contul I.P.J. BIHOR - RO17TREZ0765005XXX000134 - TREZORERIA ORADEA, cod fiscal 4230371.
Garantie de buna executie
1) modalitatea de constituire: Conform art. 90 aln. 1 sau 3 din H.G. 925 / 20062) Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului fara TVA.3) Este recomandabil ca eliberarea garantiei de buna executie sa fie emisa de catre o banca care are corespondent in Romania.4) Garantia de buna executie se constituie in maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului.5) Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la data finalizarii contractului.6)Garantia de buna executie va fi retinuta / restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G. 925 / 2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente, Media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 aniNivelul minim solicitat : Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 2, 000, 000 RON.Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraLista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani (se va lua ca data de referinta data depunerii ofertelor).continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In vederea indeplinirii cerintei ofertantul va declara minim 1 contract avand ca obiect lucari de constructii a carui valoare fara TVA sa fie de cel putin valoarea estimata a contractului.a) Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor / receptie partiala / receptie finala a lucrarilor;b) Minim o certificare de buna executie / minim o recomandare din partea beneficiarilor;Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: 1.modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respective2.daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: - neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;
- cazuri de accidente tehnice produs, Utilaje/Dotari1.Dovada ca dispune de utilaje, echpamente tehnice, mijloace de transport , laboratoare si alte mijloace fixe, pe care ofertantul se angajeazeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, PersonalDeclaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., PersonalInformatii referitoare la personalul / organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant pentru asigurarea controlului calitatii., PersonalInformatii referitoare la persoanele responsabile cu executia lucrarilor.Se va face dovada ca responsabilul tehnic cu executia lucrarilor este atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, SubcontractantiInformatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca daca este declarat castigator ofertantul va asigura dotarile si personalul necesar realizarii contractului. Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001, Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct din SEAPsau solicitare scrisa adresata I.P.J. Bihor, str. RepubliciI nr.50 Oradea, tel/fax 0259-403295/479506.Se solicita garantie de participare in cuantum de 11.260 , 00 lei.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.10.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2012 08:44