Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizare sediu Post pluviometric Vladeasa cota1400, jud. Cluj? proiectare si executie?,


Detaliu pentru invitatia numarul 324995
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA BAZINALA DE APASOMES TISA
Numar invitatie: 324995/24.04.2012
Denumire contract: ?Modernizare sediu Post pluviometric Vladeasa cota1400, jud. Cluj? proiectare si executie?,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA BAZINALA DE APASOMES TISACod fiscal: RO 18269681, Adresa: Vanatorului nr. 17, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-433028, Fax: 0264-433026
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Vanatorului nr. 17, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400213, telefon: +40 264433028, fax: +40 264433026, persoana de contact: RODICA GLIGAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Vanatorului nr. 17, Cluj-Napoca, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizare sediu Post pluviometric Vladeasa cota1400, jud. Cluj? proiectare si executie?,
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii (proiectare si executie) ? Modernizare sediu Post pluviometric Vladeasa, Cota 1400, jud. Cluj
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 234, 049 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare: 18500 leiModul de constituire: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada solicitata.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata sau a unei file cec, in original, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul RO23TREZ2165005XXX016760, trez. Cluj.-in numerar la casieria unitatii.In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC potrivit art.278 indice 1 din OUG 34/2006 AC va retine 4200 lei+0.1% din ceea ce depaseste 420.001 lei=5014 lei.Perioada de val.a garant. 120 zile de la data limita strabilita pentru depunerea ofertelor., cf. art. 276 alin. (1).
Garantie de buna executie
Garant de buna ex din 5 % din val contr fara TVA. Garant se va constitui printr-un instrument de garant emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original - Formularul 2, care va deveni anexa la contract sau prin retineri succesive din platile intermediare, conform prevederilor art.90 alin3, din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de constit a garant de buna executie va fi comunicata de catre contractant inainte de semnarea contractului. Restituirea garantie de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 din HG nr.925/2006, cu mod si complet ulteioare.La constit garant de buna exec prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale contr are oblig de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu prevederile HG 1045/19.10.2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia privind eligibilitatea.Operatorul economic (lider, asociat, sustinator) trebuie sa completeze Declaratie privind eligibilitatea ?Formularul 3.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ? Formularul 4. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.De asemenea tertul sustinator va prezenta acest document in care se va avea in vedere neincadrarea in literele a, c1 si d din art. 181/OUG nr. 34/2006 potrivit Legii 279/20113.Certificat de atestare fiscala privind persoanele juridice eliberat de Ministerul Finamtelor Publice.4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie.NOTA referitoare la certificatele de la punctele 3 si 4: In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul. Acesta trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibiltatii eliberate de autoritatile din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local inconfomitate cu cerintele autoritatii contractante. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant) va completa Formularul 5.6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant) inclusiv tertul sustinator trebuie sa completeze ? Formularul 6. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt prezentate la pct.VI.3 - alteinformatii.7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ? Formularul 7. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu extras din documentale de constituire ale societatii sau cererile de inscriere mentiuni de la Registrul Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include obiectul licitatiei.Certificatul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila semnata in conformitate cu originalul. In cazul in care se prezinta certificatul in copie, AC va solicita ofertantului clasificat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii, sa prezinte documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, conform prevederilor legale in tara de rezidenta a ofertantlui precum si un Certificat de rezidenta fiscala (evidenta dublei impuneri).Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratii/documente din care sa rezulte capacitatea de a sustine financiar (cash - flow) ? inceperea lucrarilor pentru o perioada de 3 luni de la inceperea lucrarilor in valoare de 528.407 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani, Informatii privind resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiectDeclaratie privind efectivele medii ale personalului angajat si de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului.b) Lista personalului responsabil care va fi angajat in cadrul contractului.Se solicita prezentarea CV-urilor.Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Standarde de asigurare a calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent in domeniul corespunzator obiectului contractului, in copie certificata ?conform cu originalul?, valabile la data depunerii ofertelor atit pentru proiectare cit si pentru executia lucrarii, Standarde de protectie a mediului ISO 14001 sau echivalent in domeniul corespunzator obiectului contractului, in copie certificata ?conform cu originalul?, valabile la data depunerii ofertelor pentru executia lucrarii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul pentru acest factor se acorda astfel: F(1) = (pretul minim /pret (n)) x 70 puncte;Unde, F(1) - punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei?; Pret minim - pretul cel mai mic ofertat; Pret (n) -pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul; Preturile care se compara in scopul intocmirii clasamentului sunt preturile totale ofertate in lei pentru executia lucrarii exclusiv TVA
Garantia Lucrarii
15
Descriere: Garantia lucrarii intre 2 si 5 ani, calculati de la data receptiei la terminarea lucrarilor. pentru cea mai mare perioada a garantiei de buna executie se vor acorda 15 puncte; pentru o alta perioada a garantiei de buna executie, punctajul se va acorda astfel: - F(2) = ( G(n) / Gmaxim ) x 15 puncte unde F(2) - punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ? Garantia lucrarii?-G maxim - perioada de garantie cea mai mare ofertata; G(n) - perioada de garantie ofertata de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul. Oferta ce prezinta un termen de garantie mai mic de 2 ani sau mai mare de 5 ani va fi declarat neconforma
Termenul de finalizare a lucrarii
15
Descriere: Termenul de finalizare a lucrarii (de la data ordinului de incepere) ? 15 pct. a). Ofertele ce prezinta un termen de executie pina la 5 luni inclusiv vor primi punctajul maxim alocat, respectiv 15 pct. Alte oferte decit cea de la punctul a). dar cu un termen de executie de pina la maxim 7 luni vor primi un punctaj calculat astfel : punctaj oferta n = [15 puncte -(termen oferta n ? 5 luni) X 7, 5 puncte pe luna]; oferta ce prezinta un termen de executie de peste 7 luni va fi declarata neconforma. Termenul de executie se va exprima in luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOC. ESTE PUBLICATA IN SEAP SAU SEDIU ABAST STR. VANATORULUI NR.17 CLUJ-NAPOCA
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 15:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer