Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE SI ASFALTARE DRUMURI COMUNALE -COM. SIC, JUD. CLUJ


Detaliu pentru invitatia numarul 322965
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Sic
Numar invitatie: 322965/28.03.2012
Denumire contract: MODERNIZARE SI ASFALTARE DRUMURI COMUNALE -COM. SIC, JUD. CLUJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna SicCod fiscal: 4617689, Adresa: Str. a II-a nr. 4, Sic, Telefon: 0264228101, Fax: 0264228101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. a II-a nr. 4, Sic, Romania, cod postal: 407540, telefon: +40 264228101, fax: +40 264228101, persoana de contact: Ioan Sallai
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria com. Sic, Str. a II-a nr. 4, Sic, Romania, cod postal: 407540
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE SI ASFALTARE DRUMURI COMUNALE -COM. SIC, JUD. CLUJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de modernizare, asfaltare a drumurilor comunale de pe raza comunei Sic, jud. Cluj, prin pregatirea si asfaltarea acestora cu un covor asfaltic de 5 cm grosime, dupa compactare.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 936 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2000 lei Perioada de valab a garantiei pentru particip: 90 de zile - de la data depunerii ofertelor1) Depunere in numerar la caseria autorit contractante2) Prin ord de plata in contul de garantii al Comunei Sic deschis la Trezoreria Gherla RO37TREZ2185004XXX0000413) Scrisoare de garantie bancara (original) in favoarea autoritatii contractante conform Formularului L anexatNota: -Scris de garantie bancara sau instrumentul de garantare emis in cond legii de o societ de asigurari va fi anexata in orig la exter plicului ce contine oferta.Ofertantii tip IMM care indepl preved. legisl in vig(Legea nr.346/2004) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de particip, vor depune documente prin care dovedesc ca sunt I.M.M.
Garantie de buna executie
5% din pretul fara TVA al contractului-Mod de constituire: -retineri din facturi partiale-scrisoare de garantie bancara de buna executie-Mod de restituire: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.In cazul ofertantilor tip IMM, conf.Legii nr. 346/2004 garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declar privind eligibilitatea;.Declar pe proprie raspundere privind neincadr in preved Art.181 din OUG.34/2006;Declar privind neincadr in preved art 691 din OUG 34/2006Pers cu functie de decizie din cadrul A.C.- Sallai Ioan-primar- Burz Eniko- contabil- Agoston Ana- secretarCertificat de participare la proced cu oferta independDeclaratie privind calitatea de participant la procedura Certif constat emis de ORC de pe langa C.C.I.Certif fiscal eliberat de Serv impoz si taxe locale, care sa ateste ca soc ofert nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, valabil lunii anterioare celei in care se depun ofertele si Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bug general consolidat, care sa ateste casoc ofert nu se inregistr cu debite la bugetul general consolidat valabil lunii anter celei in care se depun ofertToate se vor prezenta, in original, copie legal, sau copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contab pe ultimii 2 ani ( 31.12.2009, 31.12.2010) vizate si inregde org competente;Fisa inf gen in care se vor preciza obligat contul IBAN deschis la unitat de Trez al statului, precum si datele de identif ale op econ. Din inf gen sa reiasa cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani. Cifra medie anuala de afaceri in perioada 2008-2010: minim 300.000 lei in domen de activ aferentob contract.Cursul BNR leu/euro avut in vedere pt calcul, aferent fiecarui an: pt anul 2009 :1 euro = 4, 2282 lei;pt anul 2010 :1 euro = 4, 2099 leipt anul 2011 :1 euro = 4, 2379 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista princ lucr prestate in ultim 3 aniDeclar privind lista utilaj, echipam tehn de care dispune operat. ec.Inf. priv. dotarile: autogreder, cilindru compactorautobasculanteDeclar.privind efec mediu anual al pers. angaj si al cadrelor de condLista pers tehnic de spec si de asigurare a calit strict necesar pentru indeplcontractului: - Resp tehnic cu exec (RTE) pentru domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi exec.- Resp cu calitatea (CQ) pentru domeniul lucr ce urmeaza a fi executate ? decizia de numire Certificat ISO 9001 sau echivalent;Certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2012 11:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer