Achizitie publica - Modernizare si amenajare CRTz Bucuresti Corp C pentru Casierie OPMB + OJP ilfov si Bransament energie electrica - POST TRAFO - CRTz Bucuresti
Detaliu pentru invitatia numarul 356106
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356106/27.11.2013
Denumire contract: Modernizare si amenajare CRTz Bucuresti Corp C pentru Casierie OPMB + OJP ilfov si Bransament energie electrica - POST TRAFO - CRTz Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialC.N.POSTA ROMANA S.A.Cod fiscal: RO 427410, Adresa: B-dul Dacia, nr. 140, Parter, ET 3-11, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 212007408/496/410/409, Fax: +40 212007411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Dacia, nr. 140, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020065, telefon: +40 212009313, fax: +40 212007411, persoana de contact: Robert Lorentz
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Dacia, nr. 140, parter, camera P05, Sector 2, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii po?tale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare si amenajare CRTz Bucuresti Corp C pentru Casierie OPMB + OJP ilfov si Bransament energie electrica - POST TRAFO - CRTz Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata a contractului este de 2.240.000 lei, din care: a) 2.036.365 lei reprezinta valoarea estimata a contractului;b) 203.635 lei reprezinta valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute (in cuantum de 9, 9999263% din valoarea estimata).Valorile estimate de la punctele a si b de mai sus se defalca astfel: 1. Valoare proiectare Modernizare si amenajare CRTz Bucuresti-corp C pentru casierie OPMB + OJP Ilfov: 65.000 lei, valoare ce include si suma alocata pentru diverse si neprevazute in procent de 9, 99983%, respectiv 5.909 lei;2. Valoare proiectare Bransament energie electrica - Post TRAFO - CRTz Bucuresti: 15.000 lei, valoare ce include si suma alocata pentru diverse si neprevazute in procent de 9, 99559%, respectiv 1.363 lei;3. Valoare executie (C+M) Modernizare si amenajare CRTz Bucuresti - corp C, pentru casierie OPMB+OJP Ilfov: 1.270.000 lei, valoare ce include si suma alocata pentru diverse si neprevazute in procent de 9, 99995%, respectiv 115.454 lei;4. Valoare executie (C+M) Bransament energie electrica - Post TRAFO-CRTz Bucuresti: 890.000 lei, valoare ce include si suma alocata pentru diverse si neprevazute in procent de 9, 99998%, respectiv 80.909 lei;Propunerile financiare trebuie sa se incadreze in valoarea estimata a contractului prevazuta la punctul a) de mai sus, respectiv valoarea estimata a obiectivului ce nu include si procentul de 9, 9999263% pentru diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 240, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare=40.727 lei; In cazul constituirii garantiei de participare in alta valuta, cursul de referinta leu/valuta este cel comunicat de BNR pentru data publicarii invitatiei de participare.Cuantumul ce se retine cf.art.278^1 din OUG 34/2006= 5.816.36lei. Modalitatea de constituire a garantiei de participare este conform art. 86 alin.(1) din H.G.nr. 925/2006.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in lei este RO23BPOS85002717790ROL02 deschis la BancPost Reprezentanta, iar contul in Euro este RO53INGB0001008148690710 deschis la ING BANK, Bd.Iancu de Hunedoara, nr.48, sect.1 Bucuresti. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depunere a ofertelor). Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Ofertantul are obligatia de a asigura primirea si inregistrarea de catre autoritatea contractanta a garantiei de participare pana la data stabilita pentru deschiderea ofertelor (cf. art. 86, alin (6) din HG 925/2006), direct sau pe cale postala, la Registratura, parter, din sediul C.N. POSTA ROMANA S.A. din Bucuresti, Bd-ul Dacia, nr. 140, sect.2, cod postal 020065. In cazul constituirii garantiei de participare prin instrument de garantare acesta va fi prezentat in original.Nota: a.In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa respectand modelul prevazut in Sectiunea Formulare - Anexa nr. 4.b.In cazul unei oferte comune, garantia de participare va fi constituita pe numele operatorului economic desemnat liderul asocierii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului :10% din valoarea de atribuire a contractului.(fara TVA).Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus in termen de maxim 2 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti. Modalitatea de constituire, in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006. Aceasta se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3) sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin. (1) si alin. (2).Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Completata in conformitate cu Anexa 7 din Sectiunea Formulare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) se completeaza obligatoriu si de catre tertul sustinator, dupa caz, in conformitate cu prevederile art. 186 alin 2) si art. 190 alin 2) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006- Completata in conformitate cu Anexa 8 din Sectiunea Formulare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Declaratia privind neincadrarea in prevederile de la art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006 se completeaza obligatoriu si de catre tertul sustinator, dupa caz, in conformitate cu prevederile art. 186 alin 2) si art. 190 alin 2) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006- completata in conformitate cu Anexa 9 din Sectiunea Formulare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Acest document va fi prezentat de catre Ofertant/Ofertant asociat/Subcontractant/Tert sustinator.Persoane cu functii de decizie in cadrul CN Posta Romana SA in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General - Ion Smeeianu, Director Executiv Directia Strategie si Dezvoltare - Alexandru Petrescu, Director Economic si Dezvoltare - Gabriela Mantu, Director Directia Logistica - Gabriel Eugen Dumitru, Sef Departament Juridic si Reglementari Nationale, Comunitare si Internationale- Alexe Rosita, Sef Serviciu Achizitii - Robert Lorentz, Sef Serviciu Bugete, Analize Economice si Controlling - Cornelia Buscu, Serviciul Investitii - Dan Teju.4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor).5.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de primaria locala (din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor).6.Certificat de cazier fiscal valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Pentru persoane juridice, se va prezenta atat cazierul fiscal al administratorului societatii cat si cel al persoanei juridice. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.7.Certificat de cazier judiciar pentru administrator/firma, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.8.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Anexa 10 din Sectiunea Formulare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.9.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Anexa 11 din Sectiunea Formulare.In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere.Nota: a) Din certificatele depuse trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor.b) Certificatele se vor prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.c) In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.d) In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata/legalizata in limba romana. 1.Pentru persoane fizice/juridice romane: a)Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codulCAEN din certificatul constatator emis de ONRC, corespunzator obiectului supus procedurii de achizitie. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.b)Licenta eliberata de Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti/Inspectoratul General al Politiei sau dupa caz, de Inspectoratul de Politie Judetean, pentru activitati de proiectare, instalare, producere si intretinere a sistemelor de alarma impotriva efractiei sau a componentelor acestora, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor in conformitate cu H.G. nr. 301/2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor.c)Autorizatie ANRE pentru proiectare si executie instalatii de joasa tensiune si medie tensiune - in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor in conformitate cu HGR 90/2008 ? Regulamentul privind racordarea utilizatorilor la retelele electrice de interes public si Ordinul ANRE nr.54 pentru aprobarea metodologiei de stabilire a tarifelor de racordare a utilizatorilor la retelele electrice de distributie de medie si joasa tensiune.2. Pentru persoane juridice/fizice straine: a)Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/legalizata in limba romana.b)Licenta eliberata de Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti/Inspectoratul General al Politiei sau dupa caz, de Inspectoratul de Politie Judetean, pentru activitati de proiectare, instalare, producere si intretinere a sistemelor de alarma impotriva efractiei sau a componentelor acestora, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor in conformitate cu H.G. nr. 301/2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor.c)Autorizatie ANRE pentru proiectare si executie instalatii de joasa tensiune si medie tensiune, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor in conformitate cu HGR 90/2008 ? Regulamentul privind racordarea utilizatorilor la retelele electrice de interes public si Ordinul ANRE nr.54 pentru aprobarea metodologiei de stabilire a tarifelor de racordare a utilizatorilor la retelele electrice de distributie de medie si joasa tensiune.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: in cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, daca a prezentat documentul care dovedeste o forma de inregistrare in copie conform cu originalul, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatoruleconomic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.b) Lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normeleprofesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;, Experienta similara1) Ofertantul va face dovada ca a prestat, in ultimii 3 ani, servicii pentru obiective similare celor care fac obiectul prezentului contract, astfel: - proiectare de modernizari, amenajari in valoare minima de 59.000 lei (exclusiv TVA), nivel valoric indeplinit prin prezentarea a maxim un (1) contract;
- proiectare bransamente electrice in valoare minima de 13.600 lei (exclusiv TVA), nivel valoric indeplinit prin prezentarea a maxim un (1) contract;2) Ofertantul va face dovada ca a executat, in ultimii 5 ani, lucrari pentru obiective similare celor care fac obiectul prezentului contract, astfel: - lucrari de modernizare a caror valoare minima este de 1.154.545 lei (exclusiv TVA), nivel valoric indeplinit prin prezentarea a maxim 1 (un) contract;
- lucrari de bransament energie electrica si realizare post Trafo a caror valoare minima este de 809.090 lei (exclusiv TVA), nivel valoric indeplinit prin prezentarea a maxim 1 (un) contract.Experienta similara poate fi demonstrata si prin prezentarea a maxim 4 contracte ce au ca obiect oricare din combinatiile de servicii/lucrari ce fac obiectul prezentului contract.In cazul in care, comisia de evaluare constata ca in documentele prezentate, una sau mai multe activitati pentru care se solicita experienta similara se regasesc in doua sau mai multe documente (contracte) prezentate, va lua in considerare doar valoarea cea mai mare, respectiv valorile pentru acelasi tip de activitate nu se vor cumula in vederea demonstrarii experientei similare., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului., Cerinte minime: Personal specializat1. Manager de proiect acreditat ANC (CNSPA)Cerinte minime: - acreditarea ANC (CNSPA);
- experienta profesionala specifica demonstrata prin prezentarea doveziiparticiparii in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare cu cel al obiectului procedurii si participarii in cel putin un proiect/contract in care a activat pe pozitia de manager de proiect/coordonator proiect/director proiect;
- unul din urmatoarele documente: copie contract de munca pentru expertul angajat permanent al ofertantului sau contract de colaborare /declaratie deangajament/acord de participare/declaratie de disponibilitate pentru specialistul care nu e angajat permanent al ofertantului., 2. Coordonator proiectare-executieCerinte minime: - experienta profesionala specifica demonstrata prin prezentarea doveziiparticiparii in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare cu cel al obiectului procedurii si participarii in cel putin un proiect/contract in care a activat pe pozitia de Responsabil coordonator;
- unul din urmatoarele documente: copie contract de munca pentru expertul angajat permanent al ofertantului sau contract de colaborare/ declaratie deangajament/ acord de participare/ declaratie de disponibilitate pentru specialistul care nu e angajat permanent al ofertantului., 3. ArhitectCerinte minime: - dovada inscrierii in Tabloul National al Arhitectilor conform Legii nr. 172/2010;
- unul din urmatoarele documente: copie contract de munca pentru expertul angajat permanent al ofertantului sau contract de colaborare/ declaratie deangajament/ acord de participare/ declaratie de disponibilitate pentru specialistul care nu e angajat permanent al ofertantului., 4. Inginer structuraCerinte minime: - diploma de inginer in inginerie civila;
- experienta profesionala specifica demonstrata prin prezentarea doveziiparticiparii in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare cu cel al obiectului procedurii si participarii in cel putin un proiect/contract in care a activat pe pozitia de Inginer structura;
- unul din urmatoarele documente: copie contract de munca pentru expertul angajat permanent al ofertantului sau contract de colaborare/ declaratie deangajament/ acord de participare/ declaratie de disponibilitate pentru specialistul care nu e angajat permanent al ofertantului., 5. Inginer instalatii sanitareCerinte minime: - diploma de inginer in inginerie instalatii(apa si canalizare);
- experienta profesionala specifica demonstrata prin prezentarea doveziiparticiparii in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare cu cel al obiectului procedurii si participarii in cel putin un proiect/contract in care a activat pe pozitia de Inginer instalatii sanitare.- unul din urmatoarele documente: copie contract de munca pentru expertul angajat permanent al ofertantului sau contract de colaborare/ declaratie deangajament/ acord de participare/ declaratie de disponibilitate pentru specialistul care nu e angajat permanent al ofertantului., 6. Inginer instalatii termice, ventilatii si climatizareCerinte minime: - diploma de inginer in instalatii termice, ventilatii si climatizare;
- experienta profesionala specifica demonstrata prin prezentarea doveziiparticiparii in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare cu cel al obiectului procedurii si participarii in cel putin un proiect/contract in care a activat pe pozitia de Inginer instalatii termice, ventilatii si climatizare;
- unul din urmatoarele documente: copie contract de munca pentru expertul angajat permanent al ofertantului sau contract de colaborare/ declaratie deangajament/acord de participare/declaratie de disponibilitate pentru specialistul care nu e angajat permanent al ofertantului., 7. Inginer instalatii electrice, inclusiv curenti slabiCerinte minime: - diploma de inginer in instalatii electrice;
- experienta profesionala specifica demonstrata prin prezentarea doveziiparticiparii in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare cu cel al obiectului procedurii si participarii in cel putin un proiect/contract in care a activat pe pozitia de Inginer instalatii electrice;
- unul din urmatoarele documente: copie contract de munca pentru expertul angajat permanent al ofertantului sau contract de colaborare/ declaratie deangajament/acord de participare/declaratie de disponibilitate pentru specialistul care nu e angajat permanent al ofertantului., 8. Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor civileCerinte minime: - legitimatia vizata in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;
- unul din urmatoarele documente: copie contract de munca pentru expertul angajat permanent al ofertantului sau contract de colaborare/ declaratie deangajament/acord de participare/declaratie de disponibilitate pentru specialistul care nu e angajat permanent al ofertantului., 9. Responsabil cu controlul tehnic al calitatii in domeniul constructiilorCerinte minime: - decizie de numire;
- unul din urmatoarele documente: copie contract de munca pentru expertul angajat permanent al ofertantului sau contract de colaborare/ declaratie deangajament/acord de participare/declaratie de disponibilitate pentru specialistul care nu e angajat permanent al ofertantului., 10. Auditor energeticCerinte minime: - atestat de auditor energetic eliberat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice;
- unul din urmatoarele documente: copie contract de munca pentru expertul angajat permanent al ofertantului sau contract de colaborare/ declaratie deangajament/acord de participare/declaratie de disponibilitate pentru specialistul care nu e angajat permanent al ofertantului., Nota: In cazul ofertantului declarat castigator autoritatea contractantasolicita ca pentru derularea contractului de achizitie publica acesta saincheie contract/contracte individuale de munca cu expertul/expertii propusi.Avand in vedere specificului obiectivului, gestionarea in mod eficient a resursei umane implica ca sarcinile si atributiile personalului cheie sa fie clar stabilite si in corelare cu graficul de executie, motiv pentru care pe fiecare pozitie de expert se va desemna cate o persoana distincta., Informatii privind tert sustinator tehnic si profesional., In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contract, acesta areobligatia de a preciza parte/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere. Ofertantul va demonstra implementarea si mentinerea unui sistem de management de mediu pentru lucrari/servicii de proiectare similare lucrarilor/serviciilor de proiectare ce fac obiectul prezentului contract, respectiv detine certificare ISO 14001:2005 sau echivalent, valabil la datalimita de depunere a ofertelor, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?. In cazul in care documentul nu este emis in limba romana, se va prezenta obligatoriu traducerea autorizata a acestuia.Nota 1 Cerinta privind certificarea ISO 14001:2005 sau echivalent nu poate fiindeplinita prin intermediul tertului sustinator.Nota 2. In cazul unei asocieri, criteriile trebuie indeplinite individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota 3: In cazul in care ofertantul nu detine un certificat ce atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management de mediu asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management de mediu., Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificare ISO 9001:2008 sau echivalent, valabil la datalimita de depunere a ofertelor, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?. In cazul in care documentul nu este emis in limba romana, se va prezenta obligatoriu traducerea autorizata a acestuia.Nota 1 Cerinta privind certificarea ISO 9001:2008 sau echivalent nu poate fiindeplinita prin intermediul tertului sustinator.Nota 2. In cazul unei asocieri, criteriile trebuie indeplinite individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota 3: In cazul in care ofertantul nu detine un certificat de calitate asa cumeste solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Termen de finalizare servicii de proiectare
5
Descriere: Componenta tehnica
Termen de finalizare executie lucrari
15
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2013 14:07