Achizitie publica - Modernizare sediu Primarie
Detaliu pentru invitatia numarul 338542
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338542/30.10.2012
Denumire contract: Modernizare sediu Primarie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA AFUMATI (CONSILIUL LOCAL )Cod fiscal: 5001953, Adresa: STR. PRINCIPALA F.N., Afumati, Telefon: 0251-318001, Fax: 0251-318001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA F.N., Afumati, Romania, cod postal: 207005, telefon: +40 0251318001, fax: +40 0251318001, persoana de contact: VICA MIREA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul PRIMARIEI AFUMATI, STR. PRINCIPALA F.N., Afumati, Romania, cod postal: 207005, telefon: +40 0251318001, fax: +40 0251318001, persoane de contact: VICA MIREA si/sau Duta Diana
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare sediu Primarie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractului il constituie realizarea lucrarilor de executie pentru obiectivul de investitii ? Modernizare sediu primarie Comuna Afumati, judetul Dolj?
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 116, 129 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare ? 2300 lei- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 180 de zile- Modalitatea de constituire: Gar. de particip. se constit. prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in original. In sit. in care gar. se constit.prin virament bancar, suma constit. drept gar.de particip. se va vira in contul: RO08TREZ 2925 004X XX00 0534 deschis la Trezoreria Bailesti, CUI 5001953;?Retinerea gar.de particip.: in cond.prev. de art.87, alin. 1 din HG 925/2006 si in cond.art.278^1 din OUG 34/2006. In cazul incadrarii in sit. prev. de art.278^1 din OUG 34/2006, suma care va fi retinuta este: 1161.29 lei. Restit.gar.de particip. se face in conf.cu art.88 din HG 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constit.gar.pt. particip. in cuantumul, forma si avind per.de valab.solicitate in doc.de atribuire vor fi respinse la deschidere. In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea doc.prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. Ofertantul va prezenta in momentul deschiderii ofertei si declaratia privind incadrarea in categoria IMM-urilor. Dovada incadrarii in categoria IMM-urilor se va prezenta in exteriorul plicului.Dupa deschidere, ofertele care nu fac dovada constituirii gar.de particip.vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
(1) Cuantumul garantiei de buna executie este de10% din pretul contractului, fara TVA.2. Mod de constituire: a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta b) Retineri succesive din sume datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis de executant la Trezoreria Statului, la dispozitia autoritatii, conf. HG 1045/2011. Suma initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. 3. Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92 alin.4 din HG 925/2006 4.Retinerea garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Declaratii privind eligibilitatea (neincadrarea in prev art.180 din OUG 34/2006)Cerinta obligatorie: prezentare FORMULAR 12A Decleratie privind eligibilitateaMod de dovedire: a)Acest document se va solicita eventualilor subcontractanti.b)In cazul depunerii unei oferte in asociere fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c)In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre ter/terti sustinatori, fiecare sutinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.II.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Cerinta obligatorie: prezentare FORMULAR 12BDocumente de confirmare: ? Certificate constatatoare de plata a obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local. ? Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, modificata si completata prin Legea 337/2006. In acest sens, se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din partea ofertantului. Ofertantul are obligatia sa prezinte in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat din luna anterioara celei in care se depun ofertele - formulare tip emise de autoritatile competente. Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) din luna anterioara celei in care se depun ofertele in conformitate cu prev.art.9 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011. Note: a) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta se solicita a fi indeplinite si de catre eventualii subcontractanti. b) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. c) In cazul depunerii unei oferte in asociere cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociatSe va prezentarea "Declaratia privind neincadrarea in prev. art.69(1)din OUG 34/2006".Formular nr.5III. Certificat de participare la procedura cu oferta independentaCerinta obligatorie: prezentare Anexa 2 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?-originalIV.Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006 Cerinta obligatorie: prezentare Formular nr.5. Operatorii economici vot prezenta Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006 ? Formular nr.5.a) Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006 se solicita a fi indeplinita de catre eventualii subcontractanti. b)Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.NOTA: In afara situatiei in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11 alin.4-5 din HG 925/2006 actualizata, nu este permisa completarea ulterioara a documentelor de calificare. Lipsa sau neconformitatea unuia dintre documentele de calificare duce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila in conformitate cu art.36 alin.1 lit.b din H.G.925/2006.Persoanele cu functii de decizie din unitate: Belu Marian-primar, Zdrinca Marin C-tin- referent-compart.achizitii publice.Comisie evaluare oferte: Mirea Vica-inspector sup.-presedinte, Duta Diana-jurist, secretar(compart.achizitii publice), Ciuta Florin- membru-consilier local.Persoanele care aproba bugetul UAT: Nita C-tin-viceprimar, Zdranca Elena-secretar, Cosoveanu Ghe-contabil, Ciuta Florin, Berceanu Tudorel, Ciuta Marian, Teodorescu Cornel, Enuca Florin, Popa George, Furis Cornel, Goiceanu Margareta, Rosca Marius, Pagila C-tin-consilieri locali. Cerinta obligatorie1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea datei de depunere a ofertei), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Operatorii economici trebuie sa nu fie in stare de faliment, in incetare de plati sau in stare de insolventa, sa nu aiba suspendate activitatile economice sau sa nu se afle in situatii similare. In etapa de evaluare a ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata (daca a prezentat copie cu mentiunea ?conform cu originalul?).NOTA: In afara situatiei in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11 alin.4-5 din HG 925/2006 actualizata, nu este permisa completarea ulterioara a documentelor de calificare. Lipsa sau neconformitatea unuia dintre documentele de calificare duce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila in conformitate cu art.36 alin.1 lit.b din H.G.925/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte obligatorii: Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011) sa fie de minim116.000 leifara TVA (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul in Euro (pentru persoanele juridice straine).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Se solicita prezentarea Formularului si anexei acestuia cuprinzand lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Lista principalelor lucrari executate va contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta 2Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate care va avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): 1.Sef de santier ?minim 1 subinginer /inginer specialitate, Constructii.2. Un responsabil tehnic cu executia si/ sau subinginer/ inginer specialist profil instalatii pentru constructii, Cerinta nr.2: Experienta similara : un contract similar de min. 110.000 lei fara TVA. Pentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant a cel putin un contract de natura si complexitate similare lucrarilor ce fac obiectul contractului, dus la bun sfarsit, a carui valoare sa fie de minim 110.000 lei fara TVA . Nivelul minim pentru experienta similara din ultimii 5 ani se va raporta la data limita de depunere a ofertei. Pentru demonstrarea experientei similare se va prezenta: recomandare beneficiar si copii ale partilor relevante ale contractelor respectiv: partile, obiectul contractului, durata, valoare, semnaturi, Cerinta nr.3Declaratie privind dotarile de care dispune operatorul economic Se solicita: 1.Completarea Formularului Declaratie privind dotarile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului Documente de confirmare: Documente care atesta detinerea (dotare proprie/inchiriere/angajament/alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea obiectului contractului., ,Cerinta nr.4 Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere Se solicita completarea Formularului F- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere., Cerinta nr.5 Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate care va avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): 1.Sef de santier ?minim 1 subinginer /inginer specialitate, Constructii.2. Un responsabil tehnic cu executia si/ sau subinginer/ inginer specialist profil instalatii pentru constructii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: accesand direct Sistemul Electronic de Achizitii Publice- SEAP pe site-ul w.w.w.e-licitatie.ro sectiunea " Documente si clarificari"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.11.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.10.2012 15:01