Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare sediu primarie situat in localitatea Miroslava, comuna Miroslava, judetul Iasi


Detaliu pentru invitatia numarul 329994
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA MIROSLAVA
Numar invitatie: 329994/19.06.2012
Denumire contract: Modernizare sediu primarie situat in localitatea Miroslava, comuna Miroslava, judetul Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MIROSLAVACod fiscal: 4540461, Adresa: Loc. Valea Ursului, com. Miroslava, jud. Iasi, Valea Ursului, Telefon: 0741632596, Fax: 0232236860
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Loc. Valea Ursului, com. Miroslava, jud. Iasi, Valea Ursului, Romania, cod postal: 707318, telefon: +40 232295680, fax: +40 232236860, persoana de contact: ELENA BURCUTA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: primaria comunei Miroslava, str. Constantin Langa nr. 93, localitatea Miroslava, comuna Miroslava, jud. Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare sediu primarie situat in localitatea Miroslava, comuna Miroslava, judetul Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare sediu primarie situat in localitatea Miroslava, comuna Miroslava, judetul Iasi
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 643, 803.29 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
12876 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de cel putin 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din pretul contractului, fara TVA si se constituie in termen de 10 zile de la data semnarii si inregistrarii contractului. Modul de constituire conform art.89, alin. (2) si90 din HGR nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; modul de restituire, conform art. 92, alin. (4) din HGR nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateaOfertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art. 180 din OUG 34/2006 conform Formularului 12A - Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile mai sus prezentate pentru a fi exclus de la procedura, conform Formularului 12B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 conform Formularului 12H ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006.In ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire ?art.69^1/OUG34, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Nita Dan - primar comuna Miroslava, Rusu Ilie ? contabil, compartiment financiar - contabil, Burcuta Elena ? consilier, Birou Achizitii Publice, Ciobotaru Cogut Lorela ? consilier Juridic, Finatti Anton - sef birou Urbanism, rusu Ionut Robert- viza CFP ; Consilieri locali: Bulbasa Vasile, Popescu Anina, Popescu Nicolae, Florea Constantin Sorin, Ilie Vasile, Caliman Ioan, Curcudel Costel, Iftimie Gherghita, Radu Constantin, Tanana Mihai, Mertic Constantin , Vieru Alexandru, Costin Ilie, Timofte Mihai, Vicol Gheorghe.NOTA: - Declaratia va fi data atat de ofertant/candidat/ofertant asociat, cat si de subcontractant/ tertul sustinator.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP 314/2010Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la prezenta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform Formularului 18 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta).5. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraParticiparea operatorilor economici intr-un grup de operatori se poate realiza ca asociat sau subcontractant.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in vederea depunerii unei oferte comune, prezentand in acest sens Acord de asociere.Operatorul economic are dreptul de a subcontracta o parte din contract, avand obligatia de a preciza partea sau partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate si datele de recunoastere a subcontractantilor prezentand in acest sens Acord de subcontractare.Ofertantul ramane direct raspunzator in fata Autoritatii contractante de indeplinirea contractului.Documente de calificare : - Formular 12C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular 12G - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.- Acord de asociere in copie ? in cazul in care oferta este depusa de ofertanti in asociere - Formular 13B- Contract de subcontractare in copie ? in cazul in care o parte a contractului este subcontractata6. Atestate fiscaleOfertantul va prezenta atestate fiscale (in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) privind indeplinirea obligatiilor exgibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a elimina din cadrul procedurii pe ofertantii care au datorii restante catre bugetul de stat si bugetele locale.- Certificatele se vor prezenta in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. ( In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente).Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitatecertificatul constatatorin original/copie legalizata , in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelorla bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b) Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine ( certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit , in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti, se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original /copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, insotita de traducerea autorizata/legalizata in limba romana. 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ORC)Din Certificatul Constatator prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor sa rezulte ca : -obiectul de activitate al ofertantului include efectuarea lucrarilor ce face obiectul achizitiei si este avizat in conformitate cu prevederile legii 359/2004;
- asociatii si reprezentantii legali ai solicitantului- forma de inregistrare ca persoana fizica (unde este cazul)- atestarea sau apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit (daca este cazul), tradus in limba romana si legalizata.- ofertantul nu este in stare de faliment sau lichidareNota: Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original sau copie legalizata.2. Atestat ANREAtestatul ANRE se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termen de valabilitate si va fi eliberat pentru firma si pentru lucrarile de instalatii electrice aferenta obiectivului.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei.Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a candidatului /ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrate si atestate) trebuie indeplinite de fiecare asociat in parte.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitatecertificatul constatator emis de ONRCin original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatia privind situatia economico-financiaraPentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani, care sa fie cel putin egala cu 1.287.606, 00 leiBilant contabil la 31.12.2010Bilantul sa fie inregistrate la ORC (sau organele competente in cazul in care ofertantul este persoana fizica/juridica straina)In cazul in care documentele oficiale mai sus mentionate sunt eliberate in alta tara decat Romania si in alta limba decat cea romana, acestea se vor prezenta si in traducere legalizata in original.Pentru IMM - uri se va tine cont de facilitatile oferite de legea 346/2004.Asigurarea riscului profesional
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: decl. lista princ. lucrari exec. in ultimii 5 ani; for. 15-comp. pt. fiecare lucrare prez. ca exper. similara-max. 2 contr.similare- cladire de imp. C, cl.import. III cu o val. cumulata de 643803 lei.Se vor prez. contr. de lucr. din care sa rezulte p.contr., ob, dur., cant.fiz., pag. finala cu semnaturi, pr.-v.de recep. la termin. lucr. cu ment."cf.cu orig.", recomandari; decl.pe prop. rasp.cu per. cheie - manag. de pr., sef de santier, RTE, CQ, SSM, pers.calif. ANRE- instal. electr.- form. 12D, 12E, 12F, 12I, diplome de studii cf. cu orig., decizii interne de numire CQ si sef de santier; form.17- cf. necesar utilaje din PTh;RTE si respons.autorizat ANRE vor prez.certif.de atestare th-prof./legit.in copie cf.cu orig.valab. la data dep. ofertei;pt. manag. de pr. si SSM- certif. de absolvire; extras din registr. salariatilor din progr. Revisal sau contr. serv. cf. cu orig.si angaj. part.cf. art. 188 din OUG 34/2006; form 12J-decl. de dispon; form.3.5., .3.9., 2.1., 2.2.si 2.6.2.cu anexe. Certificarea sistemului de managementul calitatii conform standardului SREN ISO 9001 din 2008 Pentru ofertanti sau asociatiile de ofertanti este obligatoriu Certificarea sistemului de managementul calitatii prin prezentarea in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampilata a standardului SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent emis de catre un organism acreditat.ISO 14001 - Pentru ofertanti sau asociatiile de ofertanti este obligatoriu Certificarea managementului de protectie a mediului prin prezentarea in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampilata a certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent emis de catre un organism acreditat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia este atasata invitatiei de participare, in SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 15:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer